VoIP Zakelijke Telefonie

Ontdek de mogelijkheden voor je eigen VoIP telefooncentrale in de Cloud.

Contact opnemen Bekijk video
€ 6,95 Per gebruiker per maand
VoIP Zakelijke Telefonie

Ontdek de mogelijkheden voor je eigen VoIP telefooncentrale in de Cloud.

Contact opnemen Bekijk video

Communiceer en werk onderling samen met klanten waar en wanneer je maar wilt!

Met VoIP zakelijke telefonie van ContactMakers beschik je over een stabiele en voordelige telefooncentrale in de Cloud.
Er is geen investering in hardware nodig. Je hebt geen kosten voor onderhoud, service en beveiliging.

Zakelijk bellen met Hosted VoIP

Met Hosted VOIP bel je via het internet waarbij je gebruik maakt van de virtuele telefooncentrale in het goed beveiligde cloud netwerk van ContactMakers.

Alle gesprekken verlopen via het IP-datanetwerk in plaats van de reguliere telefoonlijn. Een van de vele voordelen is dat je telefonie heel makkelijk kunt integreren met andere internetdiensten. Denk daarbij aan videogesprekken en bellen via de browser.

Dat vergroot het gebruiksgemak en verbetert het communicatieproces.

Onbeperkt uitbreiden en integreren

Je maakt gebruik van onze goed beveiligde online telefooncentrale. Je hebt dus niet meer te maken met de beperkingen van je eigen lokale infrastructuur. Dat regelen wij allemaal.

Dit betekent dat je onbeperkt kunt op- en afschalen. Zo groeit je communicatieomgeving mee met jouw wensen en de groei van je bedrijf.

Werken waar en wanneer je wilt

Als er internet is kun je bellen. Zo eenvoudig is het. Via het internet log je in op jouw ContactSuite gebruikersomgeving en ben je bereikbaar. Je collega’s zien dat je online bent en kunnen je zo met één druk op de knop bereiken. Zo ben je flexibel en werk je waar en wanneer je wilt.

Handige functies

Bij het afnemen van VoIP telefonie krijg je een handige set aan functionaliteiten zoals voicemail, intern doorschakelen, gesprekken pauzeren, gesprekken doorsturen naar meerdere toestellen, voice-berichten sturen naar email, gesprekken opnemen, groepsgesprekken houden en nog veel meer. Daarnaast krijgt iedere medewerker de beschikking over zijn eigen ContactSuite omgeving. In deze omgeving kunnen medewerkers met elkaar chatten, conference bellen en heb je dankzij de statusinformatie altijd inzichtelijk wie er online is.

Ben je klaar voor de volgende stap? Met één druk op de knop kun je eenvoudig opschalen naar de functies van een professioneel callcenter.

Dit is waarom je kiest voor zakelijke telefonie van ContactMakers:

  • Je krijgt superieure gesprekskwaliteit
  • Betrouwbaar, stabiel en bereikbaar
  • Onbeperkt op- en afschalen van je medewerkers
  • De vrijheid om alles zelf aan te passen
  • Mogelijkheid tot uitbreiding naar professionele callcenter functies

Alle functies uit het ContactSuite Essentialpakket inbegrepen

Filter op categorie
filter_list arrow_drop_down
Bereikbaarheid
Beheer
Rapportages
Interactie
Bereikbaarheid Beheer van Nummers en Belplannen
Beheer Zelf op en afschalen. Maak gratis gebruikers aan, zoveel als je wilt.
Rapportages Meten is weten!
Interactie Creëer de perfecte klantbeleving
Zakelijk telefoonnummer unfold_more

Bij een Essential pakket krijg je 1 nummer gratis. Je kan kiezen uit de volgende nummertypes;

  1. Geografisch nummer
  2. 085 nummer
  3. 088 nummer (onderdeel van een nummerblok die je zelf aanvraagt bij de ACM)
Group ring unfold_more

Group ring zorgt ervoor dat alle telefoons uit dezelfde groep gaan rinkelen bij een inkomende oproep.

Persoonlijke Voicemail unfold_more

Als je even niet bereikbaar bent kunnen bellers een voicemail inspreken. Deze Voicemails ontvang je op een door jouw opgegeven email adres.

Doorschakelen unfold_more

Als je bereikbaar wil zijn vanaf een ander telefoonnummer of wanneer je jouw gesprekken wil doorschakelen naar de receptie.

