Ontdek alle functies van ContactSuite
Alle VoIP & communicatiediensten op één plek.
Alle VoIP & communicatiediensten op één plek.
Alle diensten van ContactMakers zijn ondergebracht in één slimme applicatie: ContactSuite. Zo sluiten de diensten naadloos op elkaar aan en betaal je naar gebruik. In het onderstaande overzicht vind je alle functies:
Met dit rapport heb je meteen zicht in de dynamiek van het gespreksaanbod, de wachtrijen, en de opgehangen gesprekken. Essentiële informatie om te sturen op kwaliteit.
Altijd en overal inzicht in de KPI’s van jouw klantenservice? Met de Wallscreen module maak zelf dashboards en projecteer je jouw zelfgemaakte dashboard op iedere willekeurige “smart” TV.
Meldteksten gebruik je in je belplan. Het is de stem die de beller begeleid als hij naar jouw servicenummer heeft gebeld. De meldteksten zijn bepalend voor een goede klantervaring.
Meldteksten beheer je zelf vanuit jouw ContactSuite omgeving.
Maak na ieder gesprek een gespreksnotitie. Noteer wie er heeft gebeld en leg vast wat er besproken en afgesproken is. Voor jouzelf en voor je collega’s nuttige informatie om op terug te vallen als het nodig is.
Via de openingstijden module bepaal je zelf wanneer je wel of niet telefonisch bereikbaar bent via jouw servicenummer. Daarnaast kan je specifieke dagen opgeven wanneer je gesloten bent. Feestdagen bijvoorbeeld. Openingstijden wijzig je eenvoudig zelf via jouw ContactSuite omgeving.
Je bepaalt zelf op welk telefoonnummer de gesprekken naar jouw servicenummer worden afgeleverd. Een aanpassing van deze eindbestemming doe je online in ContactSuite waar en wanneer jij wil. Wijzigingen worden realtime doorgevoerd.
Met een belplan bepaal je het gedrag van ieder nummer.
Je kunt onbeperkt belplannen aanmaken om deze te kunnen koppelen aan je nummers.
Bij een Essential pakket krijg je 1 nummer gratis. Je kan kiezen uit de volgende nummertypes;
Group ring zorgt ervoor dat alle telefoons uit dezelfde groep gaan rinkelen bij een inkomende oproep.
Als je even niet bereikbaar bent kunnen bellers een voicemail inspreken. Deze Voicemails ontvang je op een door jouw opgegeven email adres.
Als je bereikbaar wil zijn vanaf een ander telefoonnummer of wanneer je jouw gesprekken wil doorschakelen naar de receptie.
De niet storen functie gebruik je voor als je even niet gebeld wil worden. Gesprekken gaan dan automatisch naar jouw voicemail. Deze voicemails worden afgeleverd op je mailadres.
Live inzicht over de performance van jouw belgroepen. Informatie over de wachtrij, de status van alle medewerkers, en diverse KPI’s
Uitgebreide mogelijkheden om de performance van jouw medewerkers nog beter te maken.
Met een druk op de knop kun je meeluisteren tijdens een klantgesprek en jouw medewerker coachen.
Mocht het nodig zijn dan kun je het gesprek zelfs helemaal overnemen.
Voorzie nieuwe medewerkers van een coaching status om ze te kunnen trainen op specifieke vaardigheden.
Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.
Online beheer van jouw lokale, nationale en internationale nummers in één overzichtelijke omgeving. Activeer nummers, koppel VoIP accounts, koppel belplannen en regel zelf de bereikbaarheid van ieder nummer.
Een informatieve melding aan jou medewerkers die wordt afgespeeld voorafgaand aan een gesprek. Zo krijgt de medewerker voor aanvang van het gesprek de juiste extra informatie waardoor het gesprek goed kan worden gestart.
De keuzemenu functie koppelt de specifieke vraag van de beller aan de juiste persoon of afdeling. Zo krijgt de beller een medewerker aan de lijn die de vraag in een keer goed kan beantwoorden.
Met de belgroep rapportage krijg je inzicht de bereikbaarheid van jouw afdelingen. Hou de prestaties bij van de klantenservice, de afdeling sales, of de spoedzorg.
Verbeteren van de service naar jouw klanten begint hier.
Informatie over alle uitgaande gesprekken. Zo heeft u volledig inzicht in belgedrag, frequent gebelde nummers en bijbehorende kosten.
Gebruik ContactSuite voor uw telesales en marketing campagnes. ContactSuite beschikt over een geïntegreerde telesales module waarmee u eenvoudig belcampagnes kunt starten. Al het inbound- en outboundcontact kan geblend aan jouw medewerkers worden aangeboden.
