ContactSuite

Het alles in één cloud
communicatieplatform

Zakelijk bellen via VoIP

Goed contact is essentieel voor een bedrijf. Niet alleen moeten klanten op elk gewenst moment in contact kunnen komen met jou, maar als bedrijf wil je natuurlijk ook de klanten bereiken. Wanneer klanten ontevreden zijn over de service dan is de kans aanwezig dat je ze verliest aan de concurrent. Om dit te voorkomen is het belangrijk om een goed netwerk klaar te hebben staan.

Wil jij dit bij je bedrijf geregeld hebben en op een betrouwbare en veilige manier kunnen bellen? Bij ContactMakers hebben we jarenlange ervaring met zakelijke telefonie en zorgen we er graag voor dat jij met je bedrijf via VoIP bellen zakelijk aan de slag kunt. Neem contact met ons op als je hier vragen over hebt, of om bellen zakelijk via VoIP gelijk aan te vragen.

Statustekst

Met de statustekst kan je een vrij in te vullen teksten aan je contactkaart toevoegen. Dit is voor je collega’s in de contactenlijst te zien en weten zo precies hoe jouw bereikbaarheid is.

Gespreksnotities

Houd gespreksnotities bij van ieder inkomend gesprek. Zo kan je altijd je beller direct van dienst zijn en heb je direct de juiste informatie bij de hand. Ook wanneer het vorige gesprek door je collega...

Zakelijk telefoonnummer

Bij een VoIP account krijg je standaard één geografisch, 085- of 088-nummer gratis, deze kan je aan je dienstverlening koppelen en is extern bereikbaar.

Persoonlijke Voicemail

Ieder VoIP account heeft standaard een persoonlijke voicemail, wanneer je inlogt in ContactSuite kun je de berichten overzichtelijk zien en afspelen in je Inbox. Zo mis je nooit meer een waardevol gesprek.

Doorschakelen

Alleen op je mobiel bereikbaar zijn? Of jouw gesprekken moeten even door naar een collega als je in gesprek bent? Schakel je gesprekken eenvoudig door in verschillende situaties naar het nummer dat jij wil.

Niet storen

Wil je even niet gestoord worden door een rinkelende telefoon? Schakel via de WebApp Niet Storen in en je geniet van de heerlijke stilte tot je het weer uit zet.

Vital10

Een platform dat al onze wensen vervult

Onze oude telefonie-omgeving was niet meer van deze tijd.
Omdat we een zorginstelling zijn is het voor ons extra belangrijk om altijd bereikbaar te zijn. We willen onze medewerkers op meerdere praktijken kunnen inzetten en de klant zo snel te woord staan.

Bij ContactMakers hebben we precies gevonden wat we zochten. Een heel fijn te configureren platform waar echt al onze wensen mee zijn vervuld. Klaar voor de toekomst en groei, iedereen kan overal werken, zeer eenvoudig te gebruiken en uitstekende gesprekskwaliteit.  Dat geeft hier blije gezichten.

Maarten Wildeman

Team Lead Service en Support

Vital10

Maarten Wildeman

Je bent in goed gezelschap

Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:

Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.
Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.

Dit is waarom je kiest voor ContactMakers

  • Het beste Voice platform van Nederland
  • Gratis ContactSuite beheeromgeving
  • Een maximale uptime
  • Jij ervaart vrijheid om alles zelf aan te passen
  • De doorgroeimogelijkheden voor klantbereikbaarheid gaan tot het niveau van één van de beste klantcontact centra in Nederland
Bestellen

Wil jij ook zakelijk bellen via VoIP?

Wanneer je kiest voor VoIP zakelijk bellen bij ContactMakers, dan levert dit je een aantal belangrijke voordelen op. Om te beginnen is het bellen zakelijk via VoIP heel eenvoudig aan te vragen. Het is mogelijk om te bepalen hoeveel mensen hier gebruik van gaan maken en je kunt kiezen voor een telefoonnummer. Je ontvangt dan een persoonlijke centrale in de cloud. Onze service is betaalbaar en je hoeft zelfs geen opstartkosten hoeft te betalen! Onze dienst is veilig, schaalbaar en het is mogelijk om deze helemaal zelf te beheren.

Aan de slag met VoIP

Bij ContactMakers zit je goed en betaal je nooit teveel voor het zakelijk bellen via VoIP. We rekenen namelijk slechts 6,95 euro per maand per gebruiker. Voor dit bedrag krijg je onze betrouwbare service en kwaliteit terug. Meer herover ontdekken?

Vraag nu bij ons een gratis demo aan. Wij laten je zien hoe eenvoudig onze virtuele telefooncentrale in de cloud werkt. Zo zie je met eigen ogen dat het heel makkelijk is om met ContactMakers een betrouwbaar, kwalitatief hoogstaand telefoonnetwerk te gebruiken bij je bedrijf.

Bedrijven die van onze diensten gebruik maken

Zij gebruiken al jaren onze ContactSuite tools om klanten succesvol van dienst te zijn.

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Hardware

Je kunt alleen VoIP toestellen koppelen. Wij ondersteunen de volgende toestellen;

  • Yealink T19P E2
  • Yealink T41S
  • Yealink T42S
  • Snom D717
  • Yealink T53W
  • Snom D735
  • Yealink T54W
  • Snom D785
  • Yealink T57W
  • Yealink CP930W Dect vergadertoestel
  • Yealink CP930W Dect Base
  • Yealink W60P Base + handset
  • Linphone (softphone, open source)

Alle toestellen kun je ook bij ons kopen. Wij garanderen een plug & play installatie en koppeling met ContactSuite.

Als je een toestel hebt die niet in de lijst staat dan horen we dat graag van je. We kunnen dit toestel certificeren zodat ook jou toestel aan ContactSuite kan worden gekoppeld.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.