ContactSuite pakketten

Alle communicatiediensten onder één dak,
makkelijker kunnen we het niet maken.

ContactSuite pakketten

Alle communicatiediensten onder één dak,
makkelijker kunnen we het niet maken.

Per dienst heb je slechts één pakket nodig waarbij alle features zijn inbegrepen.
Alles inclusief betekent: geen ingewikkelde keuzes en berekeningen.  Wij houden het graag simpel.  Selecteer het gewenste pakket voor de dienst die je wilt gebruiken en je bent binnen no-time online.

ContactSuite startpakket is de gratis beheermodule voor al uw servicenummers

Filter op categorie
filter_list arrow_drop_down
Beheer
Bereikbaarheid
Rapportages
Beheer Zelf op en afschalen
Bereikbaarheid Beheer van Nummers en Belplannen
Rapportages Meten is weten!
Twee-factor-authenticatie unfold_more

Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.

Nummerbeheer unfold_more

Online beheer van alle nationale en internationale nummers in één overzichtelijke omgeving. Activeer nummers, koppel belplannen en regel zelf de bereikbaarheid van ieder nummer.

Vooraankondiging unfold_more

Een informatieve melding aan jou medewerkers die wordt afgespeeld voorafgaand aan een gesprek. Zo krijgt de medewerker voor aanvang van het gesprek wat extra informatie waardoor het gesprek goed kan worden gestart.

Keuzemenu unfold_more

De keuzemenu functie koppelt de specifieke vraag van de beller aan de juiste afdeling. Zo krijgt de beller een medewerker aan de lijn die de vraag in een keer goed kan beantwoorden.

Fax2email unfold_more

Ontvang al uw faxen op een door u aangegeven email adres. Simpel en eenvoudig alle faxberichten op een nummer van uw keuze in de mail. Daarmee digitaliseert u al uw faxverkeer zodat u het makkelijk kunt archiveren.

Netwerk ACD en IVR unfold_more

Grote verzameling aan slimme features om de meest efficiënte bel plannen te maken voor uw klantenservicenummer. Kalender, Menu, Wachtrij, Voice2mail, Openingstijden, Meldteksten, Recording,  Plaagbel stop, Hulpgroepen, en nog veel meer.

Wachtrijen unfold_more

Als het aanbod van gesprekken uw capaciteit overstijgt kunt u wachtrijen instellen. De wachtrijen kunt u voorzien van vele slimme toepassingen zoals muziek, een beurtmelder, het afspelen van advertenties, terugbel opties bij drukte,  enz.

Audit log unfold_more

Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.

Recording unfold_more

Al uw gesprekken kunnen worden opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden of als bewijs bij het sluiten van een overeenkomst.

Nummer rapportages unfold_more

Informatie over klantgesprekken per servicenummer.

  • Gespreksaanbod
  • % Beantwoord
  • Totale gespreksduur
  • Gemiddelde gespreksduur
  • Herkomst gesprekken
Nummermanagement unfold_more

Al uw nationale en internationale nummers duidelijk gepresenteerd en te koppelen aan alle diensten van ContactMakers.

Sluit overzicht

ContactSuite essential pakket voor zakelijke telefonie per medewerker

Filter op categorie
filter_list arrow_drop_down
Beheer
Rapportages
Interactie
Beheer Zelf op en afschalen
Rapportages Meten is weten!
Interactie Creëer de perfecte klantbeleving
Twee-factor-authenticatie unfold_more

Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.

VoIP telefonie rapportages unfold_more

Informatie over alle uitgaande gesprekken. Zo heeft u volledig inzicht in belgedrag, frequent gebelde nummers en bijbehorende kosten.

Gebruikersbeheer unfold_more

Zelf gebruikers toevoegen en verwijderen. Uw communicatieomgeving schaalt moeiteloos met u mee.

Audit log unfold_more

Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.

VoIP account beheer unfold_more

Zelf VoIP accounts aanmaken en beheren. Koppel Voip accounts aan toestellen en nummers. Zo zijn uw medewerkers snel bereikbaar.

Toestel wijzigen unfold_more

Wijzig realtime je eindbestemming zodat je bereikbaar blijft als je onderweg bent

Interne chat unfold_more

ContactSuite Chat. Iedere gebruiker van ContactSuite kan met zijn of haar online collega's chatten. Zo is het eenvoudig om via de chat tijdens een klantgesprek ruggespraak te houden met een collega of supervisor. Dit zorgt ervoor dat er steeds meer gesprekken in een keer goed worden beantwoord.

