
Voicelogging & Evaluatie
Met deze tool kun je opgenomen gesprekken analyseren en zo de klantenservice verbeteren, medewerkers coachen en risico’s beperken. Je kunt alle opgenomen klantgesprekken bewaren en slim terugvinden.
Met ContactSuite heb je alles zelf in de hand.
Beheer jouw servicenummers online en geefiedere medewerker een persoonlijk online bedrijfstelefonie omgeving.
Zo bied je jouw (klantenservice)medewerkers de meeste geavanceerde tools voor het beste klantcontact!
Met de presence statussen laat je duidelijk weten aan je collega’s of je beschikbaar bent. Van “Beschikbaar” tot “Blokje om met de hond terwijl ik m’n broodje eet”. Statussen zijn geheel zelf te configureren.
Makkelijk teruggebeld worden op het juiste nummer maar je belt namens meerdere merknamen of afdelingen? Met een paar klikken kies je een andere uitgaande identiteit die de gebelde te zien krijgt.
Snel inzicht in je totaal aantal gesprekken, gemiste gesprekken, je statustijd en veel meer. Handig op éen plek zodat je altijd weet hoe je ervoor staat.
Met de presence statussen laat je duidelijk weten aan je collega’s of je beschikbaar bent. Van “Beschikbaar” tot “Blokje om met de hond terwijl ik m’n broodje eet”. Statussen zijn geheel zelf te configureren.
Met onze browser telefoon ben je direct bereikbaar om te bellen en gebeld te worden vanaf je computer, tablet of mobiel. Zonder extra uitbel kosten bovenop het reguliere gesprek.
Niet storen, voicemail, doorschakelen of alleen doorschakelen wanneer je niet opneemt? Dit zijn allemaal standaard instellingen die je kan doen voor ieder VoIP account zodat het werkt zoals jij het nodig hebt.
Houd gespreksnotities bij van ieder inkomend gesprek. Zo kan je altijd je beller direct van dienst zijn en heb je altijd de juiste informatie bij de hand.
Niet storen, voicemail, doorschakelen of alleen doorschakelen wanneer je niet opneemt? Dit zijn allemaal standaard instellingen die je kan doen voor ieder VoIP account zodat het werkt zoals jij het nodig hebt.
Overzicht hebben is belangrijk om te kunnen sturen. Onze dashboards geven jou tot in detail de informatie die je nodig hebt om de alledaagse zaken nauwlettend te sturen voor een optimale prestatie.
Medewerkers helpen en nieuwelingen trainen wordt een fluitje van een cent met onze slimme coaching functies. Ongehoord kan je meeluisteren, influisteren en op die manier de kwaliteit omhoog tillen.
Ieder bedrijf is anders en daarom ook wat jij belangrijk vind om te zien en op te sturen. Met ContactSuite kan je zelf wall screens configureren zodat je altijd een maatwerk dashboard op de TV kan tonen en makkelijk overzicht houdt.
Overzicht hebben is belangrijk om te kunnen sturen. Onze dashboards geven jou tot in detail de informatie die je nodig hebt om de alledaagse zaken nauwlettend te sturen voor een optimale prestatie.
Het belgroepen rapport geeft een globale indruk van de prestaties van jouw call center. Zo zie je hoeveel gesprekken er aangeboden worden maar ook hoeveel van dat aanbod onbeantwoord blijft. Zicht op verbetering.
Het VoIP rapport laat zien welke VoIP accounts zijn aangekozen. Het aantal beantwoordde gesprekken en hoeveel er gemist zijn.
Het nummer rapport toon de bereikbaarheid en prestatie van jouw servicenummers. Zo zie je in een oogopslag welk van je nummers het meest aangekozen wordt en welke belgroepen het verkeer naartoe gaat.
Het nummer rapport toon de bereikbaarheid en prestatie van jouw servicenummers. Zo zie je in een oogopslag welk van je nummers het meest aangekozen wordt en welke belgroepen het verkeer naartoe gaat.
Door belgroepen in te richten kan je bepalen welke gesprekken bij bepaalde medewerkers terechtkomen. Zo kan je zorgen dat een klant zo snel en zo goed mogelijk geholpen wordt.
Belgroepen indelen helpen om klanten efficient en vakkundig te woord te staan. Maar als het even te druk is, kunnen andere belgroepen inspringen om zo toch de beller zo snel mogelijk te woord staan.
Een warm welkom, slimme functies en je beller verbinden aan de meest geschikte persoon. Met jouw belplan heb je absolute controle over deze ervaring en loop je nooit meer een gesprek mis.
Door belgroepen in te richten kan je bepalen welke gesprekken bij bepaalde medewerkers terechtkomen. Zo kan je zorgen dat een klant zo snel en zo goed mogelijk geholpen wordt.
Gemakkelijk en slim gebruikers aanmaken voor jouw ContactSuite omgeving. Op basis van de rol krijg je direct de juiste instellingen voorgeschoteld waardoor de gebruiker vliegend van start kan.
De juiste mensen makkelijk en snel van de meest geschikte tools en laat weg wat ze niet nodig hebben. Met rollen geef je eenvoudig toegang tot de delen van ContactSuite die jij belangrijk vind.
Alle veranderingen die aangebracht worden aan de vitale onderdelen van jouw ContactSuite staan hier netjes in één overzicht. Zo kan je altijd terugzien wat er gebeurd is wanneer onverwachts iets niet lijkt te kloppen.
Gemakkelijk en slim gebruikers aanmaken voor jouw ContactSuite omgeving. Op basis van de rol krijg je direct de juiste instellingen voorgeschoteld waardoor de gebruiker vliegend van start kan.
Één overzichtelijke plek waar je alles terug kan lezen. Van de werking, tot de theorie van de berekeningen. Alles wat je moet weten met slechts een paar klikken afstand verwijderd.
Uitgebreide zoekwoorden zorgen voor goede vindbaarheid van het juiste artikel. Binnen de kortste keren beschik je over de informatie die je nodig hebt om ContactSuite effectief in te zetten.
Doe een leerzame deep-dive. Veel van de artikelen beschikken over links naar gerelateerde artikelen die diepgaandere informatie geven over het onderwerp. Zo helpen we je een expert te worden op ieder onderdeel.
Één overzichtelijke plek waar je alles terug kan lezen. Van de werking, tot de theorie van de berekeningen. Alles wat je moet weten met slechts een paar klikken afstand verwijderd.