ContactSuite

Het alles in één cloud
communicatieplatform

Gebruik maken van een telefooncentrale in de cloud

Weten klanten jouw bedrijf te vinden wanneer ze met een vraag zitten? Ben je goed bereikbaar via de telefoon? Een goede bereikbaarheid draagt bij aan een goede service. Wanneer de service tegenvalt is de kans groter dat je een klant verliest aan de concurrent. Dat wil je niet!

Bij ContactMakers bieden we je een oplossing die niet alleen veilig en gebruiksvriendelijk is, maar ook betaalbaar. Bij ons krijg je de beschikking over een eigen VoIP centrale in de cloud, die je makkelijk zelf beheert. Het gehele bedrijf kan hier gebruik van maken met overal dezelfde hoge kwaliteit.

Statustekst

Met de statustekst kan je een vrij in te vullen teksten aan je contactkaart toevoegen. Dit is voor je collega’s in de contactenlijst te zien en weten zo precies hoe jouw bereikbaarheid is.

Gespreksnotities

Houd gespreksnotities bij van ieder inkomend gesprek. Zo kan je altijd je beller direct van dienst zijn en heb je direct de juiste informatie bij de hand. Ook wanneer het vorige gesprek door je collega...

Zakelijk telefoonnummer

Bij een VoIP account krijg je standaard één geografisch, 085- of 088-nummer gratis, deze kan je aan je dienstverlening koppelen en is extern bereikbaar.

Persoonlijke Voicemail

Ieder VoIP account heeft standaard een persoonlijke voicemail, wanneer je inlogt in ContactSuite kun je de berichten overzichtelijk zien en afspelen in je Inbox. Zo mis je nooit meer een waardevol gesprek.

Doorschakelen

Alleen op je mobiel bereikbaar zijn? Of jouw gesprekken moeten even door naar een collega als je in gesprek bent? Schakel je gesprekken eenvoudig door in verschillende situaties naar het nummer dat jij wil.

Niet storen

Wil je even niet gestoord worden door een rinkelende telefoon? Schakel via de WebApp Niet Storen in en je geniet van de heerlijke stilte tot je het weer uit zet.

Vital10

Een platform dat al onze wensen vervult

Onze oude telefonie-omgeving was niet meer van deze tijd.
Omdat we een zorginstelling zijn is het voor ons extra belangrijk om altijd bereikbaar te zijn. We willen onze medewerkers op meerdere praktijken kunnen inzetten en de klant zo snel te woord staan.

Bij ContactMakers hebben we precies gevonden wat we zochten. Een heel fijn te configureren platform waar echt al onze wensen mee zijn vervuld. Klaar voor de toekomst en groei, iedereen kan overal werken, zeer eenvoudig te gebruiken en uitstekende gesprekskwaliteit.  Dat geeft hier blije gezichten.

Maarten Wildeman

Team Lead Service en Support

Vital10

Maarten Wildeman

Je bent in goed gezelschap

Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:

Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.
Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.

Dit is waarom je kiest voor ContactMakers

  • Het beste Voice platform van Nederland
  • Gratis ContactSuite beheeromgeving
  • Een maximale uptime
  • Jij ervaart vrijheid om alles zelf aan te passen
  • De doorgroeimogelijkheden voor klantbereikbaarheid gaan tot het niveau van één van de beste klantcontact centra in Nederland
Bestellen

Een telefooncentrale in de cloud

Met onze speciale VoIP centrale is het mogelijk om je hele bedrijf zakelijk te laten bellen. Dit betekent niet alleen op locatie, maar ook wanneer er thuis wordt gewerkt. In deze tijden, waarin thuiswerken zo belangrijk is, is dat natuurlijk enorm handig. Graag gaan we samen de mogelijkheden op dit gebied met je na. Het is heel eenvoudig om je eigen centrale aan te vragen via het contactformulier op onze website. Hierbij krijg je perfecte gesprekskwaliteit, een betrouwbaar en stabiel netwerk, onbeperkt op- en afschalen van het aantal gebruikers en de mogelijkheid om zelf alles aan te passen.

Meer weten over onze VoIP centrales in de cloud?

Voor vragen kun je altijd bij ons terecht. Onze ContactMakers staan voor je klaar om je te voorzien van advies over de mogelijkheden bij ons. Ons bedrijf beschikt over jarenlange ervaring als het gaat om leveren van centrales. Professioneel klantencontact is essentieel voor een bedrijf. Dit geeft het positieve beeld dat mensen van jouw bedrijf een extra boost. ContactMakers helpt je graag om binnen drie stappen je eigen telefooncentrale in de cloud aan te vragen, die wij dan zo snel mogelijk voor je klaarzetten!

Bedrijven die van onze diensten gebruik maken

Zij gebruiken al jaren onze ContactSuite tools om klanten succesvol van dienst te zijn.

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Hardware

Je kunt alleen VoIP toestellen koppelen. Wij ondersteunen de volgende toestellen;

  • Yealink T19P E2
  • Yealink T41S
  • Yealink T42S
  • Snom D717
  • Yealink T53W
  • Snom D735
  • Yealink T54W
  • Snom D785
  • Yealink T57W
  • Yealink CP930W Dect vergadertoestel
  • Yealink CP930W Dect Base
  • Yealink W60P Base + handset
  • Linphone (softphone, open source)

Alle toestellen kun je ook bij ons kopen. Wij garanderen een plug & play installatie en koppeling met ContactSuite.

Als je een toestel hebt die niet in de lijst staat dan horen we dat graag van je. We kunnen dit toestel certificeren zodat ook jou toestel aan ContactSuite kan worden gekoppeld.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.