VoIP Zakelijke Telefonie

Alles wat je wil weten over VoIP zakelijke telefonie

Direct aanvragen
€ 6,95 Per gebruiker per maand

VoIP Zakelijke Telefonie

Alles wat je wil weten over VoIP zakelijke telefonie

Direct aanvragen

Communiceer en werk onderling samen met klanten waar en wanneer je maar wilt!

Met VoIP zakelijke telefonie van ContactMakers beschik je over een stabiele en voordelige telefooncentrale in de Cloud.
Er is geen investering in hardware nodig. Je hebt geen kosten voor onderhoud, service en beveiliging.

Zakelijk bellen met Hosted VoIP

Met Hosted VOIP bel je via het internet waarbij je gebruik maakt van de virtuele telefooncentrale in het goed beveiligde cloud netwerk van ContactMakers.

Alle gesprekken verlopen via het IP-datanetwerk in plaats van de reguliere telefoonlijn. Een van de vele voordelen is dat je telefonie heel makkelijk kunt integreren met andere internetdiensten. Denk daarbij aan videogesprekken en bellen via de browser.

Dat vergroot het gebruiksgemak en verbetert het communicatieproces.

Onbeperkt uitbreiden en integreren

Je maakt gebruik van onze goed beveiligde online telefooncentrale. Je hebt dus niet meer te maken met de beperkingen van je eigen lokale infrastructuur. Dat regelen wij allemaal.

Dit betekent dat je onbeperkt kunt op- en afschalen. Zo groeit je communicatieomgeving mee met jouw wensen en de groei van je bedrijf.

Werken waar en wanneer je wilt

Als er internet is kun je bellen. Zo eenvoudig is het. Via het internet log je in op jouw ContactSuite gebruikersomgeving en ben je bereikbaar. Je collega’s zien dat je online bent en kunnen je zo met één druk op de knop bereiken. Zo ben je flexibel en werk je waar en wanneer je wilt.

Handige functies

Bij het afnemen van VoIP telefonie krijg je een handige set aan functionaliteiten zoals voicemail, intern doorschakelen, gesprekken pauzeren, gesprekken doorsturen naar meerdere toestellen, voice-berichten sturen naar email, gesprekken opnemen, groepsgesprekken houden en nog veel meer. Daarnaast krijgt iedere medewerker de beschikking over zijn eigen ContactSuite omgeving. In deze omgeving kunnen medewerkers met elkaar chatten, conference bellen en heb je dankzij de statusinformatie altijd inzichtelijk wie er online is.

Ben je klaar voor de volgende stap? Met één druk op de knop kun je eenvoudig opschalen naar de functies van een professioneel callcenter.

Dit is waarom je kiest voor zakelijke telefonie van ContactMakers:

  • Je krijgt superieure gesprekskwaliteit
  • Betrouwbaar, stabiel en bereikbaar
  • Onbeperkt op- en afschalen van je medewerkers
  • De vrijheid om alles zelf aan te passen
  • Mogelijkheid tot uitbreiding naar professionele callcenter functies

In 3 stappen vraag je VoIP Zakelijk aan

Wil je voor jou en je medewerkers VoIP Telefonie aanvragen? Regel het direct via het onderstaande formulier. Je hebt al een eigen VoIP telefooncentrale voor 6,95 euro per gebruiker per maand. Dit is inclusief een telefoonnummer en het Essential pakket, waarbij je toegang krijgt tot allerlei slimme en professionele functies!

Selecteer het aantal gebruikers in de online aanvraag procedure

Selecteer het aantal gebruikers

Kies je (gratis) nummers

Kies telefoons in de VoIP aanvraag procedure

Bepaal wel / of geen toestel?

Gebruikers
Nummer(s)
Toestel
Hoeveel gebruikers wil je?
Dit kun je na je bestelling altijd nog aanpassen
VoIP Zakelijk
Essential pakket
v.a. € 6,95 per gebruiker per maand

De voordelen VoIP Zakelijk

  • Jouw persoonlijke telefooncentrale in de Cloud
  • Betaalbaar, geen opstartkosten
  • Veilig en schaalbaar
  • Alles zelf beheren

.

