Callcenter software

Flexibele en schaalbare cloud Callcenter-oplossingen voor ieder bedrijf

Contact opnemen
€ 2,49 Per ingelogde gebruiker per dag

Callcenter software

Flexibele en schaalbare cloud Callcenter-oplossingen voor ieder bedrijf

Contact opnemen

Geef je klantenservice een boost

Een betere klantervaring met de juiste tools

Uit elk klantcontact kun je kennis en informatie ophalen over de waardering van jouw diensten. Er worden vragen beantwoord, oplossingen aangeboden en klanten blij gemaakt. ContactMakers callcenter software biedt alle mogelijkheden die jouw organisatie nodig heeft voor het creëren van geweldig klantcontact.

Slimme oplossingen en inspiratie

    Callcenter software voor klantenservicemedewerkers en supervisors

    Filter op categorie
    filter_list arrow_drop_down
    ContactSuite Performance module Performance
    App om mee te bellen Interactie
    Rapportages
    Beheer
    Bereikbaarheid
    ContactSuite Performance module
    Performance Houd overzicht, controle en geef sturing op kwaliteit
    App om mee te bellen
    Interactie Jouw persoonlijke communicatie cockpit
    Rapportages Meten is weten!
    Beheer Zelf op en afschalen. Maak gratis gebruikers aan, zoveel als je wilt.
    Bereikbaarheid Alle instellingen voor jouw bereikbaarheid beheer je zelf.
    Voicelogging & Evaluatie unfold_more

    Met deze tool kun je opgenomen gesprekken analyseren en zo de klantenservice verbeteren, medewerkers coachen en risico’s beperken. Je kunt alle opgenomen klantgesprekken bewaren en slim terugvinden.

    Statustekst unfold_more

    Met de statustekst kan je een vrij in te vullen teksten aan je contactkaart toevoegen. Dit is voor je collega’s in de contactenlijst te zien en weten zo precies hoe jouw bereikbaarheid is.

    Wachtrij rapport unfold_more

    Met dit rapport heb je meteen zicht in de dynamiek van het gespreksaanbod, de wachtrijen, en de opgehangen gesprekken. Essentiële informatie om te sturen op kwaliteit.

    Gespreksnotities unfold_more

    Houd gespreksnotities bij van ieder inkomend gesprek. Zo kan je altijd je beller direct van dienst zijn en heb je direct de juiste informatie bij de hand. Ook wanneer het vorige gesprek door je collega is behandeld.

    Belgroep dashboard unfold_more

    Overzicht hebben is belangrijk om te kunnen sturen. Onze dashboards geven jou tot in detail de informatie die je nodig hebt om de alledaagse zaken nauwlettend te sturen voor een optimale prestatie.

    Coaching unfold_more

    Medewerkers helpen en nieuwelingen trainen wordt een fluitje van een cent met onze slimme coaching functies. Ongehoord kan je meeluisteren, influisteren en op die manier de kwaliteit omhoog tillen.

    Twee-factor-authenticatie unfold_more

    Twee-factor-authenticatie is alsof je een voordeur hebt met een extra deur die alleen van binnenuit open kan worden gemaakt en houdt ongenode gasten buiten. Is beveiliging van groot belang, dan zit je hiermee helemaal goed.

    Belgroep rapport unfold_more

    Het belgroepen rapport geeft een globale indruk van de prestaties van jouw call center. Zo zie je hoeveel gesprekken er aangeboden worden maar ook hoeveel van dat aanbod onbeantwoord blijft. Zicht op verbetering.

    Wachtrijen unfold_more

    Een wachtrij instellen voor een telefoonnummer is een kwestie van een paar keer klikken en deze zitten boordevol slimme functionaliteit. Denk bijvoorbeeld aan wachtmuziek, voorkeursagent, hulpgroepen.

    Gebruikersbeheer unfold_more

    Gemakkelijk en slim gebruikers aanmaken voor jouw ContactSuite omgeving. Op basis van de rol krijg je direct de juiste instellingen voorgeschoteld waardoor de gebruiker vliegend van start kan.

    Rollen unfold_more

    De juiste mensen makkelijk en snel van de meest geschikte tools en laat weg wat ze niet nodig hebben. Met rollen geef je eenvoudig toegang tot de delen van ContactSuite die jij belangrijk vind.

    Audit log unfold_more

    Alle veranderingen die aangebracht worden aan de vitale onderdelen van jouw ContactSuite staan hier netjes in één overzicht. Zo kan je altijd terugzien wat er gebeurd is wanneer onverwachts iets niet lijkt te kloppen.

    VoIP accounts unfold_more

    Het bloed door de aderen van jouw ContactSuite, VoIP accounts stellen je in staat om zowel intern als extern te bellen en gebeld te worden. Account kan je makkelijk aanmaken en beheren en zijn direct actief.

    Agent dashboard unfold_more

    Overzicht hebben is belangrijk om te kunnen sturen. Onze dashboards geven jou tot in detail de informatie die je nodig hebt om de alledaagse zaken nauwlettend te sturen voor een optimale prestatie.