Presence unfold_more

Alle ingelogde medewerkers in ContactSuite kunnen hun beschikbaarheid status aangeven zodat iedereen ziet of ze wel of niet bereikbaar zijn.

Uitgaande identiteit unfold_more

Met één druk op de knop je uitbelnummer wijzigen. Handig als je voor verschillende merken werkt.

Terugbelafspraken unfold_more

Al uw nummers live in enkele minuten. Overzicht, gemak en snelle time to market!

Adresboek unfold_more

Al uw contacten overzichtelijk gepresenteerd. Vanuit deze omgeving kunt u iedereen via verschillende kanalen bereiken.

Conference unfold_more

Vanuit ContactSuite kunt u eenvoudig een conference met meerdere personen opzetten.

Sluit overzicht

ContactSuite professional pakket voor professionele tools voor uw klantenservice medewerkers

Filter op categorie
filter_list arrow_drop_down
Performance
Beheer
Rapportages
Bereikbaarheid
Interactie
Performance Realtime monitoring
Beheer Zelf op en afschalen
Rapportages Meten is weten!
Bereikbaarheid Beheer van Nummers en Belplannen
Interactie Creëer de perfecte klantbeleving
Belgroep dashboard unfold_more

Live inzicht over de performance van jouw belgroepen. Informatie over de wachtrij, de status van uw medewerkers, en diverse KPI's

Coaching unfold_more

Uitgebreide coaching mogelijkheden om gericht de performance van jouw medewerkers te verbeteren. Supervisors of coaches kunnen;

  • Gesprekken van agenten meeluisteren
  • Coachen tijdens het gesprek
  • Gesprekken overnemen
  • Nieuwe medewerkers voor trainingsdoeleinden toevoegen aan een belgroep
Twee-factor-authenticatie unfold_more

Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.

Belgroep rapportage unfold_more

Inzicht in de prestaties van uw belgroepen.

  • Gespreksaanbod
  • % Beantwoord
  • % Verloren
  • SLA
  • Wachttijden
 
SMS broadcast unfold_more

Verstuur op maat gemaakte SMS berichten vanuit uw eigen klantenservice proces. Via een directe aansturing op de ContactSuite SMS module wordt SMS als kanaal geïntegreerd in uw bedrijfsproces. Uw klanten ontvangen meldingen, herinneringen, of waarschuwingen wanneer het proces dat verlangt. Zo zijn uw klanten altijd goed geïnformeerd.

Telesales unfold_more

Gebruik ContactSuite voor uw telesales en marketing campagnes. ContactSuite beschikt over een geïntegreerde telesales module waarmee u eenvoudig belcampagnes kunt starten. Al het inbound- en outboundcontact kan geblend aan jouw medewerkers worden aangeboden.

Zendesk integratie unfold_more

Gebruikt u Zendesk als ticketing systeem? Geen probleem. ContactSuite zorgt voor een naadloze integratie met Zendesk zodat ook deze medewerkers uw klanten de kwaliteit kunnen bieden die ze verdienen. Alle faciliteiten van Zendesk werken zoals u gewend bent.

Netwerk ACD en IVR unfold_more

Grote verzameling aan slimme features om de meest efficiënte bel plannen te maken voor uw klantenservicenummer. Kalender, Menu, Wachtrij, Voice2mail, Openingstijden, Meldteksten, Recording,  Plaagbel stop, Hulpgroepen, en nog veel meer.

Wachtrijen unfold_more

Als het aanbod van gesprekken uw capaciteit overstijgt kunt u wachtrijen instellen. De wachtrijen kunt u voorzien van vele slimme toepassingen zoals muziek, een beurtmelder, het afspelen van advertenties, terugbel opties bij drukte,  enz.

Gebruikersbeheer unfold_more

Zelf gebruikers toevoegen en verwijderen. Uw communicatieomgeving schaalt moeiteloos met u mee.

Rollen beheer unfold_more

Zelf rollen samenstellen voor een ContactSuite Communicatieomgeving op maat. Iedere medewerker krijgt zo de functies die hij nodig heeft om zijn werk te doen.

Audit log unfold_more

Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.

