Callcenter software

Flexibele en schaalbare cloud Callcenter-oplossingen voor ieder bedrijf

Contact opnemen Bekijk video
€ 2,49 Per ingelogde gebruiker per dag

Callcenter software

Flexibele en schaalbare cloud Callcenter-oplossingen voor ieder bedrijf

Contact opnemen Bekijk video

Geef je klantenservice een boost

Een betere klantervaring met de juiste tools

Uit elk klantcontact kun je kennis en informatie ophalen over de waardering van jouw diensten. Er worden vragen beantwoord, oplossingen aangeboden en klanten blij gemaakt. ContactMakers callcenter software biedt alle mogelijkheden die jouw organisatie nodig heeft voor het creëren van geweldig klantcontact.

Callcenter software voor klantenservicemedewerkers en supervisors

Filter op categorie
filter_list arrow_drop_down
App om mee te bellen Interactie
Rapportages
ContactSuite Performance module Performance
Beheer
Bereikbaarheid
App om mee te bellen
Interactie Jouw persoonlijke communicatie cockpit
Rapportages Meten is weten!
ContactSuite Performance module
Performance Houd overzicht, controle en geef sturing op kwaliteit
Beheer Zelf op en afschalen. Maak gratis gebruikers aan, zoveel als je wilt.
Bereikbaarheid Alle instellingen voor jouw bereikbaarheid beheer je zelf.
Statustekst unfold_more

Met de statustekst kan je een vrij in te vullen teksten aan je contactkaart toevoegen. Dit is voor je collega’s in de contactenlijst te zien en weten zo precies hoe jouw bereikbaarheid is.

Wachtrij rapport unfold_more

Met dit rapport heb je meteen zicht in de dynamiek van het gespreksaanbod, de wachtrijen, en de opgehangen gesprekken. Essentiële informatie om te sturen op kwaliteit.

Belgroep dashboard unfold_more

Overzicht hebben is belangrijk om te kunnen sturen. Onze dashboards geven jou tot in detail de informatie die je nodig hebt om de alledaagse zaken nauwlettend te sturen voor een optimale prestatie.

Coaching unfold_more

Medewerkers helpen en nieuwelingen trainen wordt een fluitje van een cent met onze slimme coaching functies. Ongehoord kan je meeluisteren, influisteren en op die manier de kwaliteit omhoog tillen.

Twee-factor-authenticatie unfold_more

Twee-factor-authenticatie is alsof je een voordeur hebt met een extra deur die alleen van binnenuit open kan worden gemaakt en houdt ongenode gasten buiten. Is beveiliging van groot belang, dan zit je hiermee helemaal goed.

Belgroep rapport unfold_more

Het belgroepen rapport geeft een globale indruk van de prestaties van jouw call center. Zo zie je hoeveel gesprekken er aangeboden worden maar ook hoeveel van dat aanbod onbeantwoord blijft. Zicht op verbetering.

Wachtrijen unfold_more

Een wachtrij instellen voor een telefoonnummer is een kwestie van een paar keer klikken en deze zitten boordevol slimme functionaliteit. Denk bijvoorbeeld aan wachtmuziek, voorkeursagent, hulpgroepen.

Gebruikersbeheer unfold_more

Gemakkelijk en slim gebruikers aanmaken voor jouw ContactSuite omgeving. Op basis van de rol krijg je direct de juiste instellingen voorgeschoteld waardoor de gebruiker vliegend van start kan.

Rollen unfold_more

De juiste mensen makkelijk en snel van de meest geschikte tools en laat weg wat ze niet nodig hebben. Met rollen geef je eenvoudig toegang tot de delen van ContactSuite die jij belangrijk vind.

Audit log unfold_more

Alle veranderingen die aangebracht worden aan de vitale onderdelen van jouw ContactSuite staan hier netjes in één overzicht. Zo kan je altijd terugzien wat er gebeurd is wanneer onverwachts iets niet lijkt te kloppen.

VoIP accounts unfold_more

Het bloed door de aderen van jouw ContactSuite, VoIP accounts stellen je in staat om zowel intern als extern te bellen en gebeld te worden. Account kan je makkelijk aanmaken en beheren en zijn direct actief.

Agent dashboard unfold_more

Overzicht hebben is belangrijk om te kunnen sturen. Onze dashboards geven jou tot in detail de informatie die je nodig hebt om de alledaagse zaken nauwlettend te sturen voor een optimale prestatie.

Interne chat unfold_more

Tijdens het bellen even een vraag stellen, of onderling contact maken zonder dat te moeten storen via de telefoon? Stuur dan even een chat-bericht. Makkelijk, snel en dat zonder storen.

Wachtrij indicatie unfold_more

Jouw klantenservice medewerkers zien de actuele status van de wachtrij voor de belgroepen waar zij in deelnemen rechstreeks in hun belscherm.

