ContactSuite pakketten
Alle communicatiediensten onder één dak,
makkelijker kunnen we het niet maken.
Met deze tool kun je opgenomen gesprekken analyseren en zo de klantenservice verbeteren, medewerkers coachen en risico’s beperken. Je kunt alle opgenomen klantgesprekken bewaren en slim terugvinden.
Ieder bedrijf is anders en daarom ook wat jij belangrijk vind om te zien en op te sturen. Met ContactSuite kan je zelf wall screens configureren zodat je altijd een maatwerk dashboard op de TV kan tonen en makkelijk overzicht houdt.
Persoonlijke dienstverlening zit hem in de details, zo wil je natuurlijk je beller een warm welkom geven met eigen meldteksten op de lijn. Deze kun je gemakkelijk beheren, uploaden en wijzigen.
Dienstbaarheid kent geen tijd, of toch wel? Soms is een beetje rust ook dringend nodig, daarom kan je makkelijk je telefonische openingstijden beheren en aangeven wanneer jij alle aandacht voor je beller hebt. Ook kan je gemakkelijk dagen tijdelijk aanpassen of sluiten.
Je bepaalt zelf op welk telefoonnummer de gesprekken naar jouw servicenummer worden afgeleverd. Een aanpassing van deze eindbestemming doe je online in ContactSuite waar en wanneer jij wil. Wijzigingen worden realtime doorgevoerd.
Een warm welkom, slimme functies en je beller verbinden aan de meest geschikte persoon. Met jouw belplan heb je absolute controle over deze ervaring en loop je nooit meer een gesprek mis.
Twee-factor-authenticatie is alsof je een voordeur hebt met een extra deur die alleen van binnenuit open kan worden gemaakt en houdt ongenode gasten buiten. Is beveiliging van groot belang, dan zit je hiermee helemaal goed.
Een telefoonnummer koppelen aan een persoonlijk VoIP account, fax, VoIP groep of een geavanceerd belplan? Alles is met enkele klikken te regelen en direct in gebruik te nemen.
Heb je meerdere petten op in het bedrijf of met dezelfde pet werkzaam onder meerdere merknamen? Met een vooraankondiging kan je een melding afspelen voordat je de beller aan de lijn krijgt zodat je precies weet waar het over gaat.
Help met een duidelijk keuze menu jouw beller naar de best mogelijke vertegenwoordiger. Zo krijgt de beller een medewerker aan de lijn die de vraag in een keer goed kan beantwoorden.
Oud en vertrouwd, maar zo’n apparaat is wel erg log en duur. Met een paar klikken stel je een fax-nummer in en ontvang je de bericht netjes en overzichtelijk in je e-mail.
Grote verzameling aan slimme features om de meest efficiënte bel plannen te maken voor jouw klantenservicenummer. Kalender, Menu, Wachtrij, Voice2mail, Openingstijden, Meldteksten, Recording, Plaagbel stop, Hulpgroepen en nog veel meer.
Een wachtrij instellen voor een telefoonnummer is een kwestie van een paar keer klikken en deze zitten boordevol slimme functionaliteit. Denk bijvoorbeeld aan wachtmuziek, voorkeursagent, hulpgroepen.
Gemakkelijk en slim gebruikers aanmaken voor jouw ContactSuite omgeving. Op basis van de rol krijg je direct de juiste instellingen voorgeschoteld waardoor de gebruiker vliegend van start kan.
Alle veranderingen die aangebracht worden aan de vitale onderdelen van jouw ContactSuite staan hier netjes in één overzicht. Zo kan je altijd terugzien wat er gebeurd is wanneer onverwachts iets niet lijkt te kloppen.
Schakel recordings in en je hebt toegang tot een waardevolle bron van trainingsmateriaal. Luister gesprekken terug, beoordeel situaties en geef waardevolle feedback met duidelijke voorbeelden aan je medewerkers.
Het nummer rapport toont de bereikbaarheid en prestatie van jouw servicenummers. Zo zie je in een oogopslag welk van je nummers het meest gebeld wordt en hoeveel gesprekken je om welke reden hebt gemist.
Bij een VoIP account krijg je standaard één geografisch, 085- of 088-nummer gratis, deze kan je aan je dienstverlening koppelen en is extern bereikbaar.
Met Group Ring maak je eenvoudig een selectie van telefoons die allemaal overgaan als een nieuw gesprek binnenkomt. Zo zorg je dat er altijd iemand, direct op kan nemen.
Ieder VoIP account heeft standaard een persoonlijke voicemail, wanneer je inlogt in ContactSuite kun je de berichten overzichtelijk zien en afspelen in je Inbox. Zo mis je nooit meer een waardevol gesprek.
Alleen op je mobiel bereikbaar zijn? Of jouw gesprekken moeten even door naar een collega als je in gesprek bent? Schakel je gesprekken eenvoudig door in verschillende situaties naar het nummer dat jij wil.
