Met ContactSuite heb je alles zelf in de hand. Beheer jouw servicenummers online stel in waar deze de telefoon moeten laten overgaan. Binnen een paar klikken ben je optimaal bereikbaar.

Jouw online telefonie centrale

Wallscreens

Ieder bedrijf is anders en daarom ook wat jij belangrijk vind om te zien en op te sturen. Met ContactSuite kan je zelf wall screens configureren zodat je altijd een maatwerk dashboard op de TV...

Meldteksten

Persoonlijke dienstverlening zit hem in de details, zo wil je natuurlijk je beller een warm welkom geven met eigen meldteksten op de lijn. Deze kun je gemakkelijk beheren, uploaden en wijzigen.

Openingstijden

Dienstbaarheid kent geen tijd, of toch wel? Soms is een beetje rust ook dringend nodig, daarom kan je makkelijk je telefonische openingstijden beheren en aangeven wanneer jij alle aandacht voor je beller hebt. Ook kan...

Belplannen

Een warm welkom, slimme functies en je beller verbinden aan de meest geschikte persoon. Met jouw belplan heb je absolute controle over deze ervaring en loop je nooit meer een gesprek mis.

Nummerbeheer

Een telefoonnummer koppelen aan een persoonlijk VoIP account, fax, VoIP groep of een geavanceerd belplan? Alles is met enkele klikken te regelen en direct in gebruik te nemen.

Vooraankondigings-melding

Heb je meerdere petten op in het bedrijf of met dezelfde pet werkzaam onder meerdere merknamen? Met een vooraankondiging kan je een melding afspelen voordat je de beller aan de lijn krijgt zodat je precies...

Vital10

Een platform dat al onze wensen vervult

Onze oude telefonie-omgeving was niet meer van deze tijd.
Omdat we een zorginstelling zijn is het voor ons extra belangrijk om altijd bereikbaar te zijn. We willen onze medewerkers op meerdere praktijken kunnen inzetten en de klant zo snel te woord staan.

Bij ContactMakers hebben we precies gevonden wat we zochten. Een heel fijn te configureren platform waar echt al onze wensen mee zijn vervuld. Klaar voor de toekomst en groei, iedereen kan overal werken, zeer eenvoudig te gebruiken en uitstekende gesprekskwaliteit.  Dat geeft hier blije gezichten.

Maarten Wildeman

Team Lead Service en Support

Vital10

Maarten Wildeman

Je bent in goed gezelschap

Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:

Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.
Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.

Dit is waarom je kiest voor ContactMakers

  • Klanttevredenheid en partnership staat bij ons voorop
  • Het beste Voice platform, gebruikt door marktleiders
  • Blijvend innovatief en continue doorontwikkeling
  • +20 jaar ervaring in telefonische bereikbaarheid
  • Alle diensten veilig vanuit de cloud geleverd en door ons gemanaged
Neem contact op

Of wil je ContactSuite liever voor

Zakelijke VoIP telefonie
  • Je eigen telefooncentrale
  • Met enkele klikken bereikbaar
  • On-the-fly uitbreiden
  • Je browser als telefoon
  • Je smartphone koppelen
Meer informatie

Superieur klantcontact

  • Slimme belgroepen
  • Real-time inzicht op de activiteit
  • Live coaching op afstand
  • Uitgebreide rapportages
  • Eigen wandschermen inrichten
Meer informatie

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Pakketinformatie

Een VoIP Zakelijk Essential pakket is inzetbaar voor de volgende onderdelen van jouw telefonische bereikbaarheid;

Per pakket kun je kiezen uit één van de volgende mogelijkheden;

  1. Het inregelen van persoonlijke telefonie voor één van jouw medewerkers.
  2. Het inregelen van je zakelijke telefoonnummer voor op de website
  3. Het inregelen van een Fax nummer (Fax-naar-email)

Dus voor 6,95 Euro per Essential Pakket per maand regel je één van bovenstaande onderdelen van jouw bereikbaarheid.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.