    Interne chat unfold_more

    Tijdens het bellen even een vraag stellen, of onderling contact maken zonder dat te moeten storen via de telefoon? Stuur dan even een chat-bericht. Makkelijk, snel en dat zonder storen.

    Wachtrij indicatie unfold_more

    Jouw klantenservice medewerkers zien de actuele status van de wachtrij voor de belgroepen waar zij in deelnemen rechtstreeks in hun belscherm.

    Presence unfold_more

    Met de presence statussen laat je duidelijk weten aan je collega’s of je beschikbaar bent. Van “Beschikbaar” tot “Blokje om met de hond terwijl ik m’n broodje eet”. Statussen zijn geheel zelf te configureren

    Case management unfold_more

    De perfecte tool voor het automatiseren van bel acties zoals telesales of terugbel programma’s. Voorzien van workflows en dialer toepassing.

    CRM koppeling unfold_more

    Zodra een gesprek word afgeleverd bij een medewerker wordt in de Interactie module desgewenst een koppeling gemaakt met uw CRM omgeving. Als de beller wordt herkent kan uw medewerker het gesprek vanuit het juiste scherm verder afhandelen.

    Uitgaande identiteit unfold_more

    Makkelijk teruggebeld worden op het juiste nummer maar je belt namens meerdere merknamen of afdelingen? Met een paar klikken kies je een andere uitgaande identiteit die de gebelde te zien krijgt.

    Terugbelafspraken unfold_more

    Je wil de beller niet onnodig laten wachten terwijl je het één en ander uitzoekt. Daarom schiet je een terugbelafspraak in, er wordt dan automatisch op het afgesproken tijdstip teruggebeld.

    Persoonlijke dagstatistieken unfold_more

    Inzicht in je dagperformance, hoeveel gesprekken heb je gehad? Hoeveel heb je er gemist? Je gemiddelde afhandeltijd en gespreksduur, overzichtelijk getoond in een handige widget. Zo weet je altijd hoe je ervoor staat.

    Recording unfold_more

    Schakel recordings in en je hebt toegang tot een waardevolle bron van trainingsmateriaal. Luister gesprekken terug, beoordeel situaties en geef waardevolle feedback met duidelijke voorbeelden aan je medewerkers.

    Gespreksreden unfold_more

    Met enkele klikken kan je de reden van bellen vastleggen. Dit inzichtelijk krijgen is bijzonder nuttig want het levert houvast om waardevolle sturing te geven en je klanten nóg beter van dienst te zijn.

    Voice2email unfold_more

    Voicemails kun je gemakkelijk afluisteren in je Inbox, maar soms komt dat even onhandig uit. Als je Voice2Email hebt aangezet ontvang je een kopie van het bericht, gewoon in je e-mail.

    Rapportage unfold_more

    Inzicht in je belverkeer? Dat vind je hier, wij helpen je waardevolle inzichten op te doen om zo keer op keer te blijven verbeteren.

    Nummer rapportages unfold_more

    Het nummer rapport toont de bereikbaarheid en prestatie van jouw servicenummers. Zo zie je in een oogopslag welk van je nummers het meest gebeld wordt en hoeveel gesprekken je om welke reden hebt gemist.

    Callcenter software is te combineren met:

    VoIP zakelijk Essential pakket
    Contact opnemen
    € 6,95 per pakket per maand, Inclusief;
    • VoIP Account (2 doorgangen)
    • Zakelijk telefoonnummer (Geo, 085, 088)
    • Slim persoonlijk belplan
    • Online applicatie
    • Slimme functies
    en meer…
    Feature overzicht
    Servicenummers Plus pakket Plus pakket
    Contact opnemen
    € 25,00 per servicenummer per maand
    • Gratis ingericht zoals jij dat wil
    • Inclusief alle beschikbare functies
    • Uitgebreid online beheer
    • Veilig
    • Schaalbaar
    en meer…    
    Feature overzicht

    Toonaangevende bedrijven vertrouwen op onze ContactMakers

    Suez

    Klantenservice

    Edwin van de klantenservice

    Hoe kunnen wij je helpen?

    We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

    0800 0770

    Pakketinformatie

    Een VoIP Zakelijk Essential pakket is inzetbaar voor de volgende onderdelen van jouw telefonische bereikbaarheid;

    Per pakket kun je kiezen uit één van de volgende mogelijkheden;

    1. Het inregelen van persoonlijke telefonie voor één van jouw medewerkers.
    2. Het inregelen van je zakelijke telefoonnummer voor op de website
    3. Het inregelen van een Fax nummer (Fax-naar-email)

    Dus voor 6,95 Euro per Essential Pakket per maand regel je één van bovenstaande onderdelen van jouw bereikbaarheid.

     

    Vond u dit antwoord nuttig?
    1
    0

    Meer laden


    Contact opnemen

    Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
    Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
    • Geen producten in de winkelwagen.