De mooiste servicenummers bestel je eenvoudig en snel bij ContactMakers. Selecteer in het onderstaand overzicht je gewenste telefoonnummer(s). Je hebt al een servicenummer voor 25 euro per maand. Dit is inclusief uitgebreide ondersteuning, inrichting en professionele software. Binnen deze software krijg je toegang tot professionele functies als nummerbeheer, wachtrijbeheer en rapportagemogelijkheden.
Servicenummer aanvragen? Regel het direct!
Specifiek telefoonnummer aanvragen?
Deze functies krijg je standaard bij de aanvraag van jouw nummer:
Meldteksten gebruik je in je belplan. Het is de stem die de beller begeleid als hij naar jouw servicenummer heeft gebeld. De meldteksten zijn bepalend voor een goede klantervaring.
Meldteksten beheer je zelf vanuit jouw ContactSuite omgeving.
Via de openingstijden module bepaal je zelf wanneer je wel of niet telefonisch bereikbaar bent via jouw servicenummer. Daarnaast kan je specifieke dagen opgeven wanneer je gesloten bent. Feestdagen bijvoorbeeld. Openingstijden wijzig je eenvoudig zelf via jouw ContactSuite omgeving.
Je bepaalt zelf op welk telefoonnummer de gesprekken naar jouw servicenummer worden afgeleverd. Een aanpassing van deze eindbestemming doe je online in ContactSuite waar en wanneer jij wil. Wijzigingen worden realtime doorgevoerd.
Met een belplan bepaal je het gedrag van ieder nummer.
Je kunt onbeperkt belplannen aanmaken om deze te kunnen koppelen aan je nummers.
Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.
Online beheer van jouw lokale, nationale en internationale nummers in één overzichtelijke omgeving. Activeer nummers, koppel VoIP accounts, koppel belplannen en regel zelf de bereikbaarheid van ieder nummer.
Een informatieve melding aan jou medewerkers die wordt afgespeeld voorafgaand aan een gesprek. Zo krijgt de medewerker voor aanvang van het gesprek de juiste extra informatie waardoor het gesprek goed kan worden gestart.
De keuzemenu functie koppelt de specifieke vraag van de beller aan de juiste persoon of afdeling. Zo krijgt de beller een medewerker aan de lijn die de vraag in een keer goed kan beantwoorden.
Ontvang al jouw faxen op een door jouw aangegeven email adres. Simpel en eenvoudig alle faxberichten op een nummer van jouw keuze in de mail. Daarmee digitaliseer je al het faxverkeer zodat je het makkelijk kan archiveren.
Grote verzameling aan slimme features om de meest efficiënte bel plannen te maken voor jouw klantenservicenummer.
Kalender, Menu, Wachtrij, Voice2mail, Openingstijden, Meldteksten, Recording, Plaagbel stop, Hulpgroepen en nog veel meer.
Als het aanbod van gesprekken de capaciteit van de klantenservice overstijgt kan een wachtrij uitkomst bieden. Iedere wachtrij kan je voorzien van vele slimme toepassingen zoals muziek, een beurtmelder, het afspelen van advertenties, terugbel opties bij drukte, enz.
Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.
Informatie over klantgesprekken per servicenummer.
- Gespreksaanbod
- % Beantwoord
- Totale gespreksduur
- Gemiddelde gespreksduur
- Herkomst gesprekken
Een servicenummer aanvragen met veel voordelen:

- Geen aansluitkosten voor Nederlandse nummers
- Alle slimme functies van het pluspakket inbegrepen
- De vele voordelen van het ContactSuite platform
- Doorgroeimogelijkheden voor de beste bereikbaarheid
- Gratis ondersteuning van onze specialisten
Servicenummers zijn te combineren met:
- VoIP Account (2 doorgangen)
- Zakelijk telefoonnummer (Geo, 085, 088)
- Slim persoonlijk belplan
- Online applicatie
- Slimme functies

- Volledig in de Cloud
- Betalen naar gebruik
- Veilig
- Schaalbaar
- Slimme functies