Gebruikt u Zendesk als ticketing systeem? Geen probleem. ContactSuite zorgt voor een naadloze integratie met Zendesk zodat ook deze medewerkers uw klanten de kwaliteit kunnen bieden die ze verdienen. Alle faciliteiten van Zendesk werken zoals u gewend bent.
Ontvang al jouw faxen op een door jouw aangegeven email adres. Simpel en eenvoudig alle faxberichten op een nummer van jouw keuze in de mail. Daarmee digitaliseer je al het faxverkeer zodat je het makkelijk kan archiveren.
Een telefoon in de browser, naadloos geïntegreerd in ContactSuite. Het enige wat je verder nodig hebt is een internetverbinding en een headset!
Grote verzameling aan slimme features om de meest efficiënte bel plannen te maken voor jouw klantenservicenummer.
Kalender, Menu, Wachtrij, Voice2mail, Openingstijden, Meldteksten, Recording, Plaagbel stop, Hulpgroepen en nog veel meer.
Als het aanbod van gesprekken de capaciteit van de klantenservice overstijgt kan een wachtrij uitkomst bieden. Iedere wachtrij kan je voorzien van vele slimme toepassingen zoals muziek, een beurtmelder, het afspelen van advertenties, terugbel opties bij drukte, enz.
Zelf gebruikers toevoegen en verwijderen. Uw communicatieomgeving schaalt moeiteloos met u mee.
Zelf rollen samenstellen voor een ContactSuite Communicatieomgeving op maat. Iedere medewerker krijgt zo de functies die hij nodig heeft om zijn werk te doen.
Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.
Zelf VoIP accounts aanmaken en beheren. Koppel Voip accounts aan toestellen en nummers. Zo zijn uw medewerkers snel bereikbaar.
Volg live de verrichtingen van jouw callcenter medewerkers en Coach ze waar nodig. Inclusief meeluister en influister functie.
Wijzig realtime je eindbestemming zodat je bereikbaar blijft als je onderweg bent
ContactSuite Chat. Iedere gebruiker van ContactSuite kan met zijn of haar online collega’s chatten. Zo is het eenvoudig om via de chat tijdens een klantgesprek ruggespraak te houden met een collega of supervisor. Dit zorgt ervoor dat er steeds meer gesprekken in een keer goed worden beantwoord.
Jouw klantenservice medewerkers zien de actuele status van de wachtrij voor de belgroepen waar zij in deelnemen
Alle ingelogde medewerkers in ContactSuite kunnen hun beschikbaarheid status aangeven zodat iedereen ziet of ze wel of niet bereikbaar zijn.
De perfecte tool voor het automatiseren van bel acties zoals telesales of terugbel programma’s. Voorzien van workflows en dialer toepassing.
Zodra een gesprek word afgeleverd bij een medewerker wordt in de Interactie module desgewenst een koppeling gemaakt met uw CRM omgeving. Als de beller wordt herkent kan uw medewerker het gesprek vanuit het juiste scherm verder afhandelen.
Met één druk op de knop je uitbelnummer wijzigen. Handig als je voor verschillende merken werkt.
Werk efficiënter en plan eenvoudig een terugbelafspraak in als het klantcontact even niet gelegen komt. Een volledig automatisch proces waarbij de medewerker bij inloggen op de dag aan de afspraak wordt herinnerd.
Informatie over je persoonlijke performance van die dag. Je hebt inzage in je beantwoorde gesprekken, je gemiste gesprekken en je gemiddelde afhandeltijd en gespreksduur.
Al jouw gesprekken kunnen worden opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden of als bewijs bij het sluiten van een overeenkomst.
Al jouw (online) contacten overzichtelijk gepresenteerd. Vanuit deze omgeving kan je iedereen via verschillende kanalen bereiken.
Applicatie voor het automatiseren van telefoongesprekken. Denk aan automatische terugbel acties of telesales toepassingen.
Na ieder klantgesprek kan binnen 10 seconden het gesprek door uw medewerker worden voorzien van een label. Zo kunt u achteraf makkelijker gespreksonderwerpen analyseren.
Vanuit ContactSuite kunt u eenvoudig een conference met meerdere personen opzetten.
Als klanten een bericht achterlaten dan worden deze berichten in de inbox van de juiste belgroep geplaatst geplaatst. Iedere medewerker in deze belgroep kan het bericht beluisteren en de klant desgewenst terugbellen.
Maak zelf rapportages. Verkrijg precies de gewenste informatie over de performance van uw nummers en medewerkers.
Zo heeft u inzicht in onder meer het aantal oproepen per medewerker, aantal verbroken, gemiddeld gespreksduur, duur van agent status per periode en nog veel meer.
Informatie over klantgesprekken per servicenummer.
Hoe kunnen wij je helpen?
We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.
Servicenummers kun je eenvoudig online bestellen.