Presence unfold_more

Met de presence statussen laat je duidelijk weten aan je collega’s of je beschikbaar bent. Van “Beschikbaar” tot “Blokje om met de hond terwijl ik m’n broodje eet”. Statussen zijn geheel zelf te configureren

Case management unfold_more

De perfecte tool voor het automatiseren van bel acties zoals telesales of terugbel programma’s. Voorzien van workflows en dialer toepassing.

CRM koppeling unfold_more

Zodra een gesprek word afgeleverd bij een medewerker wordt in de Interactie module desgewenst een koppeling gemaakt met uw CRM omgeving. Als de beller wordt herkent kan uw medewerker het gesprek vanuit het juiste scherm verder afhandelen.

Uitgaande identiteit unfold_more

Makkelijk teruggebeld worden op het juiste nummer maar je belt namens meerdere merknamen of afdelingen? Met een paar klikken kies je een andere uitgaande identiteit die de gebelde te zien krijgt.

Terugbelafspraken unfold_more

Je wil de beller niet onnodig laten wachten terwijl je het één en ander uitzoekt. Daarom schiet je een terugbelafspraak in, er wordt dan automatisch op het afgesproken tijdstip teruggebeld.

Persoonlijke dagstatistieken unfold_more

Inzicht in je dagperformance, hoeveel gesprekken heb je gehad? Hoeveel heb je er gemist? Je gemiddelde afhandeltijd en gespreksduur, overzichtelijk getoond in een handige widget. Zo weet je altijd hoe je ervoor staat.

Gespreksreden unfold_more

Met enkele klikken kan je de reden van bellen vastleggen. Dit inzichtelijk krijgen is bijzonder nuttig want het levert houvast om waardevolle sturing te geven en je klanten nóg beter van dienst te zijn.

Voice2email unfold_more

Voicemails kun je gemakkelijk afluisteren in je Inbox, maar soms komt dat even onhandig uit. Als je Voice2Email hebt aangezet ontvang je een kopie van het bericht, gewoon in je e-mail.

Rapportage unfold_more

Inzicht in je belverkeer? Dat vind je hier, wij helpen je waardevolle inzichten op te doen om zo keer op keer te blijven verbeteren. Dat doen we zelf namelijk ook.

Nummer rapportages unfold_more

Het nummer rapport toon de bereikbaarheid en prestatie van jouw servicenummers. Zo zie je in een oogopslag welk van je nummers het meest aangekozen wordt en welke belgroepen het verkeer naartoe gaat.

Callcenter software is te combineren met:

VoIP zakelijk Essential pakket
Contact opnemen
€ 6,95 per pakket per maand, Inclusief;
  • VoIP Account (2 doorgangen)
  • Zakelijk telefoonnummer (Geo, 085, 088)
  • Slim persoonlijk belplan
  • Online applicatie
  • Slimme functies
en meer…
Feature overzicht
Servicenummers Plus pakket Plus pakket
Contact opnemen
€ 25,00 per servicenummer per maand
  • Gratis ingericht zoals jij dat wil
  • Inclusief alle beschikbare functies
  • Uitgebreid online beheer
  • Veilig
  • Schaalbaar
en meer…    
Feature overzicht

Toonaangevende bedrijven vertrouwen op onze ContactMakers

Suez

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Bestellen

Servicenummers kun je eenvoudig online bestellen.

Kies het juiste nummertype en kies het door jou gewenste nummer.

Je kan een “mooi” nummer kiezen maar ook voor “direct beschikbare” nummers.

Bij direct beschikbare nummer ben je op werkdagen binnen 24 uur via dat nummer bereikbaar.

Het bestellen van een nummer is eenvoudig:

  1. Kies je nummer,
  2. Vul je gegevens in
  3. Voer de betaling uit

Je krijgt van ons per mail een bevestiging van je aanvraag.

We gaan dan direct voor je aan de slag en zorgen ervoor dat je nummer wordt opgeleverd in jouw ContactSuite omgeving.

Samen zorgen we er dan voor dat het gewenste belscript wordt geactiveerd.

Vond u dit antwoord nuttig?
3
0

Wij gaan dan direct voor je aan de slag.
Je ontvangt van ons altijd een bevestiging van je on-line bestelling in je mail.

Je heb een direct (binnen 24 uur) beschikbaar nummer besteld.
Je ontvangt van ons binnen 24 uur een email met daarin de account gegevens van ContactSuite. Dit is de applicatie waar je jou nieuwe nummer in kan beheren.

Het nummer wat je hebt besteld kun je vinden in de module “Bereikbaarheid”.

Daarin kun je zelf instellen hoe je via jouw nummer bereikbaar wil zijn.

