Wil je voor jou en je medewerkers VoIP Telefonie aanvragen? Regel het direct via het onderstaande formulier. Je hebt al een eigen VoIP telefooncentrale voor 6,95 euro per gebruiker per maand. Dit is inclusief een telefoonnummer en het Essential pakket, waarbij je toegang krijgt tot allerlei slimme en professionele functies!
In 3 stappen vraag je VoIP Zakelijk aan
Selecteer het aantal gebruikers
Bepaal je (gratis) nummers
Bepaal wel / of geen toestel?
De voordelen VoIP Zakelijk
- Jouw persoonlijke telefooncentrale in de Cloud
- Betaalbaar, geen opstartkosten
- Veilig en schaalbaar
- Alles zelf beheren
.
Lokale nummers uit iedere regio
Regio onafhankelijke bedrijfsnummers in bulk afneembaar
Regio onafhankelijke bedrijfsnummers die individueel afneembaar zijn
Je hebt al een nummer, deze koppelen we aan je pakket




Alle functies van het ContactSuite Essentialpakket zijn inbegrepen
Bij een VoIP account krijg je standaard één geografisch, 085- of 088-nummer gratis, deze kan je aan je dienstverlening koppelen en is extern bereikbaar.
Met Group Ring maak je eenvoudig een selectie van telefoons die allemaal overgaan als een nieuw gesprek binnenkomt. Zo zorg je dat er altijd iemand, direct op kan nemen.
Ieder VoIP account heeft standaard een persoonlijke voicemail, wanneer je inlogt in ContactSuite kun je de berichten overzichtelijk zien en afspelen in je Inbox. Zo mis je nooit meer een waardevol gesprek.
Alleen op je mobiel bereikbaar zijn? Of jouw gesprekken moeten even door naar een collega als je in gesprek bent? Schakel je gesprekken eenvoudig door in verschillende situaties naar het nummer dat jij wil.
Wil je even niet gestoord worden door een rinkelende telefoon? Schakel via de WebApp Niet Storen in en je geniet van de heerlijke stilte tot je het weer uit zet.
Twee-factor-authenticatie is alsof je een voordeur hebt met een extra deur die alleen van binnenuit open kan worden gemaakt en houdt ongenode gasten buiten. Is beveiliging van groot belang, dan zit je hiermee helemaal goed.
Een telefoonnummer koppelen aan een persoonlijk VoIP account, fax, VoIP groep of een geavanceerd belplan? Alles is met enkele klikken te regelen en direct in gebruik te nemen.
Het VoIP rapport laat zien welke VoIP accounts zijn aangekozen. Het aantal beantwoordde gesprekken en hoeveel er gemist zijn.
Oud en vertrouwd, maar zo’n apparaat is wel erg log en duur. Met een paar klikken stel je een fax-nummer in en ontvang je de bericht netjes en overzichtelijk in je e-mail.
Met onze browser telefoon ben je direct bereikbaar om te bellen en gebeld te worden vanaf je computer, tablet of mobiel. Zonder extra uitbel kosten bovenop het reguliere gesprek.
Gemakkelijk en slim gebruikers aanmaken voor jouw ContactSuite omgeving. Op basis van de rol krijg je direct de juiste instellingen voorgeschoteld waardoor de gebruiker vliegend van start kan.
Alle veranderingen die aangebracht worden aan de vitale onderdelen van jouw ContactSuite staan hier netjes in één overzicht. Zo kan je altijd terugzien wat er gebeurd is wanneer onverwachts iets niet lijkt te kloppen.
Het bloed door de aderen van jouw ContactSuite, VoIP accounts stellen je in staat om zowel intern als extern te bellen en gebeld te worden. Account kan je makkelijk aanmaken en beheren en zijn direct actief.
Tijdens het bellen even een vraag stellen, of onderling contact maken zonder dat te moeten storen via de telefoon? Stuur dan even een chat-bericht. Makkelijk, snel en dat zonder storen.
Makkelijk teruggebeld worden op het juiste nummer maar je belt namens meerdere merknamen of afdelingen? Met een paar klikken kies je een andere uitgaande identiteit die de gebelde te zien krijgt.
Met slimme filters is de juiste contactpersoon slechts een paar klikken weg. Ook zie je direct welke collega’s online zijn, waar je hun kan bereiken en met één klik bel of chat je met ze.
Een derde stem nodig? Met twee keer klikken maak je gemakkelijk van ieder gesprek een conference call.
Dit is waarom je kiest voor VoIP Zakelijke telefonie van ContactMakers:

- Je krijgt superieure gesprekskwaliteit
- Betrouwbaar, stabiel en bereikbaar
- Onbeperkt op- en afschalen van je medewerkers
- De vrijheid om alles zelf aan te passen in ContactSuite
- Mogelijkheid tot uitbreiding naar professionele callcenter functies
Online telefonie is te combineren met de volgende diensten:
- Gratis ingericht zoals jij dat wil
- Inclusief alle beschikbare functies
- Uitgebreid online beheer
- Veilig
- Schaalbaar

- Volledig in de Cloud
- Betalen naar gebruik
- Veilig
- Schaalbaar
- Slimme functies