Kies het juiste nummertype en kies het door jou gewenste nummer.
Je kan een “mooi” nummer kiezen maar ook voor “direct beschikbare” nummers.
Bij direct beschikbare nummer ben je op werkdagen binnen 24 uur via dat nummer bereikbaar.
Het bestellen van een nummer is eenvoudig:
Je krijgt van ons per mail een bevestiging van je aanvraag.
We gaan dan direct voor je aan de slag en zorgen ervoor dat je nummer wordt opgeleverd in jouw ContactSuite omgeving.
Samen zorgen we er dan voor dat het gewenste belscript wordt geactiveerd.
Wij gaan dan direct voor je aan de slag.
Je ontvangt van ons altijd een bevestiging van je on-line bestelling in je mail.
Je heb een direct (binnen 24 uur) beschikbaar nummer besteld.
Je ontvangt van ons binnen 24 uur een email met daarin de account gegevens van ContactSuite. Dit is de applicatie waar je jou nieuwe nummer in kan beheren.
Het nummer wat je hebt besteld kun je vinden in de module “Bereikbaarheid”.
Daarin kun je zelf instellen hoe je via jouw nummer bereikbaar wil zijn.
Uiteraard helpen we je gratis met de inrichting van je nummer zodat je snel optimaal bereikbaar bent.
Stel je wil een nieuw beschikbaar nummer bestellen.
Je hebt een mooi nummer uitgekozen. Direct na je on-line bestelling op onze website starten we het aanvraagproces bij de ACM op. Daarvoor nemen we contact met je op om de benodigde gegevens in te vullen.
Omdat jij de aanvrager bent van het nummer ontvang je rechtstreeks van de ACM het bericht dat je nummer is toegekend. Zodra je dat aan ons hebt doorgegeven zorgen wij ervoor dat je nummer wordt geactiveerd.
Vervolgens ontvang je van ons via email je inloggegevens van ContactSuite. Hiermee kun je zelf je bereikbaarheid instellen zoals jij wil. Dit hele proces duurt ongeveer 3 weken. Daarna kun je aan de slag met je nieuwe nummer en kun je via ContactSuite je bereikbaarheid inregelen.
Uiteraard helpen wij je om je nummer zo goed mogelijk in te richten.
Alle online bestellingen kun je betalen met iDEAL.
Als bestaande klant ontvang je van ContactMakers een factuur. Wij werken op basis van automatische incasso en hanteren een betaaltermijn van 14 dagen na factuurdatum.
Als je factuur niet klopt kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zoeken dan voor je uit wat er mis is gegaan. Als we de fout hebben geconstateerd dan corrigeren we dat uiteraard meteen.
Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.
Op alle hardware ontvang je 1 jaar fabrieksgarantie. Als je product binnen de garantietermijn een probleem vertoont kun je dit bij ons aanmelden op [email protected] Wij zorgen er dan samen met jou voor dat het probleem bij de leverancier word aangemeld. Zo heb je een aanspraakpunt voor alle Contactmakers hardware.
Je kunt alleen VoIP toestellen koppelen. Wij ondersteunen de volgende toestellen;
Alle toestellen kun je ook bij ons kopen. Wij garanderen een plug & play installatie en koppeling met ContactSuite.
Als je een toestel hebt die niet in de lijst staat dan horen we dat graag van je. We kunnen dit toestel certificeren zodat ook jou toestel aan ContactSuite kan worden gekoppeld.
Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.
Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.
Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.
SIP Appliation Layer Gateway ofwel SIP ALG is een software component in veel routers waarmee specifieke applicatieprotocollen mee worden beheerd.
De software probeert NAT problemen in router firewalls op te lossen maar doet dat niet goed.
Deze software zorgt in veel gevallen niet voor de verbeteringen die je zou verwachten. Sterker nog wij adviseren je om SIP ALG in je router uit te zetten om kwaliteitsproblemen te voorkomen of te verhelpen.
Als SIP ALG aan staat zou dat de veroorzaker kunnen zijn van de volgende problemen;
Eenzijdige audio.
Verbroken gesprekken.
Doorverbind problemen.
Gesprekken in of uit de wacht halen werkt niet goed.
Niet alle toestellen rinkelen in een belgroep.
Toestellen blijven door rinkelen nadat er is opgenomen.
Als je ons belt kunnen we je helpen bij het uitzetten van SIP ALG in je router.
De kosten voor een nummer zijn afhankelijk van het type en het gekozen pakket.
In onderstaande tabel zie je de maandelijkse nummerkosten in één overzicht.
De kosten zijn per nummer per maand.