Uiteraard helpen we je gratis met de inrichting van je nummer zodat je snel optimaal bereikbaar bent.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Stel je wil een nieuw beschikbaar nummer bestellen.

Je hebt een mooi nummer uitgekozen. Direct na je on-line bestelling op onze website starten we het aanvraagproces bij de ACM op. Daarvoor nemen we contact met je op om de benodigde gegevens in te vullen.

Omdat jij de aanvrager bent van het nummer ontvang je rechtstreeks van de ACM het bericht dat je nummer is toegekend. Zodra je dat aan ons hebt doorgegeven zorgen wij ervoor dat je nummer wordt geactiveerd.
Vervolgens ontvang je van ons via email je inloggegevens van ContactSuite. Hiermee kun je zelf je bereikbaarheid instellen zoals jij wil. Dit hele proces duurt ongeveer 3 weken. Daarna kun je aan de slag met je nieuwe nummer en kun je via ContactSuite je bereikbaarheid inregelen.

Uiteraard helpen wij je om je nummer zo goed mogelijk in te richten.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Betalen

Alle online bestellingen kun je betalen met iDEAL.

Als bestaande klant ontvang je van ContactMakers een factuur. Wij werken op basis van automatische incasso en hanteren een betaaltermijn van 14 dagen na factuurdatum.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Als je factuur niet klopt kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zoeken dan voor je uit wat er mis is gegaan. Als we de fout hebben geconstateerd dan corrigeren we dat uiteraard meteen.

Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Garantie

Op alle hardware ontvang je 1 jaar fabrieksgarantie. Als je product binnen de garantietermijn een probleem vertoont kun je dit bij ons aanmelden op [email protected] Wij zorgen er dan samen met jou voor dat het probleem bij de leverancier word aangemeld. Zo heb je een aanspraakpunt voor alle Contactmakers hardware.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Hardware

Je kunt alleen VoIP toestellen koppelen. Wij ondersteunen de volgende toestellen;

  • Yealink T19P E2
  • Yealink T41S
  • Yealink T42S
  • Snom D717
  • Yealink T53W
  • Snom D735
  • Yealink T54W
  • Snom D785
  • Yealink T57W
  • Yealink CP930W Dect vergadertoestel
  • Yealink CP930W Dect Base
  • Yealink W60P Base + handset
  • Linphone (softphone, open source)

Alle toestellen kun je ook bij ons kopen. Wij garanderen een plug & play installatie en koppeling met ContactSuite.

Als je een toestel hebt die niet in de lijst staat dan horen we dat graag van je. We kunnen dit toestel certificeren zodat ook jou toestel aan ContactSuite kan worden gekoppeld.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

SIP Appliation Layer Gateway ofwel SIP ALG is een software component in veel routers waarmee specifieke applicatieprotocollen mee worden beheerd.
De software probeert NAT problemen in router firewalls op te lossen maar doet dat niet goed.
Deze software zorgt in veel gevallen niet voor de verbeteringen die je zou verwachten. Sterker nog wij adviseren je om SIP ALG in je router uit te zetten om kwaliteitsproblemen te voorkomen of te verhelpen.

Als SIP ALG aan staat zou dat de veroorzaker kunnen zijn van de volgende problemen;

Eenzijdige audio.
Verbroken gesprekken.
Doorverbind problemen.
Gesprekken in of uit de wacht halen werkt niet goed.
Niet alle toestellen rinkelen in een belgroep.
Toestellen blijven door rinkelen nadat er is opgenomen.

Als je ons belt kunnen we je helpen bij het uitzetten van SIP ALG in je router.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Nummers

De kosten voor een nummer zijn afhankelijk van het type en het gekozen pakket.

In onderstaande tabel zie je de maandelijkse nummerkosten in één overzicht.

De kosten zijn per nummer per maand.

DIENST
NUMMER SERVICENUMMERS VOIP ZAKELIJK
TYPE plus essential
0800 € 25,00 n/a
0900 € 25,00 n/a
0909 € 25,00 n/a
0906 € 25,00 n/a
18xy € 25,00 n/a
088 € 25,00 € 6,95
085 € 25,00 € 6,95
Geografisch € 25,00 € 6,95

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Als je een servicenummer besteld dan krijg je daar gratis het plus pakket bij. Met dit pakket kun je je telefonische bereikbaarheid optimaal inregelen.

Je krijgt alle slimme features die je nodig hebt om jouw klanten een goede ervaring te bezorgen. Zo kun je zelf meldteksten (laten) inspreken waarna je ze koppelt aan aan jouw belplan.

Om alle mogelijkheden goed te benutten helpen wij je op weg. Je bent dan snel, goed bereikbaar.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Het voordeel van 0900, 0909, 0906 en 18xy nummers is dat je het gesprekstarief zelf kan bepalen.

