Wij zijn ContactMakers

Wij verbinden mensen met bedrijven en maken goed klantcontact voor iedere ondernemer bereikbaar

Al meer dan 15 jaar helpen wij bedrijven om hun klantcontact in goede banen te leiden. Wij hebben ons vanaf de start gespecialiseerd in oplossing voor telefonie. Met de komst van de ContactSuite groeide ons bedrijf verder in de online telefonie. Alles met als uitgangspunt om de telefonische bereikbaarheid van bedrijven te vergroten.

Sinds die tijd is er veel veranderd, maar onze drive is nog steeds hetzelfde. Wij verbinden mensen met bedrijven en andersom. Dit doen we met vooruitstrevende technologieën en medewerkers die dezelfde gedrevenheid met elkaar delen.

Dankzij onze technologie is goed klantcontact voor iedere onderneming binnen handbereik.
We leveren alleen de beste communicatiediensten tegen zeer aantrekkelijke tarieven. Onze medewerkers staan dan ook klaar om jou te helpen met jouw bereikbaarheid.

Daarom kies je voor ContactMakers

Service zit in ons DNA

Service is de basis van onze samenwerking met klanten. Onze wil is om klanten zo goed mogelijk te helpen bij wat ze doen. Bij ons geen regeltjes, maar open en heldere communicatie. Wij snappen hoe belangrijk klanten voor jou zijn.

Kwaliteit is onze verantwoordelijkheid

Bij ContactMakers gaan wij alleen voor de beste en hoogste kwaliteit. Wij zorgen ervoor dat onze beveiligde systemen en processen optimaal werken. Zo voldoen onze systemen aan de laatste wet- & regelgeving en de data die wij verwerken is optimaal beveiligd.

Betaalbaar

Kwaliteit hoeft niet duur te zijn. ContactMakers wil goed klantcontact bereikbaar maken voor iedere organisatie. Wij bieden daarom een prijsmodel waarbij je betaalt voor wat je gebruikt. Dat is wel zo eerlijk. Grote onderhoudskosten of grootschalige investeringen horen dan ook tot het verleden.

Vooruitstrevende technologie

De ontwikkelingen in de telecommunicatie sector gaan snel. Wanneer je jouw communicatie benodigdheden uitbesteed aan ContactMakers zorgen wij ervoor dat je altijd bent voorzien van de nieuwste technologieën.

Altijd bereikbaar

Als bedrijf wil je altijd bereikbaar zijn om je klanten te woord te staan. Soms kan het voorkomen dat je instellingen niet goed zijn waardoor er problemen ontstaan. Wij helpen je dan ook graag om dit probleem op te lossen. Door onze jarenlange ervaring weten wij de verschillende valkuilen op te lossen. Wij garanderen probleemloze communicatiediensten en alle hulp om te zorgen dat alles goed werkt binnen jouw organisatie.

Onze ContactMakers

ContactMakers is een bedrijf met een menselijk gezicht. Letterlijk, want al kun je al onze diensten online bestellen en via de site regelen, onze mensen staan altijd klaar om je te helpen.

Edwin Winters

Niels Neuvel

Kevin Consen

Christiaan Enter

Denise Konings

Bob van Dam

Heb je aanvullend advies nodig? Vragen? Tips over hoe onze service nóg beter kan? Hier vind je de gegevens voor contact zonder drempels.

Eigenlijk doet iedereen bij ons aan Support

Patrick Timmers

Bluff

De kern van onze samenwerking met onze klanten zit hem in onze service. Wij willen klanten zo goed mogelijk helpen bij wat ze doen. Wij houden niet van ingewikkelde regeltjes maar van open communicatie en dat merk je in onze service. We zijn er voor je!

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

Klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Bestellen

Wij hebben diverse nummers op voorraad. Als je ons belt verzorgen wij het mooiste nummer voor je en regelen we dat je binnen 24 uur via dat nummer bereikbaar bent.

Hebben we je gewenste nummer niet op voorraad dan helpen we je gratis bij de nummeraanvraag bij de ACM. Dit aanvraag proces duurt zo’n 3 weken.

Binnenkort maken we het mogelijk om het volledige bestelproces via de website te laten plaatsvinden. Je kunt dan waar en wanneer je maar wilt online je nummers bestellen.

Vond u dit antwoord nuttig?
2
0

Wij gaan dan direct voor je aan de slag.
Je ontvangt van ons altijd een bevestiging van je bestelling in je mail.