Niet storen unfold_more

De niet storen functie gebruik je voor als je even niet gebeld wil worden. Gesprekken gaan dan automatisch naar jouw voicemail. Deze voicemails worden afgeleverd op je mailadres.

Twee-factor-authenticatie unfold_more

Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.

VoIP telefonie rapportages unfold_more

Informatie over alle uitgaande gesprekken. Zo heeft u volledig inzicht in belgedrag, frequent gebelde nummers en bijbehorende kosten.

Fax2email unfold_more

Ontvang al uw faxen op een door u aangegeven email adres. Simpel en eenvoudig alle faxberichten op een nummer van uw keuze in de mail. Daarmee digitaliseert u al uw faxverkeer zodat u het makkelijk kunt archiveren.

Gebruikersbeheer unfold_more

Zelf gebruikers toevoegen en verwijderen. Uw communicatieomgeving schaalt moeiteloos met u mee.

Audit log unfold_more

Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.

VoIP account beheer unfold_more

Zelf VoIP accounts aanmaken en beheren. Koppel Voip accounts aan toestellen en nummers. Zo zijn uw medewerkers snel bereikbaar.

Interne chat unfold_more

ContactSuite Chat. Iedere gebruiker van ContactSuite kan met zijn of haar online collega's chatten. Zo is het eenvoudig om via de chat tijdens een klantgesprek ruggespraak te houden met een collega of supervisor. Dit zorgt ervoor dat er steeds meer gesprekken in een keer goed worden beantwoord.

Uitgaande identiteit unfold_more

Met één druk op de knop je uitbelnummer wijzigen. Handig als je voor verschillende merken werkt.

Adresboek unfold_more

Al uw contacten overzichtelijk gepresenteerd. Vanuit deze omgeving kunt u iedereen via verschillende kanalen bereiken.

Conference unfold_more

Vanuit ContactSuite kunt u eenvoudig een conference met meerdere personen opzetten.

Veelgestelde vragen

Wat kan ik allemaal met een VoIP Zakelijk Essential pakket?

Ieder Essential pakket is inzetbaar voor één van de volgende mogelijkheden van jouw telefonische bereikbaarheid;

  1. Zakelijke telefonie – per Essential pakket regel je Zakelijke telefonie voor één medewerker. Bij het pakket is één telefoonnummer inbegrepen (Geo, 085, of 088) zodat deze medewerker ook door anderen van buiten de organisatie gebeld kan worden. Desgewenst kan je bij ons ook een toestel bestellen wat je koppelt aan dit account.
  2. Zakelijk nummer – je kan een Essential pakket ook gebruiken om een algemeen toegangsnummer voor je bedrijf in te regelen. Dit nummer kan je op jouw website plaatsen zodat jouw klanten maar naar één nummer hoeven te bellen. Wij schakelen deze gesprekken dan door naar de eindbestemmingen die jij opgeeft.
  3. Fax nummer – als je veel gebruik maakt van de fax dan kan je dat ook regelen met een Essential pakket. Alle faxberichten worden dan door ons gedigitaliseerd en naar een opgegeven mailadres verstuurd.

Wij willen met ons bedrijf overstappen. Wat heb ik nodig voor VoIP telefonie?

Leuk dat je overweegt om te gaan bellen via VoIP telefonie!

Wat heb je allemaal nodig?

  1. Eén Essential pakket per gebruiker. Hiermee regel je de hosting, het bel abonnement en de online centrale.
  2. Een telefoon nummer. Als je die al hebt dan verhuizen we je nummer heel eenvoudig gratis naar ContactSuite. Wil je een nieuw lokaal nummer dan krijg je dat gratis bij het Essential pakket.
  3. Een goede internet verbinding. 1 Mbit up en down voor 8 gelijktijdige gesprekken.
  4. Een VoIP telefoon toestel.

Online bedrijfstelefonie werkt heel eenvoudig en is bij ons plug & play. Uiteraard helpen we je op weg net zo lang tot het werkt zoals jij het wil.

Welke eisen worden gesteld aan mijn internetverbinding?

Dat hangt een beetje van je eisen en wensen af.

In zijn algemeenheid kan gesteld worden dat één VoIP gesprek aan bandbreedte  tussen de 64 en 100 Kb/s verbruikt. Dit is het totaal aan bandbreedte dat wordt verbruikt met een G.7.11 codec.

