Snel een servicenummer nodig?

In het onderstaande overzicht vind je de direct beschikbare telefoonnummers. Vraag jouw gewenste telefoonnummer aan en je bent binnen 24 uur goed bereikbaar. Na de aanvraag van je gewenste nummer helpen wij kosteloos met de inrichting van jouw ContactSuite account. Met ContactSuite kun je gemakkelijk de bereikbaarheid van jouw servicenummer(s) regelen. Meer weten over onze tarieven? Bekijk het kostenoverzicht.

0800 nummers
meer 0800 nummers
085 nummers
meer 085 nummers
0900
Beltarieven zijn aanpasbaar
meer 0900 nummers
0909
Beltarieven zijn aanpasbaar
meer 0909 nummers

Zoek direct beschikbare telefoonnummers:

Alle functies uit het ContactSuite Pluspakket inbegrepen

Filter op categorie
filter_list arrow_drop_down
Performance
Bereikbaarheid
Beheer
Rapportages
ContactSuite Performance module
Performance Houd overzicht, controle en geef sturing op kwaliteit
Bereikbaarheid Alle instellingen voor jouw bereikbaarheid beheer je zelf.
Beheer Zelf op en afschalen. Maak gratis gebruikers aan, zoveel als je wilt.
Rapportages Meten is weten!
Voicelogging & Evaluatie unfold_more

Met deze tool kun je opgenomen gesprekken analyseren en zo de klantenservice verbeteren, medewerkers coachen en risico’s beperken. Je kunt alle opgenomen klantgesprekken bewaren en slim terugvinden.

Wallscreens unfold_more

Ieder bedrijf is anders en daarom ook wat jij belangrijk vind om te zien en op te sturen. Met ContactSuite kan je zelf wall screens configureren zodat je altijd een maatwerk dashboard op de TV kan tonen en makkelijk overzicht houdt.

Meldteksten unfold_more

Persoonlijke dienstverlening zit hem in de details, zo wil je natuurlijk je beller een warm welkom geven met eigen meldteksten op de lijn. Deze kun je gemakkelijk beheren, uploaden en wijzigen.

Openingstijden unfold_more

Dienstbaarheid kent geen tijd, of toch wel? Soms is een beetje rust ook dringend nodig, daarom kan je makkelijk je telefonische openingstijden beheren en aangeven wanneer jij alle aandacht voor je beller hebt. Ook kan je gemakkelijk dagen tijdelijk aanpassen of sluiten.

Eindbestemmingen unfold_more

Je bepaalt zelf op welk telefoonnummer de gesprekken naar jouw servicenummer worden afgeleverd. Een aanpassing van deze eindbestemming doe je online  in ContactSuite waar en wanneer jij wil. Wijzigingen worden realtime doorgevoerd.

Belplannen unfold_more

Een warm welkom, slimme functies en je beller verbinden aan de meest geschikte persoon. Met jouw belplan heb je absolute controle over deze ervaring en loop je nooit meer een gesprek mis.

Twee-factor-authenticatie unfold_more

Twee-factor-authenticatie is alsof je een voordeur hebt met een extra deur die alleen van binnenuit open kan worden gemaakt en houdt ongenode gasten buiten. Is beveiliging van groot belang, dan zit je hiermee helemaal goed.

Nummerbeheer unfold_more

Een telefoonnummer koppelen aan een persoonlijk VoIP account, fax, VoIP groep of een geavanceerd belplan? Alles is met enkele klikken te regelen en direct in gebruik te nemen.

Vooraankondigings-melding unfold_more

Heb je meerdere petten op in het bedrijf of met dezelfde pet werkzaam onder meerdere merknamen? Met een vooraankondiging kan je een melding afspelen voordat je de beller aan de lijn krijgt zodat je precies weet waar het over gaat.

Keuzemenu unfold_more

Help met een duidelijk keuze menu jouw beller naar de best mogelijke vertegenwoordiger. Zo krijgt de beller een medewerker aan de lijn die de vraag in een keer goed kan beantwoorden.

Fax2email unfold_more

Oud en vertrouwd, maar zo’n apparaat is wel erg log en duur. Met een paar klikken stel je een fax-nummer in en ontvang je de bericht netjes en overzichtelijk in je e-mail.

