Statustekst
Met de statustekst kan je een vrij in te vullen teksten aan je contactkaart toevoegen. Dit is voor je collega’s in de contactenlijst te zien en weten zo precies hoe jouw bereikbaarheid is.
Er zijn verschillende manieren om de telefoontjes die bij je bedrijf binnen komen zo goed mogelijk te regelen. Het belang van een goede bereikbaarheid moet niet onderschat worden. Klanten verwachten een perfecte service en voor hen moet je altijd bereikbaar zijn. ContactMakers helpt je graag met het maken van de juiste keuze op dit gebied. Wij bieden VoIP-diensten aan. In de cloud zetten wij een VoIP centrale neer, waarmee jij zonder problemen kunt bellen. Dit geldt niet alleen voor de mensen op locatie, maar ook de thuiswerkers. Dit alles tegen scherpe prijzen, zonder aansluitkosten!
Onze oude telefonie-omgeving was niet meer van deze tijd.
Omdat we een zorginstelling zijn is het voor ons extra belangrijk om altijd bereikbaar te zijn. We willen onze medewerkers op meerdere praktijken kunnen inzetten en de klant zo snel te woord staan.
Bij ContactMakers hebben we precies gevonden wat we zochten. Een heel fijn te configureren platform waar echt al onze wensen mee zijn vervuld. Klaar voor de toekomst en groei, iedereen kan overal werken, zeer eenvoudig te gebruiken en uitstekende gesprekskwaliteit. Dat geeft hier blije gezichten.
Team Lead Service en Support
Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:
In Nederland zijn er meerdere VoIP aanbieders. Wil jij gebruiken van een VoIP bellen aanbieder die helemaal betrouwbaar is? Dan raden wij je aan om eens een kijkje te komen nemen bij de uitgebreide informatie die we onze website hebben staan. Zo ontdek je alle ins en out over ons netwerk. Natuurlijk kun je altijd contact met ons opnemen. Vuur je vragen af op onze ContactMakers en wij zorgen ervoor dat je helemaal op de hoogte bent van onze mogelijkheden. We vinden het belangrijk dat onze klanten zonder zorgen kunnen bellen, of dat nu op kantoor is of thuis.
Het is de taak van VoIP aanbieders om ervoor te zorgen dat iedereen binnen een bedrijf probleemloos kan bellen. Omdat je wilt dat je klanten een goede indruk hebben van je bedrijf is een goede bereikbaarheid van groot belang. Vraag een gratis demo bij ons aan en wij laten je zien hoe eenvoudig en betrouwbaar ons netwerk is. Het is ook mogelijk om in drie eenvoudige stappen onze diensten bij ons aan te vragen.
Met de presence statussen laat je duidelijk weten aan je collega’s of je beschikbaar bent. Van “Beschikbaar” tot “Blokje om met de hond terwijl ik m’n broodje eet”. Statussen zijn geheel zelf te configureren.
Makkelijk teruggebeld worden op het juiste nummer maar je belt namens meerdere merknamen of afdelingen? Met een paar klikken kies je een andere uitgaande identiteit die de gebelde te zien krijgt.
Snel inzicht in je totaal aantal gesprekken, gemiste gesprekken, je statustijd en veel meer. Handig op éen plek zodat je altijd weet hoe je ervoor staat.
Met de presence statussen laat je duidelijk weten aan je collega’s of je beschikbaar bent. Van “Beschikbaar” tot “Blokje om met de hond terwijl ik m’n broodje eet”. Statussen zijn geheel zelf te configureren.
Met onze browser telefoon ben je direct bereikbaar om te bellen en gebeld te worden vanaf je computer, tablet of mobiel. Zonder extra uitbel kosten bovenop het reguliere gesprek.
Niet storen, voicemail, doorschakelen of alleen doorschakelen wanneer je niet opneemt? Dit zijn allemaal standaard instellingen die je kan doen voor ieder VoIP account zodat het werkt zoals jij het nodig hebt.
Houd gespreksnotities bij van ieder inkomend gesprek. Zo kan je altijd je beller direct van dienst zijn en heb je altijd de juiste informatie bij de hand.
Niet storen, voicemail, doorschakelen of alleen doorschakelen wanneer je niet opneemt? Dit zijn allemaal standaard instellingen die je kan doen voor ieder VoIP account zodat het werkt zoals jij het nodig hebt.