In regel kun je op 1 Mbit up en downloadsnelheid zo’n 8 gelijktijdige gesprekken voeren.

De meeste internetproviders bieden pakketten aan met voldoende bandbreedte om probleemloos te kunnen bellen. Wat je kunt doen om je gesprekskwaliteit te verbeteren is om Quality of Service in je router in te stellen. Dit betekent dat telefonieverkeer voorrang krijgt op Data verkeer.

Bel even met onze klantenservice als je hier meer over wil weten of hulp nodig hebt.

Moet ik verplicht een toestel kopen bij zakelijke VoIP telefonie?

Nee, dat is niet nodig. Een toestel kopen is niet verplicht.

Het enige wat je nodig hebt is een “Essential” pakket per gebruiker. Daar krijg je van ons een per gebruiker een telefoonnummer bij.

Je kunt er dan bijvoorbeeld voor kiezen om inkomende gesprekken op jou telefoonnummer te laten afleveren op je mobiele telefoon.

Uitbellen kun je vervolgens doen via de ContactSuite applicatie.

Het kan ook voorkomen dat je al een VoIP toestel hebt aangeschaft. In zo’n geval controleren wij of we dit type toestel al hebben gecertificeerd.

Als dat het geval is zorgen we ervoor dat je toestel wordt geconfigureerd om via ContactMakers netwerk te kunnen bellen. Hieraan zijn kosten verbonden. Deze kosten zijn 25 Euro per toestel.

Kennen we het toestel nog niet dan gaan we kijken of we dit toestel kunnen certificeren. Dit duurt ongeveer 4 werkdagen.

Uiteraard mag je bij ContactMakers ook toestellen kopen. Dit kun je doen tijdens het online bestelproces. Alle toestellen die wij verkopen werken naadloos met het ContactMakers netwerk en op het ContactSuite platform.

 

Wat is WebRTC?

De naam zegt het eigenlijk al: Web Real-Time Communication (ofwel WebRTC) is een OpenSource project van onder andere Google, Opera en Mozilla, die mogelijk maakt dat webbrowsers verdergaande communicatiemogelijkheden krijgen.

Met deze technologie is het mogelijk om op een relatief eenvoudige manier via een web browser te telefoneren, videogesprekken te voeren en bestanden te delen (ofwel Web Realtime Communications). Een ware revolutie op communicatiegebied!

ContactMakers zal WebRTC op korte termijn mogelijk maken in haar ContactSuite applicatie. Dit betekent voor de gebruiker dat hij via de ContactSuite applicatie kan (video) bellen zonder daarvoor een hardware telefoon te moeten gebruiken.

Een headset en een computer met internet is dan voldoende. Dat betekent meer flexibiliteit en verlaging van de kosten voor hardware (telefoons).

 

VoIP zakelijk is te combineren met de volgende diensten:

Servicenummers Start pakket Plaatje bij het Servicenummer start pakket
Contact opnemen
€ 25,00 per servicenummer per maand
  • Gratis ingericht zoals jij dat wil
  • Inclusief alle beschikbare functies
  • Uitgebreid online beheer
  • Veilig
  • Schaalbaar
en meer…    
Feature overzicht
Callcenter software Professional pakket
Contact opnemen
€ 2,49 per ingelogde gebruiker per dag
  • Volledig in de Cloud
  • Betalen naar gebruik
  • Veilig
  • Schaalbaar
  • Slimme functies
en meer…
Feature overzicht

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Instellingen en techniek

SIP Appliation Layer Gateway ofwel SIP ALG is een software component in veel routers waarmee specifieke applicatieprotocollen mee worden beheerd.
De software probeert NAT problemen in router firewalls op te lossen maar doet dat niet goed.
Deze software zorgt in veel gevallen niet voor de verbeteringen die je zou verwachten. Sterker nog wij adviseren je om SIP ALG in je router uit te zetten om kwaliteitsproblemen te voorkomen of te verhelpen.

Als SIP ALG aan staat zou dat de veroorzaker kunnen zijn van de volgende problemen;

Eenzijdige audio.
Verbroken gesprekken.
Doorverbind problemen.
Gesprekken in of uit de wacht halen werkt niet goed.
Niet alle toestellen rinkelen in een belgroep.
Toestellen blijven door rinkelen nadat er is opgenomen.

Als je ons belt kunnen we je helpen bij het uitzetten van SIP ALG in je router.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Load More

Contact opnemen