Gebruikers:
€ 6,95 per maand
0
Wat voor nummer heb je nodig?
Over verschillende type nummersLokaal, zakelijk, betaald of gratis?
Geo Nummer
Lokale nummers uit iedere regio
088 Nummer
Regio onafhankelijke bedrijfsnummers in bulk afneembaar
085 Nummer
Regio onafhankelijke bedrijfsnummers die individueel afneembaar zijn
Geen Nummer
Je hebt al een nummer, deze koppelen we aan je pakket
Geo Nummer
Lokale nummers uit iedere regio
Zoek hierboven naar uw nummer.
088 Nummer
Regio onafhankelijke bedrijfsnummers in bulk afneembaar
Zoek hierboven naar uw nummer.
085 Nummer
Regio onafhankelijke bedrijfsnummers die individueel afneembaar zijn
Zoek hierboven naar uw nummer.
Terug
0
Voor elke gebruiker een toestel aanschaffen
Handig om zakelijk mee te bellenToestelinformatie
radio_button_unchecked Geen toestel nodig
Ik heb al een VoIP toestel. Ik wil gesprekken afleveren op mijn mobiel.
radio_button_unchecked
YeaLink SIP-T42U
De T42U van Yealink is een flexibel toestel met veel functionaliteit. Uitbr...
99,00 Excl. BTW
YeaLink SIP-T42U
99,00 Excl. BTW
Eenmalig
radio_button_unchecked
Yealink T53W
De Yealink T53W is het instapmodel voor de nieuwste generatie VoIP Phones v...
149,00 Excl. BTW
Yealink T53W
149,00 Excl. BTW
Eenmalig
radio_button_unchecked
Yealink T54W
De Yealink T54W is het middenmodel voor de nieuwste generatie VoIP Phones v...
179,00 Excl. BTW
Yelling T54W
Yealink T54W
179,00 Excl. BTW
Eenmalig
radio_button_unchecked
Yealink T57W
Het topmodel voor de nieuwste generatie VoIP telefoons van Yealink....
249,00 Excl. BTW
Yealink T57W
Yealink T57W
249,00 Excl. BTW
Eenmalig
Terug
0
Uw bundel
Essentialpakket
€ 6,95
- +
Kies het aantal gebruikers
Voeg 0 gratis nummers toe
Nummers gekoppeld
Uw nummer wordt later gekoppeld
Aantal toestellen gekoppeld: 0
0 toestel(len) worden niet gekoppeld aan een pakket of nummer
Geen toestellen
Eerst een offerte
Direct bestellen - € 0.00
Uw bundel
Essentialpakket
6,95 p/m
- +
Kies het aantal gebruikers
Voeg 0 gratis nummers toe
Nummers gekoppeld
Uw nummer wordt later gekoppeld
Aantal toestellen gekoppeld: 0
0 toestel(len) worden niet gekoppeld aan een pakket of nummer
Geen toestellen
Eerst een offerte
Direct bestellen - € 0.00

Veelgestelde vragen

Wat kan ik allemaal met een VoIP Zakelijk Essential pakket?

Ieder Essential pakket is inzetbaar voor één van de volgende mogelijkheden van jouw telefonische bereikbaarheid;

  1. Zakelijke telefonie – per Essential pakket regel je Zakelijke telefonie voor één medewerker. Bij het pakket is één telefoonnummer inbegrepen (Geo, 085, of 088) zodat deze medewerker ook door anderen van buiten de organisatie gebeld kan worden. Desgewenst kan je bij ons ook een toestel bestellen wat je koppelt aan dit account.
  2. Zakelijk nummer – je kan een Essential pakket ook gebruiken om een algemeen toegangsnummer voor je bedrijf in te regelen. Dit nummer kan je op jouw website plaatsen zodat jouw klanten maar naar één nummer hoeven te bellen. Wij schakelen deze gesprekken dan door naar de eindbestemmingen die jij opgeeft.
  3. Fax nummer – als je veel gebruik maakt van de fax dan kan je dat ook regelen met een Essential pakket. Alle faxberichten worden dan door ons gedigitaliseerd en naar een opgegeven mailadres verstuurd.