Wil je even niet gestoord worden door een rinkelende telefoon? Schakel via de WebApp Niet Storen in en je geniet van de heerlijke stilte tot je het weer uit zet.
Twee-factor-authenticatie is alsof je een voordeur hebt met een extra deur die alleen van binnenuit open kan worden gemaakt en houdt ongenode gasten buiten. Is beveiliging van groot belang, dan zit je hiermee helemaal goed.
Een telefoonnummer koppelen aan een persoonlijk VoIP account, fax, VoIP groep of een geavanceerd belplan? Alles is met enkele klikken te regelen en direct in gebruik te nemen.
Het VoIP rapport laat zien welke VoIP accounts zijn aangekozen. Het aantal beantwoordde gesprekken en hoeveel er gemist zijn.
Oud en vertrouwd, maar zo’n apparaat is wel erg log en duur. Met een paar klikken stel je een fax-nummer in en ontvang je de bericht netjes en overzichtelijk in je e-mail.
Met onze browser telefoon ben je direct bereikbaar om te bellen en gebeld te worden vanaf je computer, tablet of mobiel. Zonder extra uitbel kosten bovenop het reguliere gesprek.
Gemakkelijk en slim gebruikers aanmaken voor jouw ContactSuite omgeving. Op basis van de rol krijg je direct de juiste instellingen voorgeschoteld waardoor de gebruiker vliegend van start kan.
Alle veranderingen die aangebracht worden aan de vitale onderdelen van jouw ContactSuite staan hier netjes in één overzicht. Zo kan je altijd terugzien wat er gebeurd is wanneer onverwachts iets niet lijkt te kloppen.
Het bloed door de aderen van jouw ContactSuite, VoIP accounts stellen je in staat om zowel intern als extern te bellen en gebeld te worden. Account kan je makkelijk aanmaken en beheren en zijn direct actief.
Tijdens het bellen even een vraag stellen, of onderling contact maken zonder dat te moeten storen via de telefoon? Stuur dan even een chat-bericht. Makkelijk, snel en dat zonder storen.
Makkelijk teruggebeld worden op het juiste nummer maar je belt namens meerdere merknamen of afdelingen? Met een paar klikken kies je een andere uitgaande identiteit die de gebelde te zien krijgt.
Met slimme filters is de juiste contactpersoon slechts een paar klikken weg. Ook zie je direct welke collega’s online zijn, waar je hun kan bereiken en met één klik bel of chat je met ze.
Een derde stem nodig? Met twee keer klikken maak je gemakkelijk van ieder gesprek een conference call.
Met deze tool kun je opgenomen gesprekken analyseren en zo de klantenservice verbeteren, medewerkers coachen en risico’s beperken. Je kunt alle opgenomen klantgesprekken bewaren en slim terugvinden.
Met de statustekst kan je een vrij in te vullen teksten aan je contactkaart toevoegen. Dit is voor je collega’s in de contactenlijst te zien en weten zo precies hoe jouw bereikbaarheid is.
Met dit rapport heb je meteen zicht in de dynamiek van het gespreksaanbod, de wachtrijen, en de opgehangen gesprekken. Essentiële informatie om te sturen op kwaliteit.
Ieder bedrijf is anders en daarom ook wat jij belangrijk vind om te zien en op te sturen. Met ContactSuite kan je zelf wall screens configureren zodat je altijd een maatwerk dashboard op de TV kan tonen en makkelijk overzicht houdt.
Persoonlijke dienstverlening zit hem in de details, zo wil je natuurlijk je beller een warm welkom geven met eigen meldteksten op de lijn. Deze kun je gemakkelijk beheren, uploaden en wijzigen.
Houd gespreksnotities bij van ieder inkomend gesprek. Zo kan je altijd je beller direct van dienst zijn en heb je direct de juiste informatie bij de hand. Ook wanneer het vorige gesprek door je collega is behandeld.
Dienstbaarheid kent geen tijd, of toch wel? Soms is een beetje rust ook dringend nodig, daarom kan je makkelijk je telefonische openingstijden beheren en aangeven wanneer jij alle aandacht voor je beller hebt. Ook kan je gemakkelijk dagen tijdelijk aanpassen of sluiten.
Overzicht hebben is belangrijk om te kunnen sturen. Onze dashboards geven jou tot in detail de informatie die je nodig hebt om de alledaagse zaken nauwlettend te sturen voor een optimale prestatie.
Medewerkers helpen en nieuwelingen trainen wordt een fluitje van een cent met onze slimme coaching functies. Ongehoord kan je meeluisteren, influisteren en op die manier de kwaliteit omhoog tillen.
Twee-factor-authenticatie is alsof je een voordeur hebt met een extra deur die alleen van binnenuit open kan worden gemaakt en houdt ongenode gasten buiten. Is beveiliging van groot belang, dan zit je hiermee helemaal goed.
