Super makkelijk bellen uit de Cloud. Compleet verzorgt, waarbij je alles zelf kan beheren
Er zijn vele variaties van passages van Lorem Ipsum beschikbaar maar het merendeel heeft te lijden gehad van wijzigingen in een of andere vorm, door ingevoegde humor of willekeurig gekozen woorden die nog niet half geloofwaardig ogen.
Er zijn vele variaties van passages van Lorem Ipsum beschikbaar maar het merendeel heeft te lijden gehad van wijzigingen in een of andere vorm, door ingevoegde humor of willekeurig gekozen woorden die nog niet half geloofwaardig ogen.
Er zijn vele variaties van passages van Lorem Ipsum beschikbaar maar het merendeel heeft te lijden gehad van wijzigingen in een of andere vorm, door ingevoegde humor of willekeurig gekozen woorden die nog niet half geloofwaardig ogen.
Er zijn vele variaties van passages van Lorem Ipsum beschikbaar maar het merendeel heeft te lijden gehad van wijzigingen in een of andere vorm, door ingevoegde humor of willekeurig gekozen woorden die nog niet half geloofwaardig ogen.
Waarom Online bedrijfstelefonie
Antwoorden op veelgestelde vragen
Is VoIP telefonie een alternatief voor ISDN?
Jazeker! VoIP is het alternatief voor je huidige ISDN telefoonaansluiting.
Per 1 september is KPN gestopt met het leveren van ISDN. Logisch ook! VoIP heeft zich de afgelopen jaren bewezen als goedkoop en beter alternatief. ISDN zal volledig worden vervangen door VoIP telefonie.
Overstappen naar VoIP is eenvoudig!
Je migreert met je bestaande nummers naar het ContactMakers netwerk. Daar kun je profiteren van onze Online Telefonie dienstverlening. Dit is een Cloud oplossing waarbij je dus geen infrastructuur meer op locatie nodig hebt.
Al je bestaande nummers worden door ons zonder onderbreking overgezet naar het Contactmakers netwerk.
Zodra dat is gebeurd bel je via VoIP en ben je klaar en bereikbaar zonder maar 1 seconde uit de lucht te zijn geweest.
Verkopen jullie ook VoIP telefonie aan consumenten?
VoIP telefonie wordt aangeboden aan bedrijven. Als consument kun je bij ContactMakers geen VoIP telefonie abonnement kopen.
ContactMakers is specialist in telefonische bereikbaarheid voor bedrijven. Dat kunnen MKB bedrijven zijn, ZZPers, of juist hele grote bedrijven. Onze oplossingen passen bij ieder bedrijf of ze nu klein zijn of groot.
Wij willen met ons bedrijf overstappen. Wat heb ik nodig voor Online bedrijfstelefonie?
Leuk dat je overweegt om te gaan bellen via VoIP bedrijfstelefonie!
Wat heb je allemaal nodig?
- Eén Essential pakket per gebruiker. Hiermee regel je de hosting, het bel abonnement en de online centrale.
- Een telefoon nummer. Als je die al hebt dan verhuizen we je nummer heel eenvoudig gratis naar ContactSuite. Wil je een nieuw lokaal nummer dan krijg je dat gratis bij het Essential pakket.
- Een goede internet verbinding. 1 Mbit up en down voor 8 gelijktijdige gesprekken.
- Een VoIP telefoon toestel.
Online bedrijfstelefonie werkt heel eenvoudig en is bij ons plug & play. Uiteraard helpen we je op weg net zo lang tot het werkt zoals jij het wil.
Welke eisen worden gesteld aan mijn internetverbinding?
Dat hangt een beetje van je eisen en wensen af.
In zijn algemeenheid kan gesteld worden dat één VoIP gesprek aan bandbreedte tussen de 64 en 100 Kb/s verbruikt. Dit is het totaal aan bandbreedte dat wordt verbruikt met een G.7.11 codec.
In regel kun je op 1 Mbit up en downloadsnelheid zo’n 8 gelijktijdige gesprekken voeren.
De meeste internetproviders bieden pakketten aan met voldoende bandbreedte om probleemloos te kunnen bellen. Wat je kunt doen om je gesprekskwaliteit te verbeteren is om Quality of Service in je router in te stellen. Dit betekent dat telefonieverkeer voorrang krijgt op Data verkeer.
Bel even met onze klantenservice als je hier meer over wil weten of hulp nodig hebt.
Moet ik verplicht een toestel kopen bij VoIP telefonie?
Nee, dat is niet nodig. Een toestel kopen is niet verplicht.
Het enige wat je nodig hebt is een “Essential” pakket per gebruiker. Daar krijg je van ons een per gebruiker een telefoonnummer bij.
Je kunt er dan bijvoorbeeld voor kiezen om inkomende gesprekken op jou telefoonnummer te laten afleveren op je mobiele telefoon.
Uitbellen kun je vervolgens doen via de ContactSuite applicatie.
Het kan ook voorkomen dat je al een VoIP toestel hebt aangeschaft. In zo’n geval controleren wij of we dit type toestel al hebben gecertificeerd.
Als dat het geval is zorgen we ervoor dat je toestel wordt geconfigureerd om via ContactMakers netwerk te kunnen bellen. Hieraan zijn kosten verbonden. Deze kosten zijn 25 Euro per toestel.
Kennen we het toestel nog niet dan gaan we kijken of we dit toestel kunnen certificeren. Dit duurt ongeveer 4 werkdagen.
Uiteraard mag je bij ContactMakers ook toestellen kopen. Dit kun je doen tijdens het online bestelproces. Alle toestellen die wij verkopen werken naadloos met het ContactMakers netwerk en op het ContactSuite platform.
Wat is WebRTC?
De naam zegt het eigenlijk al: Web Real-Time Communication (ofwel WebRTC) is een OpenSource project van onder andere Google, Opera en Mozilla, die mogelijk maakt dat webbrowsers verdergaande communicatiemogelijkheden krijgen.
Met deze technologie is het mogelijk om op een relatief eenvoudige manier via een web browser te telefoneren, videogesprekken te voeren en bestanden te delen (ofwel Web Realtime Communications). Een ware revolutie op communicatiegebied!
ContactMakers zal WebRTC op korte termijn mogelijk maken in haar ContactSuite applicatie. Dit betekent voor de gebruiker dat hij via de ContactSuite applicatie kan (video) bellen zonder daarvoor een hardware telefoon te moeten gebruiken.
Een headset en een computer met internet is dan voldoende. Dat betekent meer flexibiliteit en verlaging van de kosten voor hardware (telefoons).