Over servicenummers

Eenvoudig en snel de mooiste nummers aansluiten.

Nummer kiezen Bekijk video
Plaatje bij het Servicenummer start pakket
€ 25,00 per nummer per maand
Over servicenummers

Eenvoudig en snel de mooiste nummers aansluiten.

Nummer kiezen Bekijk video

Meer informatie over servicenummers

Welke soorten servicenummers zijn er nu eigenlijk?

0800
0800 nummers

Denkt u er over om een 0800 nummer in te zetten? 0800 of “gratis” nummers zijn het meest klantvriendelijk voor de beller. Met een 0800 nummer op uw website betalen uw (toekomstige) klanten geen kosten voor contact met uw bedrijf. De belkosten komen voor u rekening. Er zijn steeds meer bedrijven die kiezen voor zo’n klantvriendelijke benadering. Zo heeft de Hartstichting een 0800 nummer ingezet voor haar Donateurs en hanteren wij zelf het nummer 0800 0770. Dit beetje extra aandacht kan het verschil maken!

0900
0900 nummers

Een 0900 nummer kan worden ingezet voor zowel gratis als betaalde informatiediensten. Je kunt er dus voor kiezen om de beller geld te laten betalen voor het gesprek. Als je het nummer inzet voor de klantenservice dan mag je hiervoor geen geld rekenen. De regel is dat bestaande klanten niet voor klantenservice hoeven te betalen.
Voor nieuwe klanten mag dat wel. Dan kan een 0900 nummer als inkomstenbron dienen. Voor een dergelijke telefonische dienst mag je een tarief variërend van €0,01 tot €1, of een vast bedrag per gesprek tot €1,60 (inclusief BTW) rekenen.

088
088 nummers

088 nummers kun je uitstekend inzetten als servicenummer. Met deze nummers heb je een landelijke uitstraling waarbij je gebruik kan maken van alle slimme features die de servicenummerdienst je biedt. Voor het bellen naar een 088-nummer betaalt de beller nooit meer dan de lokale gesprekskosten.

088 nummers koop je zelf bij de ACM. Je kunt dan kiezen om een blok van 100, 1000 of 10.000 nummers te kopen. Het voordeel hiervan is dat je beschikt over een uniforme reeks landelijke nummers die je ook aan je medewerkers kunt uitdelen.

085
085 nummers

085-nummers hebben net als 088-nummers geen geografische aanduiding. Ook bij deze nummers geniet je dus het voordeel van een landelijke uitstraling. Nog een voordeel van 085-nummers is dat je deze nummers ook individueel bij ContactMakers kan bestellen. Dat scheelt tijd en kosten.
ContactMakers heeft deze nummers per direct beschikbaar dus als je snel aan de slag wil, is een 085 nummer zeker het overwegen waard.

Een 085-nummer kost de beller evenveel als het bellen naar een 088-nummer. Daarnaast zijn deze nummers zijn in tegenstelling tot 0800 en 0900 nummers wel vanuit het buitenland te bellen.

GEO
Lokale nummers

Veel gerenommeerde bedrijven gebruiken lokale nummers voor hun telefonische bereikbaarheid. Het geeft de websitebezoeker of klant het gevoel van vertrouwen als ze een lokaal nummer kunnen bellen. Anders dan bij 085 of een 088-nummer geef je bij lokale nummers aan waar je gevestigd bent.

ContactMakers levert lokale nummers over de hele wereld. Gesprekken naar deze nummers worden afgeleverd in jou ContactSuite communicatie omgeving zodat je het beheer ervan volledig zelf kan doen. Uiteraard beschik je ook voor deze nummers over alle voordelen van het servicenummer pakket zodat je alle controle hebt over je telefonische bereikbaarheid in ieder land.

ROW
Buitenlandse nummers

Ook voor buitenlandse nummers kun je bij Contactmakers terecht. Wij hebben nummers beschikbaar in meer dan 145 landen. Daarbij kunnen wij je exact vertellen aan welke regels en administratie je moet voldoen om buitenlandse nummers te activeren. Zo heb je altijd een lokale uitstraling zonder de rompslomp van technische en contactuele issues.

Ieder buitenlands nummer wordt afgeleverd op het ContactSuite platform. Je profiteert dus van alle mogelijkheden die ContactSuite te bieden heeft. Zo ben je ook vanaf je buitenlandse vestiging uitstekend bereikbaar.

Bij ContactMakers heb je één aanspreekpunt en één wereldwijd contract, één factuur en één platform om alles te beheren.

Geef ons je wensen door en we zorgen ervoor dat je de offerte binnen 24 uur in je bezit hebt.

Ik wil Online bedrijfstelefonie bestellen?
In 3 stappen uw Online bedrijfstelefonie regelen.

Klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Bestellen

Wij hebben diverse nummers op voorraad. Als je ons belt verzorgen wij het mooiste nummer voor je en regelen we dat je binnen 24 uur via dat nummer bereikbaar bent.

