Servicenummers

Eenvoudig en snel de mooiste nummers aansluiten.

Contact opnemen Bekijk video
Plaatje bij het Servicenummer start pakket
€ 25,00 Per nummer per maand
Servicenummers

Eenvoudig en snel de mooiste nummers aansluiten.

Contact opnemen Bekijk video

Al jouw zakelijke telefoonnummers precies zoals jij wilt

De mooiste servicenummers bestel je bij ContactMakers.
Selecteer vervolgens de functies die je nodig hebt en je bent in no time goed bereikbaar.

0800
0800-nummers

Wil je via een 0800-nummer bereikbaar zijn voor jouw klanten? 0800 of “gratis” telefoonnummers zijn het meest klantvriendelijk voor de beller. Met een 0800-nummer op je website betalen (potentiële) klanten geen kosten om met jouw bedrijf contact op te nemen. De belkosten komen voor jouw rekening. Er zijn steeds meer bedrijven die kiezen voor deze klantvriendelijke benadering. Wij zijn ook bereikbaar via een gratis servicenummer: 0800-0770. Dit beetje extra aandacht kan het verschil maken!

0906
0906 en 0909-nummers

Genereer extra inkomsten met 0906 en 0909-telefoonnummers. 0906-nummers mag je overal voor inzetten. De meeste bedrijven met een 0906-nummer leveren diensten met een erotisch karakter. Lever je diensten die meer in het entertainment segment vallen? Dan is een 0909-nummer meer geschikt. Diensten die in het entertainment segment vallen zijn bijvoorbeeld spirituele diensten of tv-uitzendingen waar je op een favoriete artiest kunt stemmen.

0900
0900-nummers

Een 0900-nummer kun je inzetten voor zowel gratis als betaalde informatiediensten. Je kunt er dus voor kiezen dat de beller de belkosten zelf moet betalen. Als je het nummer inzet voor klantenservice doeleinden dan mag je hiervoor geen geld rekenen. De regel is dat bestaande klanten niet voor klantenservice mogen betalen. Voor nieuwe klanten mag dit wel en kun je een 0900-nummer als inkomstenbron aanvragen. Voor een 0900 telefoondienst mag je een tarief variërend van € 0,01 tot € 1,- per minuut of een vast bedrag per gesprek tot € 1,60 (Inclusief BTW) rekenen.

088
088-nummers

Liever een servicenummer met regionaal karakter? Ga dan voor een 088-nummer. Met deze telefoonnummers kun je gebruik maken van alle slimme features die je bij een servicenummer dienst krijgt. Voor het bellen naar een 088-nummer betaalt de beller nooit meer dan lokale gesprekstarieven.

Wil je een 088-nummer aanvragen? Dat kun je doen via het ACM (Autoriteit Consument en Markt‎). Je kunt dan kiezen om een bedrijfsnummer blok van 100, 1.000 of 10.000 nummers aan te vragen. Het voordeel hiervan is dat je beschikt over een uniforme reeks landelijke nummers die je ook aan je medewerkers kunt toewijzen.

Dit zit standaard bij ieder nummer

  • Geen aansluitkosten voor Nederlandse nummers
  • Alle slimme functies van het startpakket inbegrepen
  • De vele voordelen van het ContactSuite platform
  • Doorgroeimogelijkheden voor de beste bereikbaarheid
  • Gratis ondersteuning van onze specialisten

Een nummer bestellen?

085
085-nummers

085-nummers hebben net als 088-nummers geen geografische aanduiding. Het geeft een regionaal karakter. Een groot voordeel van 085-nummers is dat je deze nummers individueel bij ContactMakers kunt bestellen. Dat scheelt tijd én geld.  ContactMakers heeft deze nummers per direct beschikbaar. Als je snel aan de slag wilt gaan, dan is een 085-nummer zeker het overwegen waard.

Een 085-nummer kost de beller evenveel als het bellen naar een 088-nummer. Daarnaast zijn deze nummers, in tegenstelling tot 0800 en 0900-nummers wel vanuit het buitenland te bereiken.

ROW
Buitenlandse nummers in 145 landen

Wil je graag een buitenlands telefoonnummer aanvragen? Dan kun je dat gemakkelijk via ons regelen. Wij hebben telefoonnummers beschikbaar in meer dan 145 landen. Daarbij kunnen wij je exact vertellen aan welke regels en administratie je moet voldoen om buitenlandse nummers te activeren. In elke regio is het mogelijk om een lokale uitstraling te krijgen zonder rompslomp van technische en contactuele issues. Wij regelen het voor je.

