Met ContactSuite heb je alles zelf in de hand.
Beheer jouw servicenummers online en geefiedere medewerker een persoonlijk online bedrijfstelefonie omgeving.
Zo bied je jouw (klantenservice)medewerkers de meeste geavanceerde tools voor het beste klantcontact!

Dit is ContactSuite

Voicelogging & Evaluatie

Met deze tool kun je opgenomen gesprekken analyseren en zo de klantenservice verbeteren, medewerkers coachen en risico’s beperken. Je kunt alle opgenomen klantgesprekken bewaren en slim terugvinden.

Statustekst

Met de statustekst kan je een vrij in te vullen teksten aan je contactkaart toevoegen. Dit is voor je collega’s in de contactenlijst te zien en weten zo precies hoe jouw bereikbaarheid is.

Wachtrij rapport

Met dit rapport heb je meteen zicht in de dynamiek van het gespreksaanbod, de wachtrijen, en de opgehangen gesprekken. Essentiële informatie om te sturen op kwaliteit.

Wallscreens

Ieder bedrijf is anders en daarom ook wat jij belangrijk vind om te zien en op te sturen. Met ContactSuite kan je zelf wall screens configureren zodat je altijd een maatwerk dashboard op de TV...

Meldteksten

Persoonlijke dienstverlening zit hem in de details, zo wil je natuurlijk je beller een warm welkom geven met eigen meldteksten op de lijn. Deze kun je gemakkelijk beheren, uploaden en wijzigen.

Gespreksnotities

Houd gespreksnotities bij van ieder inkomend gesprek. Zo kan je altijd je beller direct van dienst zijn en heb je direct de juiste informatie bij de hand. Ook wanneer het vorige gesprek door je collega...

Dit is waarom je kiest voor ContactMakers

  • Klanttevredenheid en partnership staat bij ons voorop
  • Het beste Voice platform, gebruikt door marktleiders
  • Blijvend innovatief en continue doorontwikkeling
  • +20 jaar ervaring in telefonische bereikbaarheid
  • Alle diensten veilig vanuit de cloud geleverd en door ons gemanaged
Neem contact op

Bedrijven die van onze Servicenummers gebruik maken

Zij gebruiken al jaren onze ContactSuite tools om klanten succesvol van dienst te zijn.

Integratie

Samenwerken wordt gemakkelijk. Niet alleen met je collega's, maar ook met de programma's die je makkelijk kunt koppelen met ContactSuite

medicom
Integratie
Samenwerken wordt gemakkelijk. Niet alleen met je collega’s, ook met de programma’s die je makkelijk kunt koppelen met ContactSuite.

Waarvoor wil jij ContactSuite?

Zakelijke VoIP telefonie
  • Je eigen telefooncentrale
  • Met enkele klikken bereikbaar
  • On-the-fly uitbreiden
  • Je browser als telefoon
  • Je smartphone koppelen
Meer informatie

Fantastische bereikbaarheid

  • 0800-, 090X of lokaal nummer
  • Makkelijk te onthouden nummers
  • Slimme functies die je zelf beheert
  • Nooit meer een gesprek missen
  • Je mobiel als VoIP toestel gebruiken
Meer informatie

Superieur klantcontact

  • Slimme belgroepen
  • Real-time inzicht op de activiteit
  • Live coaching op afstand
  • Uitgebreide rapportages
  • Eigen wandschermen inrichten
Meer informatie

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.