Ontdek alle functies van ContactSuite
Alle VoIP & communicatiediensten op één plek.
Alle VoIP & communicatiediensten op één plek.
Alle diensten van ContactMakers zijn ondergebracht in één slimme applicatie: ContactSuite. Zo sluiten de diensten naadloos op elkaar aan en betaal je naar gebruik. In het onderstaande overzicht vind je alle functies:
Met dit rapport heb je meteen zicht in de dynamiek van het gespreksaanbod, de wachtrijen, en de opgehangen gesprekken. Essentiële informatie om te sturen op kwaliteit.
Altijd en overal inzicht in de KPI’s van jouw klantenservice? Met de Wallscreen module maak zelf dashboards en projecteer je jouw zelfgemaakte dashboard op iedere willekeurige “smart” TV.
Meldteksten gebruik je in je belplan. Het is de stem die de beller begeleid als hij naar jouw servicenummer heeft gebeld. De meldteksten zijn bepalend voor een goede klantervaring.
Meldteksten beheer je zelf vanuit jouw ContactSuite omgeving.
Maak na ieder gesprek een gespreksnotitie. Noteer wie er heeft gebeld en leg vast wat er besproken en afgesproken is. Voor jouzelf en voor je collega’s nuttige informatie om op terug te vallen als het nodig is.
Via de openingstijden module bepaal je zelf wanneer je wel of niet telefonisch bereikbaar bent via jouw servicenummer. Daarnaast kan je specifieke dagen opgeven wanneer je gesloten bent. Feestdagen bijvoorbeeld. Openingstijden wijzig je eenvoudig zelf via jouw ContactSuite omgeving.
Je bepaalt zelf op welk telefoonnummer de gesprekken naar jouw servicenummer worden afgeleverd. Een aanpassing van deze eindbestemming doe je online in ContactSuite waar en wanneer jij wil. Wijzigingen worden realtime doorgevoerd.
Met een belplan bepaal je het gedrag van ieder nummer.
Je kunt onbeperkt belplannen aanmaken om deze te kunnen koppelen aan je nummers.
Bij een Essential pakket krijg je 1 nummer gratis. Je kan kiezen uit de volgende nummertypes;
Group ring zorgt ervoor dat alle telefoons uit dezelfde groep gaan rinkelen bij een inkomende oproep.
Als je even niet bereikbaar bent kunnen bellers een voicemail inspreken. Deze Voicemails ontvang je op een door jouw opgegeven email adres.
Als je bereikbaar wil zijn vanaf een ander telefoonnummer of wanneer je jouw gesprekken wil doorschakelen naar de receptie.
De niet storen functie gebruik je voor als je even niet gebeld wil worden. Gesprekken gaan dan automatisch naar jouw voicemail. Deze voicemails worden afgeleverd op je mailadres.
Live inzicht over de performance van jouw belgroepen. Informatie over de wachtrij, de status van alle medewerkers, en diverse KPI’s
Uitgebreide mogelijkheden om de performance van jouw medewerkers nog beter te maken.
Met een druk op de knop kun je meeluisteren tijdens een klantgesprek en jouw medewerker coachen.
Mocht het nodig zijn dan kun je het gesprek zelfs helemaal overnemen.
Voorzie nieuwe medewerkers van een coaching status om ze te kunnen trainen op specifieke vaardigheden.
Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.
Online beheer van jouw lokale, nationale en internationale nummers in één overzichtelijke omgeving. Activeer nummers, koppel VoIP accounts, koppel belplannen en regel zelf de bereikbaarheid van ieder nummer.
Een informatieve melding aan jou medewerkers die wordt afgespeeld voorafgaand aan een gesprek. Zo krijgt de medewerker voor aanvang van het gesprek de juiste extra informatie waardoor het gesprek goed kan worden gestart.
De keuzemenu functie koppelt de specifieke vraag van de beller aan de juiste persoon of afdeling. Zo krijgt de beller een medewerker aan de lijn die de vraag in een keer goed kan beantwoorden.
Met de belgroep rapportage krijg je inzicht de bereikbaarheid van jouw afdelingen. Hou de prestaties bij van de klantenservice, de afdeling sales, of de spoedzorg.
Verbeteren van de service naar jouw klanten begint hier.
Informatie over alle uitgaande gesprekken. Zo heeft u volledig inzicht in belgedrag, frequent gebelde nummers en bijbehorende kosten.
Gebruik ContactSuite voor uw telesales en marketing campagnes. ContactSuite beschikt over een geïntegreerde telesales module waarmee u eenvoudig belcampagnes kunt starten. Al het inbound- en outboundcontact kan geblend aan jouw medewerkers worden aangeboden.
Gebruikt u Zendesk als ticketing systeem? Geen probleem. ContactSuite zorgt voor een naadloze integratie met Zendesk zodat ook deze medewerkers uw klanten de kwaliteit kunnen bieden die ze verdienen. Alle faciliteiten van Zendesk werken zoals u gewend bent.
Ontvang al jouw faxen op een door jouw aangegeven email adres. Simpel en eenvoudig alle faxberichten op een nummer van jouw keuze in de mail. Daarmee digitaliseer je al het faxverkeer zodat je het makkelijk kan archiveren.