Hebben we je gewenste nummer niet op voorraad dan helpen we je gratis bij de nummeraanvraag bij de ACM. Dit aanvraag proces duurt zo’n 3 weken.

Binnenkort maken we het mogelijk om het volledige bestelproces via de website te laten plaatsvinden. Je kunt dan waar en wanneer je maar wilt online je nummers bestellen.

Vond u dit antwoord nuttig?
2
0

Wij gaan dan direct voor je aan de slag.
Je ontvangt van ons altijd een bevestiging van je bestelling in je mail.

Je heb een direct (binnen 24 uur) beschikbaar nummer besteld.
Je ontvangt van ons binnen 24 uur een email met daarin de account gegevens van ContactSuite. Dit is de applicatie waar je jou nieuwe nummer in kan beheren. Het nummer wat je hebt besteld kun je vinden in de module “Bereikbaar”. Daarin kun je zelf instellen hoe je via jou nummer bereikbaar wil zijn. Uiteraard helpen we je gratis met de inrichting van je nummer zodat je snel optimaal bereikbaar bent.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Stel je wil een nieuw beschikbaar nummer bestellen.

Je hebt een mooi nummer uitgekozen. Wij starten na je bestelling het aanvraagproces bij de ACM op. Daarvoor nemen we contact met je op om de benodigde gegevens in te vullen.

Omdat jij de aanvrager bent van het nummer ontvang je rechtstreeks van de ACM het bericht dat je nummer is toegekend. Zodra je dat aan ons hebt doorgegeven zorgen wij ervoor dat je nummer wordt geactiveerd.
Vervolgens ontvang je van ons via email je inloggegevens van ContactSuite. Hiermee kun je zelf je bereikbaarheid instellen zoals jij wil. Dit hele proces duurt ongeveer 3 weken. Daarna kun je aan de slag met je nieuwe nummer en kun je via ContactSuite je bereikbaarheid inregelen.

Uiteraard helpen wij je om je nummer zo goed mogelijk in te richten.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Betalen

Alle online bestellingen kun je betalen met iDEAL.

Als bestaande klant ontvang je van ContactMakers een factuur. Wij werken op basis van automatische incasso en hanteren een betaaltermijn van 14 dagen na factuurdatum.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Als je factuur niet klopt kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zoeken dan voor je uit wat er mis is gegaan. Als we de fout hebben geconstateerd dan corrigeren we dat uiteraard meteen.

Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Garantie

Op alle hardware ontvang je 1 jaar fabrieksgarantie. Als je product binnen de garantietermijn een probleem vertoont kun je dit bij ons aanmelden op Support@ContactMakers.nl. Wij zorgen er dan samen met jou voor dat het probleem bij de leverancier word aangemeld. Zo heb je een aanspraakpunt voor alle Contactmakers hardware.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Hardware

Je kunt alleen VoIP toestellen koppelen. De toestellen die wij ondersteunen kun je vinden op de website (hier).

Als je een toestel hebt die niet in de lijst staat dan horen we dat graag van je. We kunnen dit toestel certificeren zodat ook jou toestel aan ContactSuite kan worden gekoppeld.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

SIP Appliation Layer Gateway ofwel SIP ALG is een software component in veel routers waarmee specifieke applicatieprotocollen mee worden beheerd.
De software probeert NAT problemen in router firewalls op te lossen maar doet dat niet goed.
Deze software zorgt in veel gevallen niet voor de verbeteringen die je zou verwachten. Sterker nog wij adviseren je om SIP ALG in je router uit te zetten om kwaliteitsproblemen te voorkomen of te verhelpen.

Als SIP ALG aan staat zou dat de veroorzaker kunnen zijn van de volgende problemen;

Eenzijdige audio.
Verbroken gesprekken.
Doorverbind problemen.
Gesprekken in of uit de wacht halen werkt niet goed.
Niet alle toestellen rinkelen in een belgroep.
Toestellen blijven door rinkelen nadat er is opgenomen.

Als je ons belt kunnen we je helpen bij het uitzetten van SIP ALG in je router.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Prijzen

Dat is 65 Eurocent per minuut excl. BTW

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Support

We zijn er altijd voor je.

Waarom? Wij beschouwen jouw contact met klanten als missiekritiek. We staan dus altijd op scherp mochten zaken niet naar behoren werken of als je vragen hebt.

  • De openingstijden van onze supportafdeling zijn van 08:30 tot 17:30.
  • Wij zijn 24/7 bereikbaar tijdens storingen.
  • Support bij verstoringen is altijd kosteloos.
  • Hulp tijdens de implementatie van jouw ContactSuite communicatieomgeving is kosteloos
  • Je kan ons bereiken op de volgende nummers;
    • 088 54544000 (24 uur)
    • 0800 0770 (gedurende openingstijden)
  • Op de website kan je ook rechtstreeks contact zoeken met een van onze contactmakers. Zij helpen je graag verder.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Load More

Contact opnemen