Callcenter software

Flexibele en schaalbare cloud Callcenter-oplossingen voor ieder bedrijf

Contact opnemen Bekijk video
€ 2,49 Per ingelogde gebruiker per dag

Callcenter software

Flexibele en schaalbare cloud Callcenter-oplossingen voor ieder bedrijf

Contact opnemen Bekijk video

Geef je klantenservice een boost

Een betere klantervaring met de juiste tools

Uit elk klantcontact kun je kennis en informatie ophalen over de waardering van jouw diensten. Er worden vragen beantwoord, oplossingen aangeboden en klanten blij gemaakt. ContactMakers callcenter software biedt alle mogelijkheden die jouw organisatie nodig heeft voor het creëren van geweldig klantcontact.

Callcenter software voor klantenservicemedewerkers en supervisors

Filter op categorie
filter_list arrow_drop_down
App om mee te bellen Interactie
Rapportages
ContactSuite Performance module Performance
Beheer
Bereikbaarheid
App om mee te bellen
Interactie Jouw persoonlijke communicatie cockpit
Rapportages Meten is weten!
ContactSuite Performance module
Performance Houd overzicht, controle en geef sturing op kwaliteit
Beheer Zelf op en afschalen. Maak gratis gebruikers aan, zoveel als je wilt.
Bereikbaarheid Alle instellingen voor jouw bereikbaarheid beheer je zelf.
Statustekst unfold_more

Met de statustekst kan je een vrij in te vullen teksten aan je contactkaart toevoegen. Dit is voor je collega’s in de contactenlijst te zien en weten zo precies hoe jouw bereikbaarheid is.

Wachtrij rapport unfold_more

Met dit rapport heb je meteen zicht in de dynamiek van het gespreksaanbod, de wachtrijen, en de opgehangen gesprekken. Essentiële informatie om te sturen op kwaliteit.

Belgroep dashboard unfold_more

Overzicht hebben is belangrijk om te kunnen sturen. Onze dashboards geven jou tot in detail de informatie die je nodig hebt om de alledaagse zaken nauwlettend te sturen voor een optimale prestatie.

Coaching unfold_more

Medewerkers helpen en nieuwelingen trainen wordt een fluitje van een cent met onze slimme coaching functies. Ongehoord kan je meeluisteren, influisteren en op die manier de kwaliteit omhoog tillen.

Twee-factor-authenticatie unfold_more

Twee-factor-authenticatie is alsof je een voordeur hebt met een extra deur die alleen van binnenuit open kan worden gemaakt en houdt ongenode gasten buiten. Is beveiliging van groot belang, dan zit je hiermee helemaal goed.

Belgroep rapport unfold_more

Het belgroepen rapport geeft een globale indruk van de prestaties van jouw call center. Zo zie je hoeveel gesprekken er aangeboden worden maar ook hoeveel van dat aanbod onbeantwoord blijft. Zicht op verbetering.

Wachtrijen unfold_more

Een wachtrij instellen voor een telefoonnummer is een kwestie van een paar keer klikken en deze zitten boordevol slimme functionaliteit. Denk bijvoorbeeld aan wachtmuziek, voorkeursagent, hulpgroepen.

Gebruikersbeheer unfold_more

Gemakkelijk en slim gebruikers aanmaken voor jouw ContactSuite omgeving. Op basis van de rol krijg je direct de juiste instellingen voorgeschoteld waardoor de gebruiker vliegend van start kan.

Rollen unfold_more

De juiste mensen makkelijk en snel van de meest geschikte tools en laat weg wat ze niet nodig hebben. Met rollen geef je eenvoudig toegang tot de delen van ContactSuite die jij belangrijk vind.

Audit log unfold_more

Alle veranderingen die aangebracht worden aan de vitale onderdelen van jouw ContactSuite staan hier netjes in één overzicht. Zo kan je altijd terugzien wat er gebeurd is wanneer onverwachts iets niet lijkt te kloppen.

VoIP accounts unfold_more

Het bloed door de aderen van jouw ContactSuite, VoIP accounts stellen je in staat om zowel intern als extern te bellen en gebeld te worden. Account kan je makkelijk aanmaken en beheren en zijn direct actief.

Agent dashboard unfold_more

Overzicht hebben is belangrijk om te kunnen sturen. Onze dashboards geven jou tot in detail de informatie die je nodig hebt om de alledaagse zaken nauwlettend te sturen voor een optimale prestatie.

Interne chat unfold_more

Tijdens het bellen even een vraag stellen, of onderling contact maken zonder dat te moeten storen via de telefoon? Stuur dan even een chat-bericht. Makkelijk, snel en dat zonder storen.

