Real-time inzicht in de activiteiten van je gebruikers

Met het agenten dashboard heb je als supervisor real-time inzicht in de status en activiteit van jouw medewerkers. Dit biedt jou de mogelijkheid om snel te sturen op optimale kwaliteit.

Met Agent Dashboard heb je

  • Near real-time inzicht in de activiteiten van jouw medewerkers
  • Inzicht in je huidige bezetting
  • Direct de mogelijkheid om medewerkers tijdelijk anders in te zetten
  • Signaleringsmogelijkheden om op tijd bij te kunnen sturen
  • Mogelijkheid om medewerkers live te coachen tijdens hun werk

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.