Netwerk ACD en IVR unfold_more

Grote verzameling aan slimme features om de meest efficiënte bel plannen te maken voor jouw klantenservicenummer. Kalender, Menu, Wachtrij, Voice2mail, Openingstijden, Meldteksten, Recording,  Plaagbel stop, Hulpgroepen en nog veel meer.

Wachtrijen unfold_more

Een wachtrij instellen voor een telefoonnummer is een kwestie van een paar keer klikken en deze zitten boordevol slimme functionaliteit. Denk bijvoorbeeld aan wachtmuziek, voorkeursagent, hulpgroepen.

Gebruikersbeheer unfold_more

Gemakkelijk en slim gebruikers aanmaken voor jouw ContactSuite omgeving. Op basis van de rol krijg je direct de juiste instellingen voorgeschoteld waardoor de gebruiker vliegend van start kan.

Audit log unfold_more

Alle veranderingen die aangebracht worden aan de vitale onderdelen van jouw ContactSuite staan hier netjes in één overzicht. Zo kan je altijd terugzien wat er gebeurd is wanneer onverwachts iets niet lijkt te kloppen.

Recording unfold_more

Schakel recordings in en je hebt toegang tot een waardevolle bron van trainingsmateriaal. Luister gesprekken terug, beoordeel situaties en geef waardevolle feedback met duidelijke voorbeelden aan je medewerkers.

Nummer rapportages unfold_more

Het nummer rapport toont de bereikbaarheid en prestatie van jouw servicenummers. Zo zie je in een oogopslag welk van je nummers het meest gebeld wordt en hoeveel gesprekken je om welke reden hebt gemist.

Dit zit er standaard bij ieder nummer

  • Geen aansluitkosten voor Nederlandse nummers
  • Alle slimme functies van het pluspakket inbegrepen
  • De vele voordelen van het ContactSuite platform
  • Doorgroeimogelijkheden voor de beste bereikbaarheid
  • Gratis ondersteuning van onze specialisten
0800
0800-nummers

Een 0800-nummer aanvragen? Een 0800 telefoonnummer staat ook wel bekend als ‘gratis informatienummer’ en is klantvriendelijk voor de beller. Met een 0800 nummer op je website betalen je (toekomstige) klanten geen belkosten. De belkosten komen voor jou van rekening.

0900
0900 nummers

Een 0900-nummer kun je inzetten voor zowel gratis als betaalde informatiediensten. Je hebt de keuze om de belkosten door te rekenen aan de persoon die het nummer belt. Of om dit nummer te gebruiken voor je klantenservice. Een regel is dat bestaande klanten niet voor klantenservice gesprekken hoeven te betalen. Voor nieuwe klanten mag dat wel. Voor een dergelijke telefonische dienst mag je een tarief variërend van €0,01 tot €1 per minuut, of een vast bedrag per gesprek tot €1,60 (inclusief BTW) rekenen.

0906
0906 en 0909 nummers

Net als bij 0900-nummers kun je bij 0906 en 0909 telefoonnummers zelf bepalen welk beltarief je wilt rekenen aan de beller. De 0906-nummers worden veel gebruikt voor erotische diensten. 0909-nummers worden ook wel entertainment telefoonnummers genoemd. Deze nummers worden vaak gebruikt voor TV-spellen, horoscopen of andere diensten.

085
085 nummers

085-nummers hebben geen geografische aanduiding. Bij deze nummers geniet je dus het voordeel van een landelijke uitstraling.
Voor het bellen naar een 085-nummer betaalt de beller slechts lokale belkosten. Dus ga je voor een landelijke uitstraling met een lage drempel kies dan voor een 085 nummer.

GEO
Lokale nummers

Een lokaal telefoonnummer geeft iets vertrouwelijks naar de beller. Het geeft jouw bedrijf een lokale uitstraling. Via ContactMakers kun je gebruik maken van alle handige features die je nodig hebt voor een servicenummer. Wil je een lokaal telefoonnummer? Bekijk dan de geografische telefoonnummers die direct beschikbaar zijn. 

ROW
Buitenlandse nummers

Wil je een buitenlands telefoonnummer aanvragen voor jouw bedrijf? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij kunnen wereldwijd telefoonnummers voor jou aanvragen.

Je bent in goed gezelschap

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.