Kostenoverzicht VoIP Zakelijk

Alle kosten voor VoIP zakelijke telefonie in één overzicht

VoIP Zakelijk bestellen
€ 6,95 per gebruiker per maand
Kostenoverzicht VoIP Zakelijk

Alle kosten voor VoIP zakelijke telefonie in één overzicht

VoIP Zakelijk bestellen

Ontdek onze voordelige tarieven.

Hieronder vind je een overzicht van alle kosten die gelden voor VoIP zakelijke telefonie van ContactMakers.

VoIP Zakelijk abonnement kosten

  • Per gebruiker per maand
  • 6.95 euro

Bellen naar Nederlandse vaste bestemmingen vanaf jouw VoIP telefoontoestel

  • Per gesprek
  • 3.4 eurocent
  • Per minuut
  • 2.2 eurocent

Bellen naar Nederlandse mobiele bestemmingen vanaf jouw VoIP telefoontoestel

  • Per gesprek
  • 3.4 eurocent
  • Per minuut
  • 8.9 eurocent

Bellen naar Europese bestemmingen vanaf jouw VoIP telefoontoestel

  • Per gesprek
  • 3.4 eurocent
  • Per minuut
  • 2.5 eurocent
  1. Land
  2. Landcode
  • België
  • 32
  • Bulgarije
  • 359
  • Cyprus
  • 357
  • Denemarken
  • 45
  • Duitsland
  • 49
  • Estland
  • 372
  • Frankrijk
  • 33
  • Luxemburg
  • 352
  • Malta
  • 356
  • Griekenland
  • 30
  • Hongarije
  • 36
  • Ierland
  • 353
  • Italië
  • 39
  • Kroatië
  • 385
  • Letland
  • 371
  • Litouwen
  • 370
  • Oostenrijk
  • 43
  • Polen
  • 48
  • Portugal
  • 351
  • Roemenië
  • 40
  • Slovenië
  • 386
  • Slowakije
  • 421
  • Spanje
  • 34
  • Tsjechië
  • 420
  • Zweden
  • 46

Prijzen voor overige bestemmingen zijn op aanvraag beschikbaar. Alle prijzen en informatie zijn onder voorbehoud van wijzigingen en zijn exclusief BTW.

Je betaalt niets voor inkomende gesprekken op het nummer dat gekoppeld is aan jouw VoIP Zakelijk Essential pakket.

Wil je VoIP Zakelijke Telefonie aanvragen?

VoIP zakelijk bestel je gemakkelijk online in 3 stappen.

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.