Overzicht hebben is belangrijk om te kunnen sturen. Onze dashboards geven jou tot in detail de informatie die je nodig hebt om de alledaagse zaken nauwlettend te sturen voor een optimale prestatie.
Medewerkers helpen en nieuwelingen trainen wordt een fluitje van een cent met onze slimme coaching functies. Ongehoord kan je meeluisteren, influisteren en op die manier de kwaliteit omhoog tillen.
Ieder bedrijf is anders en daarom ook wat jij belangrijk vind om te zien en op te sturen. Met ContactSuite kan je zelf wall screens configureren zodat je altijd een maatwerk dashboard op de TV kan tonen en makkelijk overzicht houdt.
Overzicht hebben is belangrijk om te kunnen sturen. Onze dashboards geven jou tot in detail de informatie die je nodig hebt om de alledaagse zaken nauwlettend te sturen voor een optimale prestatie.
Het belgroepen rapport geeft een globale indruk van de prestaties van jouw call center. Zo zie je hoeveel gesprekken er aangeboden worden maar ook hoeveel van dat aanbod onbeantwoord blijft. Zicht op verbetering.
Het VoIP rapport laat zien welke VoIP accounts zijn aangekozen. Het aantal beantwoordde gesprekken en hoeveel er gemist zijn.
Het nummer rapport toon de bereikbaarheid en prestatie van jouw servicenummers. Zo zie je in een oogopslag welk van je nummers het meest aangekozen wordt en welke belgroepen het verkeer naartoe gaat.
Het nummer rapport toon de bereikbaarheid en prestatie van jouw servicenummers. Zo zie je in een oogopslag welk van je nummers het meest aangekozen wordt en welke belgroepen het verkeer naartoe gaat.
Door belgroepen in te richten kan je bepalen welke gesprekken bij bepaalde medewerkers terechtkomen. Zo kan je zorgen dat een klant zo snel en zo goed mogelijk geholpen wordt.
Belgroepen indelen helpen om klanten efficient en vakkundig te woord te staan. Maar als het even te druk is, kunnen andere belgroepen inspringen om zo toch de beller zo snel mogelijk te woord staan.
Een warm welkom, slimme functies en je beller verbinden aan de meest geschikte persoon. Met jouw belplan heb je absolute controle over deze ervaring en loop je nooit meer een gesprek mis.
Door belgroepen in te richten kan je bepalen welke gesprekken bij bepaalde medewerkers terechtkomen. Zo kan je zorgen dat een klant zo snel en zo goed mogelijk geholpen wordt.
Gemakkelijk en slim gebruikers aanmaken voor jouw ContactSuite omgeving. Op basis van de rol krijg je direct de juiste instellingen voorgeschoteld waardoor de gebruiker vliegend van start kan.
De juiste mensen makkelijk en snel van de meest geschikte tools en laat weg wat ze niet nodig hebben. Met rollen geef je eenvoudig toegang tot de delen van ContactSuite die jij belangrijk vind.
Alle veranderingen die aangebracht worden aan de vitale onderdelen van jouw ContactSuite staan hier netjes in één overzicht. Zo kan je altijd terugzien wat er gebeurd is wanneer onverwachts iets niet lijkt te kloppen.
Gemakkelijk en slim gebruikers aanmaken voor jouw ContactSuite omgeving. Op basis van de rol krijg je direct de juiste instellingen voorgeschoteld waardoor de gebruiker vliegend van start kan.
Één overzichtelijke plek waar je alles terug kan lezen. Van de werking, tot de theorie van de berekeningen. Alles wat je moet weten met slechts een paar klikken afstand verwijderd.
Uitgebreide zoekwoorden zorgen voor goede vindbaarheid van het juiste artikel. Binnen de kortste keren beschik je over de informatie die je nodig hebt om ContactSuite effectief in te zetten.
Doe een leerzame deep-dive. Veel van de artikelen beschikken over links naar gerelateerde artikelen die diepgaandere informatie geven over het onderwerp. Zo helpen we je een expert te worden op ieder onderdeel.
Één overzichtelijke plek waar je alles terug kan lezen. Van de werking, tot de theorie van de berekeningen. Alles wat je moet weten met slechts een paar klikken afstand verwijderd.