VoIP zakelijk

Zeer veelzijdige VoIP centrale in de Cloud

Contact opnemen Bekijk video
€ 6,95 Per gebruiker per maand
VoIP zakelijk

Zeer veelzijdige VoIP centrale in de Cloud

Contact opnemen Bekijk video

Communiceer en werk onderling samen met klanten waar en wanneer je maar wilt!

Met de zakelijke telefonie van ContactMakers beschik je over een stabiele en voordelige telefooncentrale in de Cloud.
Je hebt geen investering in hardware nodig en geen kosten voor onderhoud, service en beveiliging.

Zakelijk bellen met Hosted VoIP

Met Hosted VOIP bel je via het internet waarbij je gebruik maakt van de virtuele telefooncentrale in het goed beveiligde cloud netwerk van CloudMakers.

Alle gesprekken verlopen via het IP-datanetwerk in plaats van de reguliere telefoonlijn. Een van de vele voordelen is dat je telefonie heel makkelijk kunt integreren met andere internetdiensten. Denk daarbij aan videogesprekken en bellen via de browser.

Dat vergroot het gebruiksgemak en verbetert het communicatieproces.

Onbeperkt uitbreiden en integreren

Je maakt gebruik van onze goed beveiligde online telefooncentrale. Je hebt dus niet meer te maken met de beperkingen van je eigen lokale infrastructuur. Dat regelen wij allemaal.

Dit betekent dat je onbeperkt kunt op- en afschalen. Zo groeit je communicatieomgeving mee met jouw wensen en de groei van je bedrijf.

Werken waar en wanneer je wilt

Als er internet is kun je bellen. Zo eenvoudig is het. Via het internet log je in op jouw ContactSuite gebruikersomgeving en ben je bereikbaar. Je collega’s zien dat je online bent en kunnen je zo met één druk op de knop bereiken. Zo ben je flexibel en werk je waar en wanneer je wilt.

Handige functies

Bij het afnemen van VoIP telefonie krijg je een handige set aan functionaliteiten zoals voicemail, intern doorschakelen, gesprekken pauzeren, gesprekken doorsturen naar meerdere toestellen, voice-berichten sturen naar email, gesprekken opnemen, groepsgesprekken houden en nog veel meer. Daarnaast krijgt iedere medewerker de beschikking over zijn eigen ContactSuite omgeving. In deze omgeving kunnen medewerkers met elkaar chatten, conference bellen en heb je dankzij de statusinformatie altijd inzichtelijk wie er online is.

Ben je klaar voor de volgende stap? Met één druk op de knop kun je eenvoudig opschalen naar de functies van een professioneel callcenter.

Dit is waarom je kiest voor zakelijke telefonie van ContactMakers:

  • Je krijgt superieure gesprekskwaliteit
  • Betrouwbaar, stabiel en bereikbaar
  • Onbeperkt op- en afschalen van je medewerkers
  • De vrijheid om alles zelf aan te passen
  • Doorgroeimogelijkheden naar professionele callcenter functies

Alle functies uit het ContactSuite Essentialpakket inbegrepen

Filter op categorie
filter_list arrow_drop_down
Beheer
Rapportages
Interactie
Beheer Zelf op en afschalen
Rapportages Meten is weten!
Interactie Creëer de perfecte klantbeleving
Twee-factor-authenticatie unfold_more

Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.

VoIP telefonie rapportages unfold_more

Informatie over alle uitgaande gesprekken. Zo heeft u volledig inzicht in belgedrag, frequent gebelde nummers en bijbehorende kosten.

Gebruikersbeheer unfold_more

Zelf gebruikers toevoegen en verwijderen. Uw communicatieomgeving schaalt moeiteloos met u mee.

Audit log unfold_more

Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.

VoIP account beheer unfold_more

Zelf VoIP accounts aanmaken en beheren. Koppel Voip accounts aan toestellen en nummers. Zo zijn uw medewerkers snel bereikbaar.

