Servicenummer aanvragen

Mooie makkelijk te onthouden zakelijke nummers voor een professionele uitstraling

Plus pakket
€ 25,00 Per maand

Servicenummer aanvragen

Mooie makkelijk te onthouden zakelijke nummers voor een professionele uitstraling

Servicenummer aanvragen? Regel het direct!

De mooiste servicenummers bestel je eenvoudig en snel bij ContactMakers. Selecteer in het onderstaand overzicht je gewenste telefoonnummer(s). Je hebt al een servicenummer voor 25 euro per maand. Dit is inclusief uitgebreide ondersteuning, inrichting en professionele software. Binnen deze software krijg je toegang tot professionele functies als nummerbeheer, wachtrijbeheer en rapportagemogelijkheden.

0800
Gratis voor beller
0900
Betaalde informatiediensten
0906
Betaalde informatiediensten
0909
Betaalde informatiediensten

Specifiek telefoonnummer aanvragen?

Deze functies krijg je standaard bij de aanvraag van jouw nummer:

Filter op categorie
filter_list arrow_drop_down
ContactSuite Performance module Performance
Bereikbaarheid
Beheer
Rapportages
ContactSuite Performance module
Performance Houd overzicht, controle en geef sturing op kwaliteit
Bereikbaarheid Alle instellingen voor jouw bereikbaarheid beheer je zelf.
Beheer Zelf op en afschalen. Maak gratis gebruikers aan, zoveel als je wilt.
Rapportages Meten is weten!
Voicelogging & Evaluatie unfold_more

Met deze tool kun je opgenomen gesprekken analyseren en zo de klantenservice verbeteren, medewerkers coachen en risico’s beperken. Je kunt alle opgenomen klantgesprekken bewaren en slim terugvinden.

Meldteksten unfold_more

Persoonlijke dienstverlening zit hem in de details, zo wil je natuurlijk je beller een warm welkom geven met eigen meldteksten op de lijn. Deze kun je gemakkelijk beheren, uploaden en wijzigen.

Openingstijden unfold_more

Dienstbaarheid kent geen tijd, of toch wel? Soms is een beetje rust ook dringend nodig, daarom kan je makkelijk je telefonische openingstijden beheren en aangeven wanneer jij alle aandacht voor je beller hebt. Ook kan je gemakkelijk dagen tijdelijk aanpassen of sluiten.

Eindbestemmingen unfold_more

Je bepaalt zelf op welk telefoonnummer de gesprekken naar jouw servicenummer worden afgeleverd. Een aanpassing van deze eindbestemming doe je online  in ContactSuite waar en wanneer jij wil. Wijzigingen worden realtime doorgevoerd.

Belplannen unfold_more

Een warm welkom, slimme functies en je beller verbinden aan de meest geschikte persoon. Met jouw belplan heb je absolute controle over deze ervaring en loop je nooit meer een gesprek mis.

Twee-factor-authenticatie unfold_more

Twee-factor-authenticatie is alsof je een voordeur hebt met een extra deur die alleen van binnenuit open kan worden gemaakt en houdt ongenode gasten buiten. Is beveiliging van groot belang, dan zit je hiermee helemaal goed.

Nummerbeheer unfold_more

Een telefoonnummer koppelen aan een persoonlijk VoIP account, fax, VoIP groep of een geavanceerd belplan? Alles is met enkele klikken te regelen en direct in gebruik te nemen.

Vooraankondigings-melding unfold_more

Heb je meerdere petten op in het bedrijf of met dezelfde pet werkzaam onder meerdere merknamen? Met een vooraankondiging kan je een melding afspelen voordat je de beller aan de lijn krijgt zodat je precies weet waar het over gaat.

Keuzemenu unfold_more

Help met een duidelijk keuze menu jouw beller naar de best mogelijke vertegenwoordiger. Zo krijgt de beller een medewerker aan de lijn die de vraag in een keer goed kan beantwoorden.

