(2 klantbeoordelingen)

Yealink CP930W + W60 Basisstation

479,00 Excl. BTW

2 beoordelingen voor Yealink CP930W + W60 Basisstation

  1. Job van Harn

    Dit is een prachtig product hoor

  2. Job van Harn

    Whoep whoep lorem impsum is the bommmm

Een beoordeling toevoegen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Beschrijving

De Yealink CP930W-base is een draadloze conferentie telefoon die zeer geschikt is voor elke vergaderruimte. De telefoon werkt perfect samen met het W60B IP basisstation welke in deze configuratie is meegeleverd, zo kan je hem draadloos koppelen aan ContactSuite. Daarnaast biedt hij gebruikers de mogelijkheid om overal een vergadering te houden. De telefoon wordt geleverd met een ingebouwde oplaadbare batterij die 24 uur gesprekstijd en 360 uur stand-by tijd ondersteunt.

  • In minder dat 4 uur opgeladen via meegeleverde cradle
  • Inclusief W60B DECT basisstation
  • Bluetooth koppeling voor mobiele telefoon
  • Noise cancelling microfoons
  • Opname functionaliteit via ContactSuite en MicroSD
  • Ondersteunt tot 5 externe deelnemers
  • Gecertificeerd voor ContactSuite communicatieplatform

2 beoordelingen voor Yealink CP930W + W60 Basisstation

  1. Job van Harn

    Dit is een prachtig product hoor

  2. Job van Harn

    Whoep whoep lorem impsum is the bommmm

Een beoordeling toevoegen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Je bent in goed gezelschap

Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:

Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.
Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.

Marktleiders die gebruik maken van ContactSuite

Wij werken samen met en voor de leukste klanten