ContactSuite

Het alles in één cloud
communicatieplatform

Samenvattende koptekst die de bedoeling van de pagina direct kenbaar maakt

Sweet brownie halvah sugar plum. Candy marzipan chocolate pudding marzipan cotton candy cake bear claw donut. Tootsie roll gingerbread apple pie dragée tootsie roll liquorice liquorice fruitcake lollipop. Jelly-o danish halvah candy canes gummi bears chupa chups. Cotton candy cotton candy sesame snaps sesame snaps. Lemon drops wafer gummi bears topping jelly beans. Danish danish macaroon jelly-o. Sweet roll tart soufflé. Sugar plum chocolate bar dessert lollipop bonbon tiramisu ice cream. Halvah lemon drops ice cream. Marshmallow ice cream chocolate cake macaroon bear claw carrot cake jelly. Chocolate cake soufflé ice cream chocolate cake lemon drops lemon drops. Tart candy danish. Pudding cotton candy dessert cotton candy jelly beans.

Voicelogging & Evaluatie

Met deze tool kun je opgenomen gesprekken analyseren en zo de klantenservice verbeteren, medewerkers coachen en risico’s beperken. Je kunt alle opgenomen klantgesprekken bewaren en slim terugvinden.

Statustekst

Met de statustekst kan je een vrij in te vullen teksten aan je contactkaart toevoegen. Dit is voor je collega’s in de contactenlijst te zien en weten zo precies hoe jouw bereikbaarheid is.

Wachtrij rapport

Met dit rapport heb je meteen zicht in de dynamiek van het gespreksaanbod, de wachtrijen, en de opgehangen gesprekken. Essentiële informatie om te sturen op kwaliteit.

Wallscreens

Ieder bedrijf is anders en daarom ook wat jij belangrijk vind om te zien en op te sturen. Met ContactSuite kan je zelf wall screens configureren zodat je altijd een maatwerk dashboard op de TV...

Meldteksten

Persoonlijke dienstverlening zit hem in de details, zo wil je natuurlijk je beller een warm welkom geven met eigen meldteksten op de lijn. Deze kun je gemakkelijk beheren, uploaden en wijzigen.

Gespreksnotities

Houd gespreksnotities bij van ieder inkomend gesprek. Zo kan je altijd je beller direct van dienst zijn en heb je direct de juiste informatie bij de hand. Ook wanneer het vorige gesprek door je collega...

Vital10

Een platform dat al onze wensen vervult

Onze oude telefonie-omgeving was niet meer van deze tijd.
Omdat we een zorginstelling zijn is het voor ons extra belangrijk om altijd bereikbaar te zijn. We willen onze medewerkers op meerdere praktijken kunnen inzetten en de klant zo snel te woord staan.

Bij ContactMakers hebben we precies gevonden wat we zochten. Een heel fijn te configureren platform waar echt al onze wensen mee zijn vervuld. Klaar voor de toekomst en groei, iedereen kan overal werken, zeer eenvoudig te gebruiken en uitstekende gesprekskwaliteit.  Dat geeft hier blije gezichten.

Maarten Wildeman

Team Lead Service en Support

Vital10

Maarten Wildeman

Je bent in goed gezelschap

Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:

Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.
Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.

Dit is waarom je kiest voor ContactMakers

  • Het beste Voice platform van Nederland
  • Gratis ContactSuite beheeromgeving
  • Een maximale uptime
  • Jij ervaart vrijheid om alles zelf aan te passen
  • De doorgroeimogelijkheden voor klantbereikbaarheid gaan tot het niveau van één van de beste klantcontact centra in Nederland
Bestellen

Samenvattende koptekst die de bedoeling van de pagina direct kenbaar maakt

Sweet brownie halvah sugar plum. Candy marzipan chocolate pudding marzipan cotton candy cake bear claw donut. Tootsie roll gingerbread apple pie dragée tootsie roll liquorice liquorice fruitcake lollipop. Jelly-o danish halvah candy canes gummi bears chupa chups. Cotton candy cotton candy sesame snaps sesame snaps. Lemon drops wafer gummi bears topping jelly beans. Danish danish macaroon jelly-o. Sweet roll tart soufflé. Sugar plum chocolate bar dessert lollipop bonbon tiramisu ice cream. Halvah lemon drops ice cream. Marshmallow ice cream chocolate cake macaroon bear claw carrot cake jelly. Chocolate cake soufflé ice cream chocolate cake lemon drops lemon drops. Tart candy danish. Pudding cotton candy dessert cotton candy jelly beans.

Bedrijven die van onze Servicenummers gebruik maken

Zij gebruiken al jaren onze ContactSuite tools om klanten succesvol van dienst te zijn.

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.