Wij zijn ContactMakers

Wij verbinden mensen met bedrijven en maken goed klantcontact voor iedere ondernemer bereikbaar

Al meer dan 15 jaar helpen wij bedrijven om hun klantcontact in goede banen te leiden. Dit doen we met vooruitstrevende technologieën en medewerkers die dezelfde gedrevenheid voor klantcontact met elkaar delen.

Vanaf de start hebben wij ons gespecialiseerd in oplossingen voor Servicenummers en het slim routeren van telefoongesprekken. Met de introductie in 2014 van ons VoIP Communicatieplatform ContactSuite groeide ons bedrijf verder in de VoIP communicatie.

Via ContactSuite is zowel de ZZP”er als de beste webwinkel van Nederland in staat om super klantenservice te verlenen. Dat is ons uitgangspunt en daar wordt iedere dag aan gewerkt.

Dankzij ContactSuite en onze wil om klanten verder te helpen is goed klantcontact voor iedere onderneming binnen handbereik.

Daarom kies je voor ContactMakers

Service zit in ons DNA

Service is de basis van onze samenwerking met klanten. Onze wil is om klanten zo goed mogelijk te helpen bij wat ze doen. Bij ons geen regeltjes, maar open en heldere communicatie. Wij snappen hoe belangrijk klanten voor jou zijn.

Kwaliteit is onze verantwoordelijkheid

Bij ContactMakers gaan wij alleen voor de beste en hoogste kwaliteit. Wij zorgen ervoor dat onze beveiligde systemen en processen optimaal werken. Zo voldoen onze systemen aan de laatste wet- & regelgeving en de data die wij verwerken is optimaal beveiligd.

Betaalbaar

Kwaliteit hoeft niet duur te zijn. ContactMakers wil goed klantcontact bereikbaar maken voor iedere organisatie. Wij bieden daarom een prijsmodel waarbij je betaalt voor wat je gebruikt. Dat is wel zo eerlijk. Grote onderhoudskosten of grootschalige investeringen horen dan ook tot het verleden.

Vooruitstrevende technologie

De ontwikkelingen in de telecommunicatie sector gaan snel. Wanneer je jouw communicatie benodigdheden uitbesteedt aan ContactMakers zorgen wij ervoor dat je altijd bent voorzien van de nieuwste technologieën.

Altijd bereikbaar

Als bedrijf wil je altijd bereikbaar zijn om je klanten te woord te staan. Soms kan het voorkomen dat je instellingen niet goed zijn waardoor er problemen ontstaan. Wij helpen je dan ook graag om dit probleem op te lossen. Door onze jarenlange ervaring weten wij de verschillende valkuilen op te lossen. Wij garanderen probleemloze communicatiediensten en alle hulp om te zorgen dat alles goed werkt binnen jouw organisatie.

Onze ContactMakers

ContactMakers is een bedrijf met een menselijk gezicht. Letterlijk, want al kun je al onze diensten online bestellen en via de site regelen, onze mensen staan altijd klaar om je te helpen.

Edwin Winters

Edwin Winters

Niels Neuvel

Niels Neuvel

Kevin Consen

Christiaan Enter

Denise Konings

Denise Konings

Bob van Dam

Bob van Dam

Heb je aanvullend advies nodig? Vragen? Tips over hoe onze service nóg beter kan? Hier vind je de gegevens voor contact zonder drempels.

Eigenlijk doet iedereen bij ons aan Support

Patrick Timmers

Bluff

De kern van onze samenwerking met onze klanten zit hem in onze service. Wij willen klanten zo goed mogelijk helpen bij wat ze doen. Wij houden niet van ingewikkelde regeltjes maar van open communicatie en dat merk je in onze service. We zijn er voor je!

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Instellingen en techniek

SIP Appliation Layer Gateway ofwel SIP ALG is een software component in veel routers waarmee specifieke applicatieprotocollen mee worden beheerd.
De software probeert NAT problemen in router firewalls op te lossen maar doet dat niet goed.
Deze software zorgt in veel gevallen niet voor de verbeteringen die je zou verwachten. Sterker nog wij adviseren je om SIP ALG in je router uit te zetten om kwaliteitsproblemen te voorkomen of te verhelpen.

Als SIP ALG aan staat zou dat de veroorzaker kunnen zijn van de volgende problemen;

Eenzijdige audio.
Verbroken gesprekken.
Doorverbind problemen.
Gesprekken in of uit de wacht halen werkt niet goed.
Niet alle toestellen rinkelen in een belgroep.
Toestellen blijven door rinkelen nadat er is opgenomen.

Als je ons belt kunnen we je helpen bij het uitzetten van SIP ALG in je router.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.