Toestel wijzigen unfold_more

Wijzig realtime je eindbestemming zodat je bereikbaar blijft als je onderweg bent

Interne chat unfold_more

ContactSuite Chat. Iedere gebruiker van ContactSuite kan met zijn of haar online collega's chatten. Zo is het eenvoudig om via de chat tijdens een klantgesprek ruggespraak te houden met een collega of supervisor. Dit zorgt ervoor dat er steeds meer gesprekken in een keer goed worden beantwoord.

Presence unfold_more

Alle ingelogde medewerkers in ContactSuite kunnen hun beschikbaarheid status aangeven zodat iedereen ziet of ze wel of niet bereikbaar zijn.

Uitgaande identiteit unfold_more

Met één druk op de knop je uitbelnummer wijzigen. Handig als je voor verschillende merken werkt.

Terugbelafspraken unfold_more

Al uw nummers live in enkele minuten. Overzicht, gemak en snelle time to market!

Adresboek unfold_more

Al uw contacten overzichtelijk gepresenteerd. Vanuit deze omgeving kunt u iedereen via verschillende kanalen bereiken.

Conference unfold_more

Vanuit ContactSuite kunt u eenvoudig een conference met meerdere personen opzetten.

Veelgestelde vragen

Is zakelijke VoIP telefonie een alternatief voor ISDN?

Jazeker! VoIP is het alternatief voor je huidige ISDN telefoonaansluiting.
Per 1 september is KPN gestopt met het leveren van ISDN. Logisch ook! VoIP heeft zich de afgelopen jaren bewezen als goedkoop en beter alternatief. ISDN zal volledig worden vervangen door VoIP telefonie.

Overstappen naar VoIP is eenvoudig!
Je migreert met je bestaande nummers naar het ContactMakers netwerk. Daar kun je profiteren van onze Online Telefonie dienstverlening. Dit is een Cloud oplossing waarbij je dus geen infrastructuur meer op locatie nodig hebt.
Al je bestaande nummers worden door ons zonder onderbreking overgezet naar het Contactmakers netwerk.

Zodra dat is gebeurd bel je via VoIP en ben je klaar en bereikbaar zonder maar 1 seconde uit de lucht te zijn geweest.

Wij willen met ons bedrijf overstappen. Wat heb ik nodig voor VoIP telefonie?

Leuk dat je overweegt om te gaan bellen via VoIP telefonie!

Wat heb je allemaal nodig?

  1. Eén Essential pakket per gebruiker. Hiermee regel je de hosting, het bel abonnement en de online centrale.
  2. Een telefoon nummer. Als je die al hebt dan verhuizen we je nummer heel eenvoudig gratis naar ContactSuite. Wil je een nieuw lokaal nummer dan krijg je dat gratis bij het Essential pakket.
  3. Een goede internet verbinding. 1 Mbit up en down voor 8 gelijktijdige gesprekken.
  4. Een VoIP telefoon toestel.

Online bedrijfstelefonie werkt heel eenvoudig en is bij ons plug & play. Uiteraard helpen we je op weg net zo lang tot het werkt zoals jij het wil.

Welke eisen worden gesteld aan mijn internetverbinding?

Dat hangt een beetje van je eisen en wensen af.

In zijn algemeenheid kan gesteld worden dat één VoIP gesprek aan bandbreedte  tussen de 64 en 100 Kb/s verbruikt. Dit is het totaal aan bandbreedte dat wordt verbruikt met een G.7.11 codec.

In regel kun je op 1 Mbit up en downloadsnelheid zo’n 8 gelijktijdige gesprekken voeren.

De meeste internetproviders bieden pakketten aan met voldoende bandbreedte om probleemloos te kunnen bellen. Wat je kunt doen om je gesprekskwaliteit te verbeteren is om Quality of Service in je router in te stellen. Dit betekent dat telefonieverkeer voorrang krijgt op Data verkeer.

Bel even met onze klantenservice als je hier meer over wil weten of hulp nodig hebt.

Moet ik verplicht een toestel kopen bij zakelijke VoIP telefonie?