Wij willen met ons bedrijf overstappen. Wat heb ik nodig voor VoIP telefonie?

Leuk dat je overweegt om te gaan bellen via VoIP telefonie!

Wat heb je allemaal nodig?

  1. Eén Essential pakket per gebruiker. Hiermee regel je de hosting, het bel abonnement en de online centrale.
  2. Een telefoon nummer. Als je die al hebt dan verhuizen we je nummer heel eenvoudig gratis naar ContactSuite. Wil je een nieuw lokaal nummer dan krijg je dat er gratis bij.
  3. Een stabiele internet verbinding. 1 Mbit up en down voor 8 gelijktijdige gesprekken.

Een VoIP telefoon toestel is optioneel. Dit komt omdat je kan bellen via de browser. Je krijgt een App die je kunt installeren op je smartphone en daarmee kun je via je internet abonnement bellen en gebeld worden. Daarnaast kun je ook via ContactSuite op je desktop inloggen en bellen.

Online bedrijfstelefonie werkt heel eenvoudig en is bij ons plug & play. Uiteraard helpen we je op weg net zo lang tot het werkt zoals jij het wil.

Welke eisen worden gesteld aan mijn internetverbinding?

Dat hangt een beetje van je eisen en wensen af.

In zijn algemeenheid kan gesteld worden dat één VoIP gesprek aan bandbreedte  tussen de 64 en 100 Kb/s verbruikt. Dit is het totaal aan bandbreedte dat wordt verbruikt met een G.7.11 codec.

In regel kun je op 1 Mbit up en downloadsnelheid zo’n 8 gelijktijdige gesprekken voeren.

De meeste internetproviders bieden pakketten aan met voldoende bandbreedte om probleemloos te kunnen bellen. Wat je kunt doen om je gesprekskwaliteit te verbeteren is om Quality of Service in je router in te stellen. Dit betekent dat telefonieverkeer voorrang krijgt op Data verkeer.

Bel even met onze klantenservice als je hier meer over wil weten of hulp nodig hebt.

Moet ik verplicht een toestel kopen bij zakelijke VoIP telefonie?

Nee, dat is niet nodig. Een toestel kopen is niet verplicht.

Het enige wat je nodig hebt is een “Essential” pakket per gebruiker. Daar krijg je van ons een per gebruiker een telefoonnummer bij.

Je kunt er dan bijvoorbeeld voor kiezen om inkomende gesprekken op jou telefoonnummer te laten afleveren op je mobiele telefoon.

Uitbellen kun je vervolgens doen via de ContactSuite applicatie.

Het kan ook voorkomen dat je al een VoIP toestel hebt aangeschaft. In zo’n geval controleren wij of we dit type toestel al hebben gecertificeerd.

Als dat het geval is zorgen we ervoor dat je toestel wordt geconfigureerd om via ContactMakers netwerk te kunnen bellen. Hieraan zijn kosten verbonden. Deze kosten zijn 25 Euro per toestel.

Kennen we het toestel nog niet dan gaan we kijken of we dit toestel kunnen certificeren. Dit duurt ongeveer 4 werkdagen.

Uiteraard mag je bij ContactMakers ook toestellen kopen. Dit kun je doen tijdens het online bestelproces. Alle toestellen die wij verkopen werken naadloos met het ContactMakers netwerk en op het ContactSuite platform.

 

Kan ik via dit abonnement ook bellen via mijn browser?

Jazeker.

ContactMakers maakt het bellen via de browser mogelijk via ContactSuite. Dit betekent voor de gebruiker dat hij via de ContactSuite applicatie kan (video) bellen zonder daarvoor een hardware telefoon te moeten gebruiken.

Een headset en een computer met internet is dan voldoende. Dat betekent meer flexibiliteit en verlaging van de kosten voor hardware (telefoons).

Liever eerst zien hoe VoIP Zakelijk werkt?