Je heb een direct (binnen 24 uur) beschikbaar nummer besteld.
Je ontvangt van ons binnen 24 uur een email met daarin de account gegevens van ContactSuite. Dit is de applicatie waar je jou nieuwe nummer in kan beheren. Het nummer wat je hebt besteld kun je vinden in de module “Bereikbaar”. Daarin kun je zelf instellen hoe je via jou nummer bereikbaar wil zijn. Uiteraard helpen we je gratis met de inrichting van je nummer zodat je snel optimaal bereikbaar bent.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Stel je wil een nieuw beschikbaar nummer bestellen.

Je hebt een mooi nummer uitgekozen. Wij starten na je bestelling het aanvraagproces bij de ACM op. Daarvoor nemen we contact met je op om de benodigde gegevens in te vullen.

Omdat jij de aanvrager bent van het nummer ontvang je rechtstreeks van de ACM het bericht dat je nummer is toegekend. Zodra je dat aan ons hebt doorgegeven zorgen wij ervoor dat je nummer wordt geactiveerd.
Vervolgens ontvang je van ons via email je inloggegevens van ContactSuite. Hiermee kun je zelf je bereikbaarheid instellen zoals jij wil. Dit hele proces duurt ongeveer 3 weken. Daarna kun je aan de slag met je nieuwe nummer en kun je via ContactSuite je bereikbaarheid inregelen.

Uiteraard helpen wij je om je nummer zo goed mogelijk in te richten.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Betalen

Alle online bestellingen kun je betalen met iDEAL.

Als bestaande klant ontvang je van ContactMakers een factuur. Wij werken op basis van automatische incasso en hanteren een betaaltermijn van 14 dagen na factuurdatum.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Als je factuur niet klopt kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zoeken dan voor je uit wat er mis is gegaan. Als we de fout hebben geconstateerd dan corrigeren we dat uiteraard meteen.

Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Garantie

Op alle hardware ontvang je 1 jaar fabrieksgarantie. Als je product binnen de garantietermijn een probleem vertoont kun je dit bij ons aanmelden op Support@ContactMakers.nl. Wij zorgen er dan samen met jou voor dat het probleem bij de leverancier word aangemeld. Zo heb je een aanspraakpunt voor alle Contactmakers hardware.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Hardware

Je kunt alleen VoIP toestellen koppelen. De toestellen die wij ondersteunen kun je vinden op de website (hier).

Als je een toestel hebt die niet in de lijst staat dan horen we dat graag van je. We kunnen dit toestel certificeren zodat ook jou toestel aan ContactSuite kan worden gekoppeld.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

SIP Appliation Layer Gateway ofwel SIP ALG is een software component in veel routers waarmee specifieke applicatieprotocollen mee worden beheerd.
De software probeert NAT problemen in router firewalls op te lossen maar doet dat niet goed.
Deze software zorgt in veel gevallen niet voor de verbeteringen die je zou verwachten. Sterker nog wij adviseren je om SIP ALG in je router uit te zetten om kwaliteitsproblemen te voorkomen of te verhelpen.

Als SIP ALG aan staat zou dat de veroorzaker kunnen zijn van de volgende problemen;

Eenzijdige audio.
Verbroken gesprekken.
Doorverbind problemen.
Gesprekken in of uit de wacht halen werkt niet goed.
Niet alle toestellen rinkelen in een belgroep.
Toestellen blijven door rinkelen nadat er is opgenomen.

Als je ons belt kunnen we je helpen bij het uitzetten van SIP ALG in je router.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Prijzen

Dat is 65 Eurocent per minuut excl. BTW

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Support

We zijn er altijd voor je.

Waarom? Wij beschouwen jouw contact met klanten als missiekritiek. We staan dus altijd op scherp mochten zaken niet naar behoren werken of als je vragen hebt.

  • De openingstijden van onze supportafdeling zijn van 08:30 tot 17:30.
  • Wij zijn 24/7 bereikbaar tijdens storingen.
  • Support bij verstoringen is altijd kosteloos.
  • Hulp tijdens de implementatie van jouw ContactSuite communicatieomgeving is kosteloos
  • Je kan ons bereiken op de volgende nummers;
    • 088 54544000 (24 uur)
    • 0800 0770 (gedurende openingstijden)
  • Op de website kan je ook rechtstreeks contact zoeken met een van onze contactmakers. Zij helpen je graag verder.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Load More

Contact opnemen