Het Pluspakket is het pakket wat je gratis krijgt bij ieder servicenummer.
Dus bij aankoop van een servicenummer (25 Euro per maand) ontvang je daar gratis het Pluspakket bij.
Met het Pluspakket kun je voor ieder servicenummer onbeperkt gebruik maken van alle Pluspakket functies.
Het voordeel van 0900, 0909, 0906 en 18xy nummers is dat je het gesprekstarief zelf kan bepalen.
Als je zo’n nummer aanvraagt dan krijg je van ons de vraag welk tarief je aan dit nummer wil koppelen.
Bij nieuwe nummers wordt het gesprekstarief dus tijdens het aanvraagproces geregeld.
Voor direct beschikbare nummers is dat anders. Deze nummers hebben reeds een bestaand gesprekstarief.
Je kan op deze website zoeken of er een nummer met het door jouw gewenste tarief beschikbaar is.
Heb je een mooi direct beschikbaar servicenummer gevonden maar heeft dit nummer niet het juiste tarief dan kun je dit gesprekstarief altijd achteraf veranderen.
Als je ons belt op 0800-0770 dan kunnen wij dat voor je regelen. Deze procedure neemt zo’n 7 werkdagen in beslag.
Als je een servicenummer besteld dan krijg je daar gratis het plus pakket bij. Met dit pakket kun je je telefonische bereikbaarheid optimaal inregelen.
Je krijgt alle slimme features die je nodig hebt om jouw klanten een goede ervaring te bezorgen. Zo kun je zelf meldteksten (laten) inspreken waarna je ze koppelt aan aan jouw belplan.
Om alle mogelijkheden goed te benutten helpen wij je op weg. Je bent dan snel, goed bereikbaar.
De kosten voor een nummer zijn afhankelijk van het type en het gekozen pakket.
In onderstaande tabel zie je de maandelijkse nummerkosten in één overzicht.
De kosten zijn per nummer per maand.
|
DIENST |
NUMMER |
SERVICENUMMERS |
VOIP ZAKELIJK |
TYPE |
plus |
essential |
0800 |
€ 25,00 |
n/a |
0900 |
€ 25,00 |
n/a |
0909 |
€ 25,00 |
n/a |
0906 |
€ 25,00 |
n/a |
18xy |
€ 25,00 |
n/a |
088 |
€ 25,00 |
€ 6,95 |
085 |
€ 25,00 |
€ 6,95 |
Geografisch |
€ 25,00 |
€ 6,95 |
Voor 6,95 Euro per VoIP Zakelijk Essential pakket per maand krijg je het volgende;
1. Eén VoIP account om mee te kunnen bellen en gebeld te worden.
2. Eén telefoonnummer (keuze uit een 085, 088, of een Geo nummer)
3. Maximaal 2 doorgangen per telefoonnummer of VoIP account
4. Diverse slimme toepassingen die je aan je telefoonnummer kan koppelen
5. Gebruiker toegang tot ContactSuite: Rol beheerder en VoIP zakelijk gebruiker
Een VoIP Zakelijk Essential pakket is inzetbaar voor de volgende onderdelen van jouw telefonische bereikbaarheid;
Per pakket kun je kiezen uit één van de volgende mogelijkheden;
- Het inregelen van persoonlijke telefonie voor één van jouw medewerkers.
- Het inregelen van je zakelijke telefoonnummer voor op de website
- Het inregelen van een Fax nummer (Fax-naar-email)
Dus voor 6,95 Euro per Essential Pakket per maand regel je één van bovenstaande onderdelen van jouw bereikbaarheid.
SIP Appliation Layer Gateway ofwel SIP ALG is een software component in veel routers waarmee specifieke applicatieprotocollen mee worden beheerd.
De software probeert NAT problemen in router firewalls op te lossen maar doet dat niet goed.
Deze software zorgt in veel gevallen niet voor de verbeteringen die je zou verwachten. Sterker nog wij adviseren je om SIP ALG in je router uit te zetten om kwaliteitsproblemen te voorkomen of te verhelpen.
Als SIP ALG aan staat zou dat de veroorzaker kunnen zijn van de volgende problemen;
Eenzijdige audio.
Verbroken gesprekken.
Doorverbind problemen.
Gesprekken in of uit de wacht halen werkt niet goed.
Niet alle toestellen rinkelen in een belgroep.
Toestellen blijven door rinkelen nadat er is opgenomen.
Als je ons belt kunnen we je helpen bij het uitzetten van SIP ALG in je router.
Als je factuur niet klopt kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zoeken dan voor je uit wat er mis is gegaan. Als we de fout hebben geconstateerd dan corrigeren we dat uiteraard meteen.
Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.
Stel je wil een nieuw beschikbaar nummer bestellen.
Je hebt een mooi nummer uitgekozen. Direct na je on-line bestelling op onze website starten we het aanvraagproces bij de ACM op. Daarvoor nemen we contact met je op om de benodigde gegevens in te vullen.
Omdat jij de aanvrager bent van het nummer ontvang je rechtstreeks van de ACM het bericht dat je nummer is toegekend. Zodra je dat aan ons hebt doorgegeven zorgen wij ervoor dat je nummer wordt geactiveerd.
Vervolgens ontvang je van ons via email je inloggegevens van ContactSuite. Hiermee kun je zelf je bereikbaarheid instellen zoals jij wil. Dit hele proces duurt ongeveer 3 weken. Daarna kun je aan de slag met je nieuwe nummer en kun je via ContactSuite je bereikbaarheid inregelen.
Uiteraard helpen wij je om je nummer zo goed mogelijk in te richten.
Alle online bestellingen kun je betalen met iDEAL.
Als bestaande klant ontvang je van ContactMakers een factuur. Wij werken op basis van automatische incasso en hanteren een betaaltermijn van 14 dagen na factuurdatum.