Fax2email unfold_more

Oud en vertrouwd, maar zo’n apparaat is wel erg log en duur. Met een paar klikken stel je een fax-nummer in en ontvang je de bericht netjes en overzichtelijk in je e-mail.

Netwerk ACD en IVR unfold_more

Grote verzameling aan slimme features om de meest efficiënte bel plannen te maken voor jouw klantenservicenummer. Kalender, Menu, Wachtrij, Voice2mail, Openingstijden, Meldteksten, Recording,  Plaagbel stop, Hulpgroepen en nog veel meer.

Wachtrijen unfold_more

Een wachtrij instellen voor een telefoonnummer is een kwestie van een paar keer klikken en deze zitten boordevol slimme functionaliteit. Denk bijvoorbeeld aan wachtmuziek, voorkeursagent, hulpgroepen.

Gebruikersbeheer unfold_more

Gemakkelijk en slim gebruikers aanmaken voor jouw ContactSuite omgeving. Op basis van de rol krijg je direct de juiste instellingen voorgeschoteld waardoor de gebruiker vliegend van start kan.

Audit log unfold_more

Alle veranderingen die aangebracht worden aan de vitale onderdelen van jouw ContactSuite staan hier netjes in één overzicht. Zo kan je altijd terugzien wat er gebeurd is wanneer onverwachts iets niet lijkt te kloppen.

Recording unfold_more

Schakel recordings in en je hebt toegang tot een waardevolle bron van trainingsmateriaal. Luister gesprekken terug, beoordeel situaties en geef waardevolle feedback met duidelijke voorbeelden aan je medewerkers.

Nummer rapportages unfold_more

Het nummer rapport toont de bereikbaarheid en prestatie van jouw servicenummers. Zo zie je in een oogopslag welk van je nummers het meest gebeld wordt en hoeveel gesprekken je om welke reden hebt gemist.

Een servicenummer aanvragen met veel voordelen:

  • Geen aansluitkosten voor Nederlandse nummers
  • Alle slimme functies van het pluspakket inbegrepen
  • De vele voordelen van het ContactSuite platform
  • Doorgroeimogelijkheden voor de beste bereikbaarheid
  • Gratis ondersteuning van onze specialisten

Meer informatie over nummers?

 

Servicenummers zijn te combineren met:

VoIP zakelijk Essential pakket
Contact opnemen
€ 6,95 per pakket per maand, Inclusief;
  • VoIP Account (2 doorgangen)
  • Zakelijk telefoonnummer (Geo, 085, 088)
  • Slim persoonlijk belplan
  • Online applicatie
  • Slimme functies
en meer…
Feature overzicht
Callcenter software Professional pakket
Contact opnemen
€ 2,49 per ingelogde gebruiker per dag
  • Volledig in de Cloud
  • Betalen naar gebruik
  • Veilig
  • Schaalbaar
  • Slimme functies
en meer…
Feature overzicht

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Instellingen en techniek

SIP Appliation Layer Gateway ofwel SIP ALG is een software component in veel routers waarmee specifieke applicatieprotocollen mee worden beheerd.
De software probeert NAT problemen in router firewalls op te lossen maar doet dat niet goed.
Deze software zorgt in veel gevallen niet voor de verbeteringen die je zou verwachten. Sterker nog wij adviseren je om SIP ALG in je router uit te zetten om kwaliteitsproblemen te voorkomen of te verhelpen.

Als SIP ALG aan staat zou dat de veroorzaker kunnen zijn van de volgende problemen;

Eenzijdige audio.
Verbroken gesprekken.
Doorverbind problemen.
Gesprekken in of uit de wacht halen werkt niet goed.
Niet alle toestellen rinkelen in een belgroep.
Toestellen blijven door rinkelen nadat er is opgenomen.

Als je ons belt kunnen we je helpen bij het uitzetten van SIP ALG in je router.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.