Onze medewerkers laten het graag aan je zien. Vraag een gratis demo aan!

Bedrijven die gebruik maken van onze VoIP diensten

Zij gebruiken al jaren onze ContactSuite tools om klanten succesvol van dienst te zijn.

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Bestellen

Servicenummers kun je eenvoudig online bestellen.

Kies het juiste nummertype en kies het door jou gewenste nummer.

Je kan een “mooi” nummer kiezen maar ook voor “direct beschikbare” nummers.

Bij direct beschikbare nummer ben je op werkdagen binnen 24 uur via dat nummer bereikbaar.

Het bestellen van een nummer is eenvoudig:

  1. Kies je nummer,
  2. Vul je gegevens in
  3. Voer de betaling uit

Je krijgt van ons per mail een bevestiging van je aanvraag.

We gaan dan direct voor je aan de slag en zorgen ervoor dat je nummer wordt opgeleverd in jouw ContactSuite omgeving.

Samen zorgen we er dan voor dat het gewenste belscript wordt geactiveerd.

Vond u dit antwoord nuttig?
3
0

Wij gaan dan direct voor je aan de slag.
Je ontvangt van ons altijd een bevestiging van je on-line bestelling in je mail.

Je heb een direct (binnen 24 uur) beschikbaar nummer besteld.
Je ontvangt van ons binnen 24 uur een email met daarin de account gegevens van ContactSuite. Dit is de applicatie waar je jou nieuwe nummer in kan beheren.

Het nummer wat je hebt besteld kun je vinden in de module “Bereikbaarheid”.

Daarin kun je zelf instellen hoe je via jouw nummer bereikbaar wil zijn.

Uiteraard helpen we je gratis met de inrichting van je nummer zodat je snel optimaal bereikbaar bent.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Stel je wil een nieuw beschikbaar nummer bestellen.

Je hebt een mooi nummer uitgekozen. Direct na je on-line bestelling op onze website starten we het aanvraagproces bij de ACM op. Daarvoor nemen we contact met je op om de benodigde gegevens in te vullen.

Omdat jij de aanvrager bent van het nummer ontvang je rechtstreeks van de ACM het bericht dat je nummer is toegekend. Zodra je dat aan ons hebt doorgegeven zorgen wij ervoor dat je nummer wordt geactiveerd.
Vervolgens ontvang je van ons via email je inloggegevens van ContactSuite. Hiermee kun je zelf je bereikbaarheid instellen zoals jij wil. Dit hele proces duurt ongeveer 3 weken. Daarna kun je aan de slag met je nieuwe nummer en kun je via ContactSuite je bereikbaarheid inregelen.

Uiteraard helpen wij je om je nummer zo goed mogelijk in te richten.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Als je een servicenummer of een VoIP account bestelt op de website dan ga je een overeenkomst aan voor de duur van 12 maanden.

 

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Betalen

Alle online bestellingen kun je betalen met iDEAL.

Als bestaande klant ontvang je van ContactMakers een factuur. Wij werken op basis van automatische incasso en hanteren een betaaltermijn van 14 dagen na factuurdatum.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Als je factuur niet klopt kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zoeken dan voor je uit wat er mis is gegaan. Als we de fout hebben geconstateerd dan corrigeren we dat uiteraard meteen.

Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Garantie

Op alle hardware ontvang je 1 jaar fabrieksgarantie. Als je product binnen de garantietermijn een probleem vertoont kun je dit bij ons aanmelden op [email protected]. Wij zorgen er dan samen met jou voor dat het probleem bij de leverancier word aangemeld. Zo heb je een aanspraakpunt voor alle Contactmakers hardware.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Hardware

Je kunt alleen VoIP toestellen koppelen. Wij ondersteunen de volgende toestellen;

  • Yealink T19P E2
  • Yealink T41S
  • Yealink T42S
  • Snom D717
  • Yealink T53W
  • Snom D735
  • Yealink T54W
  • Snom D785
  • Yealink T57W
  • Yealink CP930W Dect vergadertoestel
  • Yealink CP930W Dect Base
  • Yealink W60P Base + handset
  • Linphone (softphone, open source)

Alle toestellen kun je ook bij ons kopen. Wij garanderen een plug & play installatie en koppeling met ContactSuite.

