Met ContactSuite heb je alles zelf in de hand.
Beheer jouw servicenummers online en geefiedere medewerker een persoonlijk online bedrijfstelefonie omgeving.
Zo bied je jouw (klantenservice)medewerkers de meeste geavanceerde tools voor het beste klantcontact!

Dit is ContactSuite

Spraakherkenning

Laat klanten in eigen woorden aangeven waarvoor of voor wie ze bellen. Medewerkers zien wat de beller heeft ingesproken om de beller meteen goed te kunnen helpen.

Statustekst

Met de statustekst kan je een vrij in te vullen teksten aan je contactkaart toevoegen. Dit is voor je collega’s in de contactenlijst te zien en weten zo precies hoe jouw bereikbaarheid is.

Wachtrij rapport

Met dit rapport heb je meteen zicht in de dynamiek van het gespreksaanbod, de wachtrijen, en de opgehangen gesprekken. Essentiële informatie om te sturen op kwaliteit.

Wallscreens

Ieder bedrijf is anders en daarom ook wat jij belangrijk vind om te zien en op te sturen. Met ContactSuite kan je zelf wall screens configureren zodat je altijd een maatwerk dashboard op de TV...

Meldteksten

Persoonlijke dienstverlening zit hem in de details, zo wil je natuurlijk je beller een warm welkom geven met eigen meldteksten op de lijn. Deze kun je gemakkelijk beheren, uploaden en wijzigen.

Gespreksnotities

Houd gespreksnotities bij van ieder inkomend gesprek. Zo kan je altijd je beller direct van dienst zijn en heb je direct de juiste informatie bij de hand. Ook wanneer het vorige gesprek door je collega...

Dit is waarom je kiest voor ContactMakers

  • Klanttevredenheid en partnership staat bij ons voorop
  • Het beste Voice platform, gebruikt door marktleiders
  • Blijvend innovatief en continue doorontwikkeling
  • +20 jaar ervaring in telefonische bereikbaarheid
  • Alle diensten veilig vanuit de cloud geleverd en door ons gemanaged
Neem contact op

Bedrijven die van onze Servicenummers gebruik maken

Zij gebruiken al jaren onze ContactSuite tools om klanten succesvol van dienst te zijn.

Integratie

Samenwerken wordt gemakkelijk. Niet alleen met je collega's, maar ook met de programma's die je makkelijk kunt koppelen met ContactSuite

medicom
Integratie
Samenwerken wordt gemakkelijk. Niet alleen met je collega’s, ook met de programma’s die je makkelijk kunt koppelen met ContactSuite.

Waarvoor wil jij ContactSuite?

Zakelijke VoIP telefonie
  • Je eigen telefooncentrale
  • Met enkele klikken bereikbaar
  • On-the-fly uitbreiden
  • Je browser als telefoon
  • Je smartphone koppelen
Meer informatie

Fantastische bereikbaarheid

  • 0800-, 090X of lokaal nummer
  • Makkelijk te onthouden nummers
  • Slimme functies die je zelf beheert
  • Nooit meer een gesprek missen
  • Je mobiel als VoIP toestel gebruiken
Meer informatie

Superieur klantcontact

  • Slimme belgroepen
  • Real-time inzicht op de activiteit
  • Live coaching op afstand
  • Uitgebreide rapportages
  • Eigen wandschermen inrichten
Meer informatie

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Pakketinformatie

Een VoIP Zakelijk Essential pakket is inzetbaar voor de volgende onderdelen van jouw telefonische bereikbaarheid;

Per pakket kun je kiezen uit één van de volgende mogelijkheden;

  1. Het inregelen van persoonlijke telefonie voor één van jouw medewerkers.
  2. Het inregelen van je zakelijke telefoonnummer voor op de website
  3. Het inregelen van een Fax nummer (Fax-naar-email)

Dus voor 6,95 Euro per Essential Pakket per maand regel je één van bovenstaande onderdelen van jouw bereikbaarheid.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Laad meer


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.