Een telefoon in de browser, naadloos geïntegreerd in ContactSuite. Het enige wat je verder nodig hebt is een internetverbinding en een headset!
Grote verzameling aan slimme features om de meest efficiënte bel plannen te maken voor jouw klantenservicenummer.
Kalender, Menu, Wachtrij, Voice2mail, Openingstijden, Meldteksten, Recording, Plaagbel stop, Hulpgroepen en nog veel meer.
Als het aanbod van gesprekken de capaciteit van de klantenservice overstijgt kan een wachtrij uitkomst bieden. Iedere wachtrij kan je voorzien van vele slimme toepassingen zoals muziek, een beurtmelder, het afspelen van advertenties, terugbel opties bij drukte, enz.
Zelf gebruikers toevoegen en verwijderen. Uw communicatieomgeving schaalt moeiteloos met u mee.
Zelf rollen samenstellen voor een ContactSuite Communicatieomgeving op maat. Iedere medewerker krijgt zo de functies die hij nodig heeft om zijn werk te doen.
Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.
Zelf VoIP accounts aanmaken en beheren. Koppel Voip accounts aan toestellen en nummers. Zo zijn uw medewerkers snel bereikbaar.
Volg live de verrichtingen van jouw callcenter medewerkers en Coach ze waar nodig. Inclusief meeluister en influister functie.
Wijzig realtime je eindbestemming zodat je bereikbaar blijft als je onderweg bent
ContactSuite Chat. Iedere gebruiker van ContactSuite kan met zijn of haar online collega’s chatten. Zo is het eenvoudig om via de chat tijdens een klantgesprek ruggespraak te houden met een collega of supervisor. Dit zorgt ervoor dat er steeds meer gesprekken in een keer goed worden beantwoord.
Jouw klantenservice medewerkers zien de actuele status van de wachtrij voor de belgroepen waar zij in deelnemen
Alle ingelogde medewerkers in ContactSuite kunnen hun beschikbaarheid status aangeven zodat iedereen ziet of ze wel of niet bereikbaar zijn.
De perfecte tool voor het automatiseren van bel acties zoals telesales of terugbel programma’s. Voorzien van workflows en dialer toepassing.
Zodra een gesprek word afgeleverd bij een medewerker wordt in de Interactie module desgewenst een koppeling gemaakt met uw CRM omgeving. Als de beller wordt herkent kan uw medewerker het gesprek vanuit het juiste scherm verder afhandelen.
Met één druk op de knop je uitbelnummer wijzigen. Handig als je voor verschillende merken werkt.
Werk efficiënter en plan eenvoudig een terugbelafspraak in als het klantcontact even niet gelegen komt. Een volledig automatisch proces waarbij de medewerker bij inloggen op de dag aan de afspraak wordt herinnerd.
Informatie over je persoonlijke performance van die dag. Je hebt inzage in je beantwoorde gesprekken, je gemiste gesprekken en je gemiddelde afhandeltijd en gespreksduur.
Al jouw gesprekken kunnen worden opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden of als bewijs bij het sluiten van een overeenkomst.
Al jouw (online) contacten overzichtelijk gepresenteerd. Vanuit deze omgeving kan je iedereen via verschillende kanalen bereiken.
Applicatie voor het automatiseren van telefoongesprekken. Denk aan automatische terugbel acties of telesales toepassingen.
Na ieder klantgesprek kan binnen 10 seconden het gesprek door uw medewerker worden voorzien van een label. Zo kunt u achteraf makkelijker gespreksonderwerpen analyseren.
Vanuit ContactSuite kunt u eenvoudig een conference met meerdere personen opzetten.
Als klanten een bericht achterlaten dan worden deze berichten in de inbox van de juiste belgroep geplaatst geplaatst. Iedere medewerker in deze belgroep kan het bericht beluisteren en de klant desgewenst terugbellen.
Maak zelf rapportages. Verkrijg precies de gewenste informatie over de performance van uw nummers en medewerkers.
Zo heeft u inzicht in onder meer het aantal oproepen per medewerker, aantal verbroken, gemiddeld gespreksduur, duur van agent status per periode en nog veel meer.
Informatie over klantgesprekken per servicenummer.
Hoe kunnen wij je helpen?
We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.
Als je een servicenummer besteld dan krijg je daar gratis het plus pakket bij. Met dit pakket kun je je telefonische bereikbaarheid optimaal inregelen.
Je krijgt alle slimme features die je nodig hebt om jouw klanten een goede ervaring te bezorgen. Zo kun je zelf meldteksten (laten) inspreken waarna je ze koppelt aan aan jouw belplan.
Om alle mogelijkheden goed te benutten helpen wij je op weg. Je bent dan snel, goed bereikbaar.
Het Pluspakket is het pakket wat je gratis krijgt bij ieder servicenummer.
Dus bij aankoop van een servicenummer (25 Euro per maand) ontvang je daar gratis het Pluspakket bij.
Met het Pluspakket kun je voor ieder servicenummer onbeperkt gebruik maken van alle Pluspakket functies.
Subtotaal | €0,00 |
---|---|
Totaal | €0,00 |