DIENST | ||
NUMMER | SERVICENUMMERS | VOIP ZAKELIJK |
TYPE | plus | essential |
0800 | € 25,00 | n/a |
0900 | € 25,00 | n/a |
0909 | € 25,00 | n/a |
0906 | € 25,00 | n/a |
18xy | € 25,00 | n/a |
088 | € 25,00 | € 6,95 |
085 | € 25,00 | € 6,95 |
Geografisch | € 25,00 | € 6,95 |
Als je een servicenummer besteld dan krijg je daar gratis het plus pakket bij. Met dit pakket kun je je telefonische bereikbaarheid optimaal inregelen.
Je krijgt alle slimme features die je nodig hebt om jouw klanten een goede ervaring te bezorgen. Zo kun je zelf meldteksten (laten) inspreken waarna je ze koppelt aan aan jouw belplan.
Om alle mogelijkheden goed te benutten helpen wij je op weg. Je bent dan snel, goed bereikbaar.
Het voordeel van 0900, 0909, 0906 en 18xy nummers is dat je het gesprekstarief zelf kan bepalen.
Als je zo’n nummer aanvraagt dan krijg je van ons de vraag welk tarief je aan dit nummer wil koppelen.
Bij nieuwe nummers wordt het gesprekstarief dus tijdens het aanvraagproces geregeld.
Voor direct beschikbare nummers is dat anders. Deze nummers hebben reeds een bestaand gesprekstarief.
Je kan op deze website zoeken of er een nummer met het door jouw gewenste tarief beschikbaar is.
Heb je een mooi direct beschikbaar servicenummer gevonden maar heeft dit nummer niet het juiste tarief dan kun je dit gesprekstarief altijd achteraf veranderen.
Als je ons belt op 0800-0770 dan kunnen wij dat voor je regelen. Deze procedure neemt zo’n 7 werkdagen in beslag.
Een VoIP Zakelijk Essential pakket is inzetbaar voor de volgende onderdelen van jouw telefonische bereikbaarheid;
Per pakket kun je kiezen uit één van de volgende mogelijkheden;
Dus voor 6,95 Euro per Essential Pakket per maand regel je één van bovenstaande onderdelen van jouw bereikbaarheid.
Voor 6,95 Euro per VoIP Zakelijk Essential pakket per maand krijg je het volgende;
1. Eén VoIP account om mee te kunnen bellen en gebeld te worden.
2. Eén telefoonnummer (keuze uit een 085, 088, of een Geo nummer)
3. Maximaal 2 doorgangen per telefoonnummer of VoIP account
4. Diverse slimme toepassingen die je aan je telefoonnummer kan koppelen
5. Gebruiker toegang tot ContactSuite: Rol beheerder en VoIP zakelijk gebruiker
Het Pluspakket is het pakket wat je gratis krijgt bij ieder servicenummer.
Dus bij aankoop van een servicenummer (25 Euro per maand) ontvang je daar gratis het Pluspakket bij.
Met het Pluspakket kun je voor ieder servicenummer onbeperkt gebruik maken van alle Pluspakket functies.
De opbrengsten van een 0909 of 0906 servicenummer zijn afhankelijk van een aantal zaken.
Jij levert je dienst tegen een bepaald tarief. Dit tarief bepaal je zelf en wordt gedurende het gesprek naar jouw 0909 servicenummer aan de beller berekend.
Afhankelijk van het aantal bellers en de gespreksduur levert dat omzet op. Deze omzet wordt na aftrek van kosten aan je uitbetaald.
Hieronder geven we een indicatie wat je verdient aan een 0909 nummer met een tarief van 0,90 Euro per minuut inclusief btw.
Stel je hebt 1000 gesprekken gehad in één maand met een gemiddelde gespreksduur van 10 minuten. Jouw werktijden zijn maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur.
Jouw verdiensten voor die maand zijn dan ongeveer 6425 Euro exclusief btw
Dit bedrag wordt door ons op iedere 10 de werkdag van de volgende maand aan je uitbetaald.
De kosten voor een nummer zijn afhankelijk van het type en het gekozen pakket.
In onderstaande tabel zie je de maandelijkse nummerkosten in één overzicht.
De kosten zijn per nummer per maand.
DIENST | ||
NUMMER | SERVICENUMMERS | VOIP ZAKELIJK |
TYPE | plus | essential |
0800 | € 25,00 | n/a |
0900 | € 25,00 | n/a |
0909 | € 25,00 | n/a |
0906 | € 25,00 | n/a |
18xy | € 25,00 | n/a |
088 | € 25,00 | € 6,95 |
085 | € 25,00 | € 6,95 |
Geografisch | € 25,00 | € 6,95 |
We zijn er altijd voor je.
Waarom? Wij beschouwen jouw contact met klanten als missiekritiek. We staan dus altijd op scherp mochten zaken niet naar behoren werken of als je vragen hebt.
Subtotaal | €59,00 |
---|---|
BTW | €12,39 |
Totaal | €71,39 |