Als je een toestel hebt die niet in de lijst staat dan horen we dat graag van je. We kunnen dit toestel certificeren zodat ook jou toestel aan ContactSuite kan worden gekoppeld.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

SIP Appliation Layer Gateway ofwel SIP ALG is een software component in veel routers waarmee specifieke applicatieprotocollen mee worden beheerd.
De software probeert NAT problemen in router firewalls op te lossen maar doet dat niet goed.
Deze software zorgt in veel gevallen niet voor de verbeteringen die je zou verwachten. Sterker nog wij adviseren je om SIP ALG in je router uit te zetten om kwaliteitsproblemen te voorkomen of te verhelpen.

Als SIP ALG aan staat zou dat de veroorzaker kunnen zijn van de volgende problemen;

Eenzijdige audio.
Verbroken gesprekken.
Doorverbind problemen.
Gesprekken in of uit de wacht halen werkt niet goed.
Niet alle toestellen rinkelen in een belgroep.
Toestellen blijven door rinkelen nadat er is opgenomen.

Als je ons belt kunnen we je helpen bij het uitzetten van SIP ALG in je router.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Nummers

De kosten voor een nummer zijn afhankelijk van het type en het gekozen pakket.

In onderstaande tabel zie je de maandelijkse nummerkosten in één overzicht.

De kosten zijn per nummer per maand.

DIENST
NUMMER SERVICENUMMERS VOIP ZAKELIJK
TYPE plus essential
0800 € 25,00 n/a
0900 € 25,00 n/a
0909 € 25,00 n/a
0906 € 25,00 n/a
18xy € 25,00 n/a
088 € 25,00 € 6,95
085 € 25,00 € 6,95
Geografisch € 25,00 € 6,95

 

ACM Kosten

Naast bovengenoemde kosten van ContactMakers ontvang je ook een factuur van de ACM.

De factuur van de ACM ontvang je rechtstreeks van de ACM. Je betaalt aan de ACM 59 Euro eenmalig voor de aanvraag van een lang nummer en 115 Euro eenmalig voor een kort nummer. De jaarlijkse kosten zijn respectievelijk 22 Euro voor een lang nummer en 44 Euro voor een kort nummer.

 

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Als je een servicenummer besteld dan krijg je daar gratis het plus pakket bij. Met dit pakket kun je je telefonische bereikbaarheid optimaal inregelen.

Je krijgt alle slimme features die je nodig hebt om jouw klanten een goede ervaring te bezorgen. Zo kun je zelf meldteksten (laten) inspreken waarna je ze koppelt aan aan jouw belplan.

Om alle mogelijkheden goed te benutten helpen wij je op weg. Je bent dan snel, goed bereikbaar.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Het voordeel van 0900, 0909, 0906 en 18xy nummers is dat je het gesprekstarief zelf kan bepalen.

Als je zo’n nummer aanvraagt dan krijg je van ons de vraag welk tarief je aan dit nummer wil koppelen.

Bij nieuwe nummers wordt het gesprekstarief dus tijdens het aanvraagproces geregeld.

Voor direct beschikbare nummers is dat anders. Deze nummers hebben reeds een bestaand gesprekstarief.

Je kan op deze website zoeken of er een nummer met het door jouw gewenste tarief beschikbaar is.

Heb je een mooi direct beschikbaar servicenummer gevonden maar heeft dit nummer niet het juiste tarief dan kun je dit gesprekstarief altijd achteraf veranderen.

