IPCCC inloggen

We zien dat je wil inloggen in de Flash omgeving van ons IPCCC VoIP Communicatieplatform.

Waarschijnlijk staan je beveiligingsinstellingen zo ingesteld dat Flash standaard niet kan worden geladen.

Via deze pagina kun je Flash tijdelijk activeren zodat je nog in de Flash omgeving kunt inloggen.

Zodra je de stappen voor activatie van Flash hebt gevolgd kom je vanzelf op de inlogpagina van de IPCCC communicatie omgeving.

 

 

Ook benieuwd wat ContactSuite voor jouw kan betekenen?
Overstappen naar ContactSuite is kosteloos.

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Laad meer


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.