Als je zo’n nummer aanvraagt dan krijg je van ons de vraag welk tarief je aan dit nummer wil koppelen.

Bij nieuwe nummers wordt het gesprekstarief dus tijdens het aanvraagproces geregeld.

Voor direct beschikbare nummers is dat anders. Deze nummers hebben reeds een bestaand gesprekstarief.

Je kan op deze website zoeken of er een nummer met het door jouw gewenste tarief beschikbaar is.

Heb je een mooi direct beschikbaar servicenummer gevonden maar heeft dit nummer niet het juiste tarief dan kun je dit gesprekstarief altijd achteraf veranderen.

Als je ons belt op 0800-0770 dan kunnen wij dat voor je regelen. Deze procedure neemt zo’n 7 werkdagen in beslag.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Pakketinformatie

Een VoIP Zakelijk Essential pakket is inzetbaar voor de volgende onderdelen van jouw telefonische bereikbaarheid;

Per pakket kun je kiezen uit één van de volgende mogelijkheden;

  1. Het inregelen van persoonlijke telefonie voor één van jouw medewerkers.
  2. Het inregelen van je zakelijke telefoonnummer voor op de website
  3. Het inregelen van een Fax nummer (Fax-naar-email)

Dus voor 6,95 Euro per Essential Pakket per maand regel je één van bovenstaande onderdelen van jouw bereikbaarheid.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Voor 6,95 Euro per VoIP Zakelijk Essential pakket per maand krijg je het volgende;

1. Eén VoIP account om mee te kunnen bellen en gebeld te worden.

2. Eén telefoonnummer (keuze uit een 085, 088, of een Geo nummer)

3. Maximaal 2 doorgangen per telefoonnummer of VoIP account

4. Diverse slimme toepassingen die je aan je telefoonnummer kan koppelen

5. Gebruiker toegang tot ContactSuite: Rol beheerder en VoIP zakelijk gebruiker

 

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Het Pluspakket is het pakket wat je gratis krijgt bij ieder servicenummer.

Dus bij aankoop van een servicenummer (25 Euro per maand) ontvang je daar gratis het Pluspakket bij.

Met het Pluspakket kun je voor ieder servicenummer onbeperkt gebruik maken van alle Pluspakket functies.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Prijzen en Opbrengsten

De opbrengsten van een 0909 of 0906 servicenummer zijn afhankelijk van een aantal zaken.

Jij levert je dienst tegen een bepaald tarief. Dit tarief bepaal je zelf en wordt gedurende het gesprek naar jouw 0909 servicenummer aan de beller berekend.

Afhankelijk van het aantal bellers en de gespreksduur levert dat omzet op. Deze omzet wordt na aftrek van kosten aan je uitbetaald.

 

Hieronder geven we een indicatie wat je verdient aan een 0909 nummer met een tarief van 0,90 Euro per minuut inclusief btw.

Stel je hebt 1000 gesprekken gehad in één maand met een gemiddelde gespreksduur van 10 minuten. Jouw werktijden zijn maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur.

Jouw verdiensten voor die maand zijn dan ongeveer 6425 Euro exclusief btw

Dit bedrag wordt door ons op iedere 10 de werkdag van de volgende maand aan je uitbetaald.

Vond u dit antwoord nuttig?
1
1

De kosten voor een nummer zijn afhankelijk van het type en het gekozen pakket.

In onderstaande tabel zie je de maandelijkse nummerkosten in één overzicht.

De kosten zijn per nummer per maand.

DIENST
NUMMER SERVICENUMMERS VOIP ZAKELIJK
TYPE plus essential
0800 € 25,00 n/a
0900 € 25,00 n/a
0909 € 25,00 n/a
0906 € 25,00 n/a
18xy € 25,00 n/a
088 € 25,00 € 6,95
085 € 25,00 € 6,95
Geografisch € 25,00 € 6,95

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Support

We zijn er altijd voor je.

Waarom? Wij beschouwen jouw contact met klanten als missiekritiek. We staan dus altijd op scherp mochten zaken niet naar behoren werken of als je vragen hebt.

  • De openingstijden van onze supportafdeling zijn van 08:30 tot 17:30.
  • Wij zijn 24/7 bereikbaar tijdens storingen.
  • Support bij verstoringen is altijd kosteloos.
  • Hulp tijdens de implementatie van jouw ContactSuite communicatieomgeving is kosteloos
  • Je kan ons bereiken op de volgende nummers;
    • 088 5454000 (24 uur)
    • 0800 0770 (gedurende openingstijden)
  • Op de website kan je ook rechtstreeks contact zoeken met een van onze contactmakers. Zij helpen je graag verder.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Laad meer


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.