Als je ons belt op 0800-0770 dan kunnen wij dat voor je regelen. Deze procedure neemt zo’n 7 werkdagen in beslag.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Pakketinformatie

Een VoIP Zakelijk Essential pakket is inzetbaar voor de volgende onderdelen van jouw telefonische bereikbaarheid;

Per pakket kun je kiezen uit één van de volgende mogelijkheden;

  1. Het inregelen van persoonlijke telefonie voor één van jouw medewerkers.
  2. Het inregelen van je zakelijke telefoonnummer voor op de website
  3. Het inregelen van een Fax nummer (Fax-naar-email)

Dus voor 6,95 Euro per Essential Pakket per maand regel je één van bovenstaande onderdelen van jouw bereikbaarheid.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Voor 6,95 Euro per VoIP Zakelijk Essential pakket per maand krijg je het volgende;

1. Eén VoIP account om mee te kunnen bellen en gebeld te worden.

2. Eén telefoonnummer (keuze uit een 085, 088, of een Geo nummer)

3. Maximaal 2 doorgangen per telefoonnummer of VoIP account

4. Diverse slimme toepassingen die je aan je telefoonnummer kan koppelen

5. Gebruiker toegang tot ContactSuite: Rol beheerder en VoIP zakelijk gebruiker

 

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Het Pluspakket is het pakket wat je gratis krijgt bij ieder servicenummer.

Dus bij aankoop van een servicenummer (25 Euro per maand) ontvang je daar gratis het Pluspakket bij.

Met het Pluspakket kun je voor ieder servicenummer onbeperkt gebruik maken van alle Pluspakket functies.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Prijzen en Opbrengsten

De opbrengsten van een 0909 of 0906 servicenummer zijn afhankelijk van een aantal zaken.

Jij levert je dienst tegen een bepaald tarief. Dit tarief bepaal je zelf en wordt gedurende het gesprek naar jouw 0909 servicenummer aan de beller berekend.

Afhankelijk van het aantal bellers en de gespreksduur levert dat omzet op. Deze omzet wordt na aftrek van kosten aan je uitbetaald.

 

Hieronder geven we een indicatie wat je verdient aan een 0909 nummer met een tarief van 0,90 Euro per minuut inclusief btw.

Stel je hebt 1000 gesprekken gehad in één maand met een gemiddelde gespreksduur van 10 minuten. Jouw werktijden zijn maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur.

Jouw verdiensten voor die maand zijn dan ongeveer 6425 Euro exclusief btw

Dit bedrag wordt door ons op iedere 10 de werkdag van de volgende maand aan je uitbetaald.

Vond u dit antwoord nuttig?
1
1

De kosten voor een nummer zijn afhankelijk van het type en het gekozen pakket.

In onderstaande tabel zie je de maandelijkse nummerkosten in één overzicht.

De kosten zijn per nummer per maand.

DIENST
NUMMER SERVICENUMMERS VOIP ZAKELIJK
TYPE plus essential
0800 € 25,00 n/a
0900 € 25,00 n/a
0909 € 25,00 n/a
0906 € 25,00 n/a
18xy € 25,00 n/a
088 € 25,00 € 6,95
085 € 25,00 € 6,95
Geografisch € 25,00 € 6,95

 

ACM Kosten

Naast bovengenoemde kosten van ContactMakers ontvang je ook een factuur van de ACM.

De factuur van de ACM ontvang je rechtstreeks van de ACM. Je betaalt aan de ACM 59 Euro eenmalig voor de aanvraag van een lang nummer en 115 Euro eenmalig voor een kort nummer. De jaarlijkse kosten zijn respectievelijk 22 Euro voor een lang nummer en 44 Euro voor een kort nummer.

 

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Support

We zijn er altijd voor je.

Waarom? Wij beschouwen jouw contact met klanten als missiekritiek. We staan dus altijd op scherp mochten zaken niet naar behoren werken of als je vragen hebt.

  • De openingstijden van onze supportafdeling zijn van 08:30 tot 17:30.
  • Wij zijn 24/7 bereikbaar tijdens storingen.
  • Support bij verstoringen is altijd kosteloos.
  • Hulp tijdens de implementatie van jouw ContactSuite communicatieomgeving is kosteloos
  • Je kan ons bereiken op de volgende nummers;
    • 088 5454000 (24 uur)
    • 0800 0770 (gedurende openingstijden)
  • Op de website kan je ook rechtstreeks contact zoeken met een van onze contactmakers. Zij helpen je graag verder.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.