Nee, dat is niet nodig. Een toestel kopen is niet verplicht.

Het enige wat je nodig hebt is een “Essential” pakket per gebruiker. Daar krijg je van ons een per gebruiker een telefoonnummer bij.

Je kunt er dan bijvoorbeeld voor kiezen om inkomende gesprekken op jou telefoonnummer te laten afleveren op je mobiele telefoon.

Uitbellen kun je vervolgens doen via de ContactSuite applicatie.

Het kan ook voorkomen dat je al een VoIP toestel hebt aangeschaft. In zo’n geval controleren wij of we dit type toestel al hebben gecertificeerd.

Als dat het geval is zorgen we ervoor dat je toestel wordt geconfigureerd om via ContactMakers netwerk te kunnen bellen. Hieraan zijn kosten verbonden. Deze kosten zijn 25 Euro per toestel.

Kennen we het toestel nog niet dan gaan we kijken of we dit toestel kunnen certificeren. Dit duurt ongeveer 4 werkdagen.

Uiteraard mag je bij ContactMakers ook toestellen kopen. Dit kun je doen tijdens het online bestelproces. Alle toestellen die wij verkopen werken naadloos met het ContactMakers netwerk en op het ContactSuite platform.

 

Wat is WebRTC?

De naam zegt het eigenlijk al: Web Real-Time Communication (ofwel WebRTC) is een OpenSource project van onder andere Google, Opera en Mozilla, die mogelijk maakt dat webbrowsers verdergaande communicatiemogelijkheden krijgen.

Met deze technologie is het mogelijk om op een relatief eenvoudige manier via een web browser te telefoneren, videogesprekken te voeren en bestanden te delen (ofwel Web Realtime Communications). Een ware revolutie op communicatiegebied!

ContactMakers zal WebRTC op korte termijn mogelijk maken in haar ContactSuite applicatie. Dit betekent voor de gebruiker dat hij via de ContactSuite applicatie kan (video) bellen zonder daarvoor een hardware telefoon te moeten gebruiken.

Een headset en een computer met internet is dan voldoende. Dat betekent meer flexibiliteit en verlaging van de kosten voor hardware (telefoons).

 

VoIP zakelijk is te combineren met de volgende diensten:

Servicenummers Start pakket Plaatje bij het Servicenummer start pakket
Contact opnemen
Gratis bij een servicenummer
  • Volledig in de Cloud
  • Betalen naar gebruik
  • Veilig
  • Schaalbaar
  • Slimme functies
en meer…    
Feature overzicht
Callcenter software Professional pakket
Contact opnemen
€ 2,49 per ingelogde gebruiker per dag
  • Volledig in de Cloud
  • Betalen naar gebruik
  • Veilig
  • Schaalbaar
  • Slimme functies
en meer…
Feature overzicht

Klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Bestellen

Wij hebben diverse nummers op voorraad. Als je ons belt verzorgen wij het mooiste nummer voor je en regelen we dat je binnen 24 uur via dat nummer bereikbaar bent.

Hebben we je gewenste nummer niet op voorraad dan helpen we je gratis bij de nummeraanvraag bij de ACM. Dit aanvraag proces duurt zo’n 3 weken.

Binnenkort maken we het mogelijk om het volledige bestelproces via de website te laten plaatsvinden. Je kunt dan waar en wanneer je maar wilt online je nummers bestellen.

Vond u dit antwoord nuttig?
2
0

Wij gaan dan direct voor je aan de slag.
Je ontvangt van ons altijd een bevestiging van je bestelling in je mail.

Je heb een direct (binnen 24 uur) beschikbaar nummer besteld.
Je ontvangt van ons binnen 24 uur een email met daarin de account gegevens van ContactSuite. Dit is de applicatie waar je jou nieuwe nummer in kan beheren. Het nummer wat je hebt besteld kun je vinden in de module “Bereikbaar”. Daarin kun je zelf instellen hoe je via jou nummer bereikbaar wil zijn. Uiteraard helpen we je gratis met de inrichting van je nummer zodat je snel optimaal bereikbaar bent.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Stel je wil een nieuw beschikbaar nummer bestellen.