VoIP account beheer unfold_more

Zelf VoIP accounts aanmaken en beheren. Koppel Voip accounts aan toestellen en nummers. Zo zijn uw medewerkers snel bereikbaar.

Agent dashboard unfold_more

Volg live de verrichtingen van uw callcenter medewerkers en Coach uw medewerkers waar nodig. Inclusief meeluister en influister functie.  

Toestel wijzigen unfold_more

Wijzig realtime je eindbestemming zodat je bereikbaar blijft als je onderweg bent

Interne chat unfold_more

ContactSuite Chat. Iedere gebruiker van ContactSuite kan met zijn of haar online collega's chatten. Zo is het eenvoudig om via de chat tijdens een klantgesprek ruggespraak te houden met een collega of supervisor. Dit zorgt ervoor dat er steeds meer gesprekken in een keer goed worden beantwoord.

Wachtrij dashboard unfold_more

Uw klantenservice medewerkers zien de actuele status van de wachtrij voor de belgroepen waar zij in deelnemen

Presence unfold_more

Alle ingelogde medewerkers in ContactSuite kunnen hun beschikbaarheid status aangeven zodat iedereen ziet of ze wel of niet bereikbaar zijn.

Case management unfold_more

De perfecte tool voor het automatiseren van bel acties zoals telesales of terugbel programma's. Voorzien van workflows en dialer toepassing.

CRM koppeling unfold_more

Zodra een gesprek word afgeleverd bij een medewerker wordt in de Interactie module desgewenst een koppeling gemaakt met uw CRM omgeving. Als de beller wordt herkent kan uw medewerker het gesprek vanuit het juiste scherm verder afhandelen.

Uitgaande identiteit unfold_more

Met één druk op de knop je uitbelnummer wijzigen. Handig als je voor verschillende merken werkt.

Terugbelafspraken unfold_more

Al uw nummers live in enkele minuten. Overzicht, gemak en snelle time to market!

Persoonlijke dagstatistieken unfold_more

Informatie over je persoonlijke performance van die dag. Je hebt inzage in je beantwoorde gesprekken, je gemiste gesprekken en je gemiddelde afhandeltijd en gespreksduur.

Recording unfold_more

Al uw gesprekken kunnen worden opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden of als bewijs bij het sluiten van een overeenkomst.

Adresboek unfold_more

Al uw contacten overzichtelijk gepresenteerd. Vanuit deze omgeving kunt u iedereen via verschillende kanalen bereiken.

Progressive Dialer unfold_more

Applicatie voor het automatiseren van telefoongesprekken. Denk aan automatische terugbel acties of telesales toepassingen.

Gespreksredenen unfold_more

Na ieder klantgesprek kan binnen 10 seconden het gesprek door uw medewerker worden voorzien van een label. Zo kunt u achteraf makkelijker gespreksonderwerpen analyseren.

Conference unfold_more

Vanuit ContactSuite kunt u eenvoudig een conference met meerdere personen opzetten.

Voicemail 2 inbox unfold_more

Al uw nummers live in enkele minuten. Overzicht, gemak en snelle time to market!

360 graden beeld van de organisatie unfold_more

Maak zelf rapportages. Verkrijg precies de gewenste informatie over de performance van uw nummers en medewerkers. Zo heeft u inzicht in onder meer het aantal oproepen per medewerker, aantal verbroken, gemiddeld gespreksduur, duur van agent status per periode en nog veel meer.

Nummer rapportages unfold_more

Informatie over klantgesprekken per servicenummer.

  • Gespreksaanbod
  • % Beantwoord
  • Totale gespreksduur
  • Gemiddelde gespreksduur
  • Herkomst gesprekken
Sluit overzicht

De zekerheden van ContactSuite

Volledig in de Cloud

Geen infrastructurele verplichtingen, wij managen alles

Veilig

AVG compliant en binnenkort ISO gecertificeerd

Continue doorontwikkeling

Dus continuiteit verzekerd

Vele slimme functies om je bereikbaarheid in te richten

Alles wat je kunt bedenken en meer

Betalen naar gebruik

Wel zo eerlijk

Zelf op en afschalen van medewerkers en functies

Dus je betaalt nooit te veel

Betrouwbaar

Mis geen contact, wij garanderen 99,99% beschikbaarheid

Makkelijk in gebruik

Snel en eenvoudig up and running

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

Klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Load More

Contact opnemen