Wil je voor jou en je medewerkers VoIP Telefonie aanvragen? Regel het direct via het onderstaande formulier. Je hebt al een eigen VoIP telefooncentrale voor 6,95 euro per gebruiker per maand. Dit is inclusief een telefoonnummer en het Essential pakket, waarbij je toegang krijgt tot allerlei slimme en professionele functies!
In 3 stappen vraag je VoIP Zakelijk aan
Bereken het voordeel
Stap 1: Bepaal het aantal gebruikers -> Stap 2: Kies het gewenste telefoonnummer -> Stap 3: Selecteer het aantal toestellen
(Mocht je al in het bezit zijn van een toestel, dan kun je deze stap achterwege laten).
Na de bestelling ontvang je per mail de bevestiging van je aanvraag.
Wij gaan vervolgens direct voor je aan de slag om je ContactSuite VoIP telefoon centrale in te regelen.
Hulp nodig? Wij helpen je graag via: 0800-0770.
De voordelen VoIP Zakelijk
- Jouw persoonlijke telefooncentrale in de Cloud
- Betaalbaar, geen opstartkosten
- Veilig en schaalbaar
- Alles zelf beheren
.
Lokale nummers uit iedere regio
Regio onafhankelijke bedrijfsnummers in bulk afneembaar
Regio onafhankelijke bedrijfsnummers die individueel afneembaar zijn
Je hebt al een nummer, deze koppelen we aan je pakket







Liever eerst zien hoe VoIP Zakelijk werkt?
Onze medewerkers laten het graag aan je zien. Vraag een gratis demo aan!
Alle functies van het ContactSuite Essentialpakket zijn inbegrepen
Bij een Essential pakket krijg je 1 nummer gratis. Je kan kiezen uit de volgende nummertypes;
- Geografisch nummer
- 085 nummer
- 088 nummer (onderdeel van een nummerblok die je zelf aanvraagt bij de ACM)
Group ring zorgt ervoor dat alle telefoons uit dezelfde groep gaan rinkelen bij een inkomende oproep.
Als je even niet bereikbaar bent kunnen bellers een voicemail inspreken. Deze Voicemails ontvang je op een door jouw opgegeven email adres.
Als je bereikbaar wil zijn vanaf een ander telefoonnummer of wanneer je jouw gesprekken wil doorschakelen naar de receptie.
De niet storen functie gebruik je voor als je even niet gebeld wil worden. Gesprekken gaan dan automatisch naar jouw voicemail. Deze voicemails worden afgeleverd op je mailadres.
Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.
Online beheer van jouw lokale, nationale en internationale nummers in één overzichtelijke omgeving. Activeer nummers, koppel VoIP accounts, koppel belplannen en regel zelf de bereikbaarheid van ieder nummer.
Informatie over alle uitgaande gesprekken. Zo heeft u volledig inzicht in belgedrag, frequent gebelde nummers en bijbehorende kosten.
Ontvang al jouw faxen op een door jouw aangegeven email adres. Simpel en eenvoudig alle faxberichten op een nummer van jouw keuze in de mail. Daarmee digitaliseer je al het faxverkeer zodat je het makkelijk kan archiveren.
Een telefoon in de browser, naadloos geïntegreerd in ContactSuite. Het enige wat je verder nodig hebt is een internetverbinding en een headset!
Zelf gebruikers toevoegen en verwijderen. Uw communicatieomgeving schaalt moeiteloos met u mee.
Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.
Zelf VoIP accounts aanmaken en beheren. Koppel Voip accounts aan toestellen en nummers. Zo zijn uw medewerkers snel bereikbaar.
ContactSuite Chat. Iedere gebruiker van ContactSuite kan met zijn of haar online collega’s chatten. Zo is het eenvoudig om via de chat tijdens een klantgesprek ruggespraak te houden met een collega of supervisor. Dit zorgt ervoor dat er steeds meer gesprekken in een keer goed worden beantwoord.
Met één druk op de knop je uitbelnummer wijzigen. Handig als je voor verschillende merken werkt.
Al jouw (online) contacten overzichtelijk gepresenteerd. Vanuit deze omgeving kan je iedereen via verschillende kanalen bereiken.
Vanuit ContactSuite kunt u eenvoudig een conference met meerdere personen opzetten.
Dit is waarom je kiest voor VoIP Zakelijke telefonie van ContactMakers:

- Je krijgt superieure gesprekskwaliteit
- Betrouwbaar, stabiel en bereikbaar
- Onbeperkt op- en afschalen van je medewerkers
- De vrijheid om alles zelf aan te passen
- Mogelijkheid tot uitbreiding naar professionele callcenter functies
Online telefonie is te combineren met de volgende diensten:
- Gratis ingericht zoals jij dat wil
- Inclusief alle beschikbare functies
- Uitgebreid online beheer
- Veilig
- Schaalbaar

- Volledig in de Cloud
- Betalen naar gebruik
- Veilig
- Schaalbaar
- Slimme functies