Wachtrij indicatie unfold_more

Jouw klantenservice medewerkers zien de actuele status van de wachtrij voor de belgroepen waar zij in deelnemen rechstreeks in hun belscherm.

Presence unfold_more

Met de presence statussen laat je duidelijk weten aan je collega’s of je beschikbaar bent. Van “Beschikbaar” tot “Blokje om met de hond terwijl ik m’n broodje eet”. Statussen zijn geheel zelf te configureren

Case management unfold_more

De perfecte tool voor het automatiseren van bel acties zoals telesales of terugbel programma’s. Voorzien van workflows en dialer toepassing.

CRM koppeling unfold_more

Zodra een gesprek word afgeleverd bij een medewerker wordt in de Interactie module desgewenst een koppeling gemaakt met uw CRM omgeving. Als de beller wordt herkent kan uw medewerker het gesprek vanuit het juiste scherm verder afhandelen.

Uitgaande identiteit unfold_more

Makkelijk teruggebeld worden op het juiste nummer maar je belt namens meerdere merknamen of afdelingen? Met een paar klikken kies je een andere uitgaande identiteit die de gebelde te zien krijgt.

Terugbelafspraken unfold_more

Je wil de beller niet onnodig laten wachten terwijl je het één en ander uitzoekt. Daarom schiet je een terugbelafspraak in, er wordt dan automatisch op het afgesproken tijdstip teruggebeld.

Persoonlijke dagstatistieken unfold_more

Inzicht in je dagperformance, hoeveel gesprekken heb je gehad? Hoeveel heb je er gemist? Je gemiddelde afhandeltijd en gespreksduur, overzichtelijk getoond in een handige widget. Zo weet je altijd hoe je ervoor staat.

Gespreksreden unfold_more

Met enkele klikken kan je de reden van bellen vastleggen. Dit inzichtelijk krijgen is bijzonder nuttig want het levert houvast om waardevolle sturing te geven en je klanten nóg beter van dienst te zijn.

Voice2email unfold_more

Voicemails kun je gemakkelijk afluisteren in je Inbox, maar soms komt dat even onhandig uit. Als je Voice2Email hebt aangezet ontvang je een kopie van het bericht, gewoon in je e-mail.

Rapportage unfold_more

Inzicht in je belverkeer? Dat vind je hier, wij helpen je waardevolle inzichten op te doen om zo keer op keer te blijven verbeteren. Dat doen we zelf namelijk ook.

Nummer rapportages unfold_more

Het nummer rapport toont de bereikbaarheid en prestatie van jouw servicenummers. Zo zie je in een oogopslag welk van je nummers het meest gebeld wordt en hoeveel gesprekken je om welke reden hebt gemist.

Callcenter software is te combineren met:

VoIP zakelijk Essential pakket
Contact opnemen
€ 6,95 per pakket per maand, Inclusief;
  • VoIP Account (2 doorgangen)
  • Zakelijk telefoonnummer (Geo, 085, 088)
  • Slim persoonlijk belplan
  • Online applicatie
  • Slimme functies
en meer…
Feature overzicht
Servicenummers Plus pakket Plus pakket
Contact opnemen
€ 25,00 per servicenummer per maand
  • Gratis ingericht zoals jij dat wil
  • Inclusief alle beschikbare functies
  • Uitgebreid online beheer
  • Veilig
  • Schaalbaar
en meer…    
Feature overzicht

Toonaangevende bedrijven vertrouwen op onze ContactMakers

Suez

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Instellingen en techniek

SIP Appliation Layer Gateway ofwel SIP ALG is een software component in veel routers waarmee specifieke applicatieprotocollen mee worden beheerd.
De software probeert NAT problemen in router firewalls op te lossen maar doet dat niet goed.
Deze software zorgt in veel gevallen niet voor de verbeteringen die je zou verwachten. Sterker nog wij adviseren je om SIP ALG in je router uit te zetten om kwaliteitsproblemen te voorkomen of te verhelpen.

Als SIP ALG aan staat zou dat de veroorzaker kunnen zijn van de volgende problemen;

Eenzijdige audio.
Verbroken gesprekken.
Doorverbind problemen.
Gesprekken in of uit de wacht halen werkt niet goed.
Niet alle toestellen rinkelen in een belgroep.
Toestellen blijven door rinkelen nadat er is opgenomen.

Als je ons belt kunnen we je helpen bij het uitzetten van SIP ALG in je router.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Laad meer


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.