Ieder buitenlands nummer is bereikbaar via het ContactSuite platform. Je beschikt dus over alle mogelijkheden die ContactSuite te bieden heeft. Zo ben je ook vanaf je buitenlandse vestiging goed bereikbaar.

Bij ContactMakers krijg je één aanspreekpunt, één wereldwijd contract, één factuur en één platform om alles te beheren. Wel zo makkelijk. Geef ons je wensen door en wij zorgen ervoor dat je de offerte binnen 24 uur ontvangt.

GEO
Lokale nummers

Veel gerenommeerde bedrijven gebruiken lokale telefoonnummers voor de telefonische bereikbaarheid. Het geeft de websitebezoeker of klant het gevoel van vertrouwen als ze een lokaal nummer kunnen bellen. Bij lokale telefoonnummers kunnen klanten herkennen waar je gevestigd bent.

ContactMakers levert lokale telefoonnummers over de hele wereld. Gesprekken via deze telefoonnummers worden gehouden via jouw eigen omgeving in ContactSuite. Zo heb je het beheer volledig zelf in de hand. Uiteraard beschik je ook voor deze nummers over alle voordelen van het servicenummer pakket zodat je alle controle hebt over je telefonische bereikbaarheid in ieder land.

Alle functies uit het ContactSuite Startpakket inbegrepen

Filter op categorie
filter_list arrow_drop_down
Beheer
Bereikbaarheid
Rapportages
Beheer Zelf op en afschalen
Bereikbaarheid Beheer van Nummers en Belplannen
Rapportages Meten is weten!
Twee-factor-authenticatie unfold_more

Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.

Nummerbeheer unfold_more

Online beheer van alle nationale en internationale nummers in één overzichtelijke omgeving. Activeer nummers, koppel belplannen en regel zelf de bereikbaarheid van ieder nummer.

Vooraankondiging unfold_more

Een informatieve melding aan jou medewerkers die wordt afgespeeld voorafgaand aan een gesprek. Zo krijgt de medewerker voor aanvang van het gesprek wat extra informatie waardoor het gesprek goed kan worden gestart.

Keuzemenu unfold_more

De keuzemenu functie koppelt de specifieke vraag van de beller aan de juiste afdeling. Zo krijgt de beller een medewerker aan de lijn die de vraag in een keer goed kan beantwoorden.

Fax2email unfold_more

Ontvang al uw faxen op een door u aangegeven email adres. Simpel en eenvoudig alle faxberichten op een nummer van uw keuze in de mail. Daarmee digitaliseert u al uw faxverkeer zodat u het makkelijk kunt archiveren.

Netwerk ACD en IVR unfold_more

Grote verzameling aan slimme features om de meest efficiënte bel plannen te maken voor uw klantenservicenummer. Kalender, Menu, Wachtrij, Voice2mail, Openingstijden, Meldteksten, Recording,  Plaagbel stop, Hulpgroepen, en nog veel meer.

Wachtrijen unfold_more

Als het aanbod van gesprekken uw capaciteit overstijgt kunt u wachtrijen instellen. De wachtrijen kunt u voorzien van vele slimme toepassingen zoals muziek, een beurtmelder, het afspelen van advertenties, terugbel opties bij drukte,  enz.

Audit log unfold_more

Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.

Nummer rapportages unfold_more

Informatie over klantgesprekken per servicenummer.

  • Gespreksaanbod
  • % Beantwoord
  • Totale gespreksduur
  • Gemiddelde gespreksduur
  • Herkomst gesprekken

Servicenummers zijn te combineren met:

VoIP zakelijk Essential pakket
Contact opnemen
€ 6,95 per gebruiker per maand
  • Volledig in de Cloud
  • Betalen naar gebruik
  • Veilig
  • Schaalbaar
  • Slimme functies
en meer…
Feature overzicht
Callcenter software Professional pakket
Contact opnemen
€ 2,49 per ingelogde gebruiker per dag
  • Volledig in de Cloud
  • Betalen naar gebruik
  • Veilig
  • Schaalbaar
  • Slimme functies
en meer…
Feature overzicht

Klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Bestellen

Wij hebben diverse nummers op voorraad. Als je ons belt verzorgen wij het mooiste nummer voor je en regelen we dat je binnen 24 uur via dat nummer bereikbaar bent.

Hebben we je gewenste nummer niet op voorraad dan helpen we je gratis bij de nummeraanvraag bij de ACM. Dit aanvraag proces duurt zo’n 3 weken.

Binnenkort maken we het mogelijk om het volledige bestelproces via de website te laten plaatsvinden. Je kunt dan waar en wanneer je maar wilt online je nummers bestellen.