Je hebt een mooi nummer uitgekozen. Wij starten na je bestelling het aanvraagproces bij de ACM op. Daarvoor nemen we contact met je op om de benodigde gegevens in te vullen.

Omdat jij de aanvrager bent van het nummer ontvang je rechtstreeks van de ACM het bericht dat je nummer is toegekend. Zodra je dat aan ons hebt doorgegeven zorgen wij ervoor dat je nummer wordt geactiveerd.
Vervolgens ontvang je van ons via email je inloggegevens van ContactSuite. Hiermee kun je zelf je bereikbaarheid instellen zoals jij wil. Dit hele proces duurt ongeveer 3 weken. Daarna kun je aan de slag met je nieuwe nummer en kun je via ContactSuite je bereikbaarheid inregelen.

Uiteraard helpen wij je om je nummer zo goed mogelijk in te richten.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Betalen

Alle online bestellingen kun je betalen met iDEAL.

Als bestaande klant ontvang je van ContactMakers een factuur. Wij werken op basis van automatische incasso en hanteren een betaaltermijn van 14 dagen na factuurdatum.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Als je factuur niet klopt kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zoeken dan voor je uit wat er mis is gegaan. Als we de fout hebben geconstateerd dan corrigeren we dat uiteraard meteen.

Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Garantie

Op alle hardware ontvang je 1 jaar fabrieksgarantie. Als je product binnen de garantietermijn een probleem vertoont kun je dit bij ons aanmelden op Support@ContactMakers.nl. Wij zorgen er dan samen met jou voor dat het probleem bij de leverancier word aangemeld. Zo heb je een aanspraakpunt voor alle Contactmakers hardware.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Hardware

Je kunt alleen VoIP toestellen koppelen. De toestellen die wij ondersteunen kun je vinden op de website (hier).

Als je een toestel hebt die niet in de lijst staat dan horen we dat graag van je. We kunnen dit toestel certificeren zodat ook jou toestel aan ContactSuite kan worden gekoppeld.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

SIP Appliation Layer Gateway ofwel SIP ALG is een software component in veel routers waarmee specifieke applicatieprotocollen mee worden beheerd.
De software probeert NAT problemen in router firewalls op te lossen maar doet dat niet goed.
Deze software zorgt in veel gevallen niet voor de verbeteringen die je zou verwachten. Sterker nog wij adviseren je om SIP ALG in je router uit te zetten om kwaliteitsproblemen te voorkomen of te verhelpen.

Als SIP ALG aan staat zou dat de veroorzaker kunnen zijn van de volgende problemen;

Eenzijdige audio.
Verbroken gesprekken.
Doorverbind problemen.
Gesprekken in of uit de wacht halen werkt niet goed.
Niet alle toestellen rinkelen in een belgroep.
Toestellen blijven door rinkelen nadat er is opgenomen.

Als je ons belt kunnen we je helpen bij het uitzetten van SIP ALG in je router.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Prijzen

Dat is 65 Eurocent per minuut excl. BTW

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Support

We zijn er altijd voor je.

Waarom? Wij beschouwen jouw contact met klanten als missiekritiek. We staan dus altijd op scherp mochten zaken niet naar behoren werken of als je vragen hebt.

  • De openingstijden van onze supportafdeling zijn van 08:30 tot 17:30.
  • Wij zijn 24/7 bereikbaar tijdens storingen.
  • Support bij verstoringen is altijd kosteloos.
  • Hulp tijdens de implementatie van jouw ContactSuite communicatieomgeving is kosteloos
  • Je kan ons bereiken op de volgende nummers;
    • 088 54544000 (24 uur)
    • 0800 0770 (gedurende openingstijden)
  • Op de website kan je ook rechtstreeks contact zoeken met een van onze contactmakers. Zij helpen je graag verder.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Load More

Contact opnemen