Callcenter software

Flexibele en schaalbare cloud Callcenter-oplossingen voor ieder bedrijf

Contact opnemen Bekijk video
€ 2,49 Per ingelogde gebruiker per dag
Callcenter software

Flexibele en schaalbare cloud Callcenter-oplossingen voor ieder bedrijf

Contact opnemen Bekijk video

Geef je klantenservice een boost

Een betere klantervaring met de juiste tools

Uit elk klantcontact kun je kennis en informatie ophalen over de waardering van jouw diensten. Er worden vragen beantwoord, oplossingen aangeboden en klanten blij gemaakt. ContactMakers callcenter software biedt alle mogelijkheden die jouw organisatie nodig heeft voor het creëren van geweldig klantcontact.

Slimme oplossingen en inspiratie

Telefonische wachttijd verminderen? Dat kan, met deze tips! Klanttevredenheid staat voor veel bedrijven hoog in het vaandel. Een lange telefonische wachttijd helpt hier niet bi...
Verlaag het aantal verloren telefoongesprekken
Aan de slag met je verloren telefoongesprekken Of we het nu willen of niet, bellers kunnen om de één of andere reden besluiten om niet te wachten totdat ze een m...

Slimme oplossingen en inspiratie

Verlaag het aantal verloren telefoongesprekken

Aan de slag met je verloren telefoongesprekken

Of we het nu willen of niet, bellers kunnen om de één of andere reden besluiten om niet te wachten totdat ze een medewerker telefonisch hebben gesproken. Wat kun je doen als het afhaakpercentage te hoog is? Lees deze handige tips!

Lees meer

Telefonische wachttijd verminderen? Dat kan, met deze tips!

Klanttevredenheid staat voor veel bedrijven hoog in het vaandel. Een lange telefonische wachttijd helpt hier niet bij. Maar wat kun je hier als bedrijf aan doen? Wij hebben een aantal tips voor je op een rijtje gezet.

Lees meer

Callcenter software voor klantenservicemedewerkers en supervisors

Filter op categorie
filter_list arrow_drop_down
Rapportages
ContactSuite Performance modulePerformance
Beheer
Bereikbaarheid
Interactie
Rapportages Meten is weten!
ContactSuite Performance module
Performance Houd overzicht, controle en geef sturing op kwaliteit
Beheer Zelf op en afschalen. Maak gratis gebruikers aan, zoveel als je wilt.
Bereikbaarheid Alle instellingen voor jouw bereikbaarheid beheer je zelf.
Interactie Jouw persoonlijke communicatie cockpit
Wachtrij details unfold_more

Met dit rapport heb je meteen zicht in de dynamiek van het gespreksaanbod, de wachtrijen, en de opgehangen gesprekken. Essentiële informatie om te sturen op kwaliteit.

Belgroep dashboard unfold_more

Live inzicht over de performance van jouw belgroepen. Informatie over de wachtrij, de status van alle medewerkers, en diverse KPI’s

Coaching unfold_more

Uitgebreide mogelijkheden om de performance van jouw medewerkers nog beter te maken.

Met een druk op de knop kun je meeluisteren tijdens een klantgesprek en jouw medewerker coachen.

Mocht het nodig zijn dan kun je het gesprek zelfs helemaal overnemen.

Voorzie nieuwe medewerkers van een coaching status om ze te kunnen trainen op specifieke vaardigheden.

 

 

Twee-factor-authenticatie unfold_more

Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.

Belgroep rapportage unfold_more

Met de belgroep rapportage krijg je inzicht de bereikbaarheid van jouw afdelingen. Hou de prestaties bij van de klantenservice, de afdeling sales, of de spoedzorg.

Verbeteren van de service naar jouw klanten begint hier.

  • Gespreksaanbod
  • % Beantwoord
  • % Verloren
  • SLA
  • Wachttijden

 

Wachtrijen unfold_more

Als het aanbod van gesprekken de capaciteit van de klantenservice overstijgt kan een wachtrij uitkomst bieden. Iedere wachtrij kan je voorzien van vele slimme toepassingen zoals muziek, een beurtmelder, het afspelen van advertenties, terugbel opties bij drukte,  enz.

Gebruikersbeheer unfold_more

Zelf gebruikers toevoegen en verwijderen. Uw communicatieomgeving schaalt moeiteloos met u mee.

Rollen beheer unfold_more

Zelf rollen samenstellen voor een ContactSuite Communicatieomgeving op maat. Iedere medewerker krijgt zo de functies die hij nodig heeft om zijn werk te doen.

Audit log unfold_more

Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.

VoIP account beheer unfold_more

Zelf VoIP accounts aanmaken en beheren. Koppel Voip accounts aan toestellen en nummers. Zo zijn uw medewerkers snel bereikbaar.