Vond u dit antwoord nuttig?
2
0

Wij gaan dan direct voor je aan de slag.
Je ontvangt van ons altijd een bevestiging van je bestelling in je mail.

Je heb een direct (binnen 24 uur) beschikbaar nummer besteld.
Je ontvangt van ons binnen 24 uur een email met daarin de account gegevens van ContactSuite. Dit is de applicatie waar je jou nieuwe nummer in kan beheren. Het nummer wat je hebt besteld kun je vinden in de module “Bereikbaar”. Daarin kun je zelf instellen hoe je via jou nummer bereikbaar wil zijn. Uiteraard helpen we je gratis met de inrichting van je nummer zodat je snel optimaal bereikbaar bent.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Stel je wil een nieuw beschikbaar nummer bestellen.

Je hebt een mooi nummer uitgekozen. Wij starten na je bestelling het aanvraagproces bij de ACM op. Daarvoor nemen we contact met je op om de benodigde gegevens in te vullen.

Omdat jij de aanvrager bent van het nummer ontvang je rechtstreeks van de ACM het bericht dat je nummer is toegekend. Zodra je dat aan ons hebt doorgegeven zorgen wij ervoor dat je nummer wordt geactiveerd.
Vervolgens ontvang je van ons via email je inloggegevens van ContactSuite. Hiermee kun je zelf je bereikbaarheid instellen zoals jij wil. Dit hele proces duurt ongeveer 3 weken. Daarna kun je aan de slag met je nieuwe nummer en kun je via ContactSuite je bereikbaarheid inregelen.

Uiteraard helpen wij je om je nummer zo goed mogelijk in te richten.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Betalen

Alle online bestellingen kun je betalen met iDEAL.

Als bestaande klant ontvang je van ContactMakers een factuur. Wij werken op basis van automatische incasso en hanteren een betaaltermijn van 14 dagen na factuurdatum.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Als je factuur niet klopt kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zoeken dan voor je uit wat er mis is gegaan. Als we de fout hebben geconstateerd dan corrigeren we dat uiteraard meteen.

Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Garantie

Op alle hardware ontvang je 1 jaar fabrieksgarantie. Als je product binnen de garantietermijn een probleem vertoont kun je dit bij ons aanmelden op Support@ContactMakers.nl. Wij zorgen er dan samen met jou voor dat het probleem bij de leverancier word aangemeld. Zo heb je een aanspraakpunt voor alle Contactmakers hardware.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Hardware

Je kunt alleen VoIP toestellen koppelen. De toestellen die wij ondersteunen kun je vinden op de website (hier).

Als je een toestel hebt die niet in de lijst staat dan horen we dat graag van je. We kunnen dit toestel certificeren zodat ook jou toestel aan ContactSuite kan worden gekoppeld.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

SIP Appliation Layer Gateway ofwel SIP ALG is een software component in veel routers waarmee specifieke applicatieprotocollen mee worden beheerd.
De software probeert NAT problemen in router firewalls op te lossen maar doet dat niet goed.
Deze software zorgt in veel gevallen niet voor de verbeteringen die je zou verwachten. Sterker nog wij adviseren je om SIP ALG in je router uit te zetten om kwaliteitsproblemen te voorkomen of te verhelpen.

Als SIP ALG aan staat zou dat de veroorzaker kunnen zijn van de volgende problemen;

Eenzijdige audio.
Verbroken gesprekken.
Doorverbind problemen.
Gesprekken in of uit de wacht halen werkt niet goed.
Niet alle toestellen rinkelen in een belgroep.
Toestellen blijven door rinkelen nadat er is opgenomen.

Als je ons belt kunnen we je helpen bij het uitzetten van SIP ALG in je router.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Prijzen

Dat is 65 Eurocent per minuut excl. BTW

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Support

We zijn er altijd voor je.

Waarom? Wij beschouwen jouw contact met klanten als missiekritiek. We staan dus altijd op scherp mochten zaken niet naar behoren werken of als je vragen hebt.

  • De openingstijden van onze supportafdeling zijn van 08:30 tot 17:30.
  • Wij zijn 24/7 bereikbaar tijdens storingen.
  • Support bij verstoringen is altijd kosteloos.
  • Hulp tijdens de implementatie van jouw ContactSuite communicatieomgeving is kosteloos
  • Je kan ons bereiken op de volgende nummers;
    • 088 54544000 (24 uur)
    • 0800 0770 (gedurende openingstijden)
  • Op de website kan je ook rechtstreeks contact zoeken met een van onze contactmakers. Zij helpen je graag verder.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Load More

Contact opnemen