Agent dashboard unfold_more

Volg live de verrichtingen van jouw callcenter medewerkers en Coach ze waar nodig. Inclusief meeluister en influister functie.

Toestel wijzigen unfold_more

Wijzig realtime je eindbestemming zodat je bereikbaar blijft als je onderweg bent

Interne chat unfold_more

ContactSuite Chat. Iedere gebruiker van ContactSuite kan met zijn of haar online collega’s chatten. Zo is het eenvoudig om via de chat tijdens een klantgesprek ruggespraak te houden met een collega of supervisor. Dit zorgt ervoor dat er steeds meer gesprekken in een keer goed worden beantwoord.

Wachtrij dashboard unfold_more

Jouw klantenservice medewerkers zien de actuele status van de wachtrij voor de belgroepen waar zij in deelnemen

Presence unfold_more

Alle ingelogde medewerkers in ContactSuite kunnen hun beschikbaarheid status aangeven zodat iedereen ziet of ze wel of niet bereikbaar zijn.

Case management unfold_more

De perfecte tool voor het automatiseren van bel acties zoals telesales of terugbel programma’s. Voorzien van workflows en dialer toepassing.

CRM koppeling unfold_more

Zodra een gesprek word afgeleverd bij een medewerker wordt in de Interactie module desgewenst een koppeling gemaakt met uw CRM omgeving. Als de beller wordt herkent kan uw medewerker het gesprek vanuit het juiste scherm verder afhandelen.

Uitgaande identiteit unfold_more

Met één druk op de knop je uitbelnummer wijzigen. Handig als je voor verschillende merken werkt.

Terugbelafspraken unfold_more

Werk efficiënter en plan eenvoudig een terugbelafspraak in als het klantcontact even niet gelegen komt. Een volledig automatisch proces waarbij de medewerker bij inloggen op de dag aan de afspraak wordt herinnerd.

Persoonlijke dagstatistieken unfold_more

Informatie over je persoonlijke performance van die dag. Je hebt inzage in je beantwoorde gesprekken, je gemiste gesprekken en je gemiddelde afhandeltijd en gespreksduur.

Gespreksredenen unfold_more

Na ieder klantgesprek kan binnen 10 seconden het gesprek door uw medewerker worden voorzien van een label. Zo kunt u achteraf makkelijker gespreksonderwerpen analyseren.

Voicemail 2 inbox unfold_more

Als klanten een bericht achterlaten dan worden deze berichten in de inbox van de juiste belgroep geplaatst geplaatst. Iedere medewerker in deze belgroep kan het bericht beluisteren en de klant desgewenst terugbellen.

360 graden beeld van de organisatie unfold_more

Maak zelf rapportages. Verkrijg precies de gewenste informatie over de performance van uw nummers en medewerkers.

Zo heeft u inzicht in onder meer het aantal oproepen per medewerker, aantal verbroken, gemiddeld gespreksduur, duur van agent status per periode en nog veel meer.

Nummer rapportages unfold_more

Informatie over klantgesprekken per servicenummer.

  • Gespreksaanbod
  • % Beantwoord
  • Totale gespreksduur
  • Gemiddelde gespreksduur
  • Herkomst gesprekken

Callcenter software is te combineren met:

VoIP zakelijk Essential pakket
Contact opnemen
€ 6,95 per pakket per maand, Inclusief;
  • VoIP Account (2 doorgangen)
  • Zakelijk telefoonnummer (Geo, 085, 088)
  • Slim persoonlijk belplan
  • Online applicatie
  • Slimme functies
en meer…
Feature overzicht
Servicenummers Plus pakket Plus pakket
Contact opnemen
€ 25,00 per servicenummer per maand
  • Gratis ingericht zoals jij dat wil
  • Inclusief alle beschikbare functies
  • Uitgebreid online beheer
  • Veilig
  • Schaalbaar
en meer…    
Feature overzicht

Toonaangevende bedrijven vertrouwen op onze ContactMakers

Suez

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Nummers

Als je een servicenummer besteld dan krijg je daar gratis het plus pakket bij. Met dit pakket kun je je telefonische bereikbaarheid optimaal inregelen.

Je krijgt alle slimme features die je nodig hebt om jouw klanten een goede ervaring te bezorgen. Zo kun je zelf meldteksten (laten) inspreken waarna je ze koppelt aan aan jouw belplan.

Om alle mogelijkheden goed te benutten helpen wij je op weg. Je bent dan snel, goed bereikbaar.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Pakketinformatie

Het Pluspakket is het pakket wat je gratis krijgt bij ieder servicenummer.

Dus bij aankoop van een servicenummer (25 Euro per maand) ontvang je daar gratis het Pluspakket bij.

Met het Pluspakket kun je voor ieder servicenummer onbeperkt gebruik maken van alle Pluspakket functies.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Load More


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.