Het belgroepen rapport geeft een globale indruk van de prestaties van jouw call center. Zo zie je hoeveel gesprekken er aangeboden worden maar ook hoeveel van dat aanbod onbeantwoord blijft. Zicht op verbetering.
Verstuur op maat gemaakte SMS berichten vanuit uw eigen klantenservice proces. Via een directe aansturing op de ContactSuite SMS module wordt SMS als kanaal geïntegreerd in uw bedrijfsproces. Uw klanten ontvangen meldingen, herinneringen, of waarschuwingen wanneer het proces dat verlangt. Zo zijn uw klanten altijd goed geïnformeerd.
Moeiteloos klanten nabellen op basis van een bellijst of marketing campagne. Automatisch uitbellen voor maximale efficiëntie op één of meerdere campagnes tegelijkertijd. Dit kan naadloos uitgaand en inkomend belverkeer combineren.
Met onze Zendesk Contact integratie kan je met slechts één klik de tickets van de beller inzien of een nieuwe aanmaken.
Grote verzameling aan slimme features om de meest efficiënte bel plannen te maken voor jouw klantenservicenummer. Kalender, Menu, Wachtrij, Voice2mail, Openingstijden, Meldteksten, Recording, Plaagbel stop, Hulpgroepen en nog veel meer.
Een wachtrij instellen voor een telefoonnummer is een kwestie van een paar keer klikken en deze zitten boordevol slimme functionaliteit. Denk bijvoorbeeld aan wachtmuziek, voorkeursagent, hulpgroepen.
Gemakkelijk en slim gebruikers aanmaken voor jouw ContactSuite omgeving. Op basis van de rol krijg je direct de juiste instellingen voorgeschoteld waardoor de gebruiker vliegend van start kan.
De juiste mensen makkelijk en snel van de meest geschikte tools en laat weg wat ze niet nodig hebben. Met rollen geef je eenvoudig toegang tot de delen van ContactSuite die jij belangrijk vind.
Alle veranderingen die aangebracht worden aan de vitale onderdelen van jouw ContactSuite staan hier netjes in één overzicht. Zo kan je altijd terugzien wat er gebeurd is wanneer onverwachts iets niet lijkt te kloppen.
Het bloed door de aderen van jouw ContactSuite, VoIP accounts stellen je in staat om zowel intern als extern te bellen en gebeld te worden. Account kan je makkelijk aanmaken en beheren en zijn direct actief.
Overzicht hebben is belangrijk om te kunnen sturen. Onze dashboards geven jou tot in detail de informatie die je nodig hebt om de alledaagse zaken nauwlettend te sturen voor een optimale prestatie.
Tijdens het bellen even een vraag stellen, of onderling contact maken zonder dat te moeten storen via de telefoon? Stuur dan even een chat-bericht. Makkelijk, snel en dat zonder storen.
Jouw klantenservice medewerkers zien de actuele status van de wachtrij voor de belgroepen waar zij in deelnemen rechtstreeks in hun belscherm.
Met de presence statussen laat je duidelijk weten aan je collega’s of je beschikbaar bent. Van “Beschikbaar” tot “Blokje om met de hond terwijl ik m’n broodje eet”. Statussen zijn geheel zelf te configureren
De perfecte tool voor het automatiseren van bel acties zoals telesales of terugbel programma’s. Voorzien van workflows en dialer toepassing.
Zodra een gesprek word afgeleverd bij een medewerker wordt in de Interactie module desgewenst een koppeling gemaakt met uw CRM omgeving. Als de beller wordt herkent kan uw medewerker het gesprek vanuit het juiste scherm verder afhandelen.
Makkelijk teruggebeld worden op het juiste nummer maar je belt namens meerdere merknamen of afdelingen? Met een paar klikken kies je een andere uitgaande identiteit die de gebelde te zien krijgt.
Je wil de beller niet onnodig laten wachten terwijl je het één en ander uitzoekt. Daarom schiet je een terugbelafspraak in, er wordt dan automatisch op het afgesproken tijdstip teruggebeld.
Inzicht in je dagperformance, hoeveel gesprekken heb je gehad? Hoeveel heb je er gemist? Je gemiddelde afhandeltijd en gespreksduur, overzichtelijk getoond in een handige widget. Zo weet je altijd hoe je ervoor staat.
Schakel recordings in en je hebt toegang tot een waardevolle bron van trainingsmateriaal. Luister gesprekken terug, beoordeel situaties en geef waardevolle feedback met duidelijke voorbeelden aan je medewerkers.
Met slimme filters is de juiste contactpersoon slechts een paar klikken weg. Ook zie je direct welke collega’s online zijn, waar je hun kan bereiken en met één klik bel of chat je met ze.
De progressive dialer belt automatisch uit voor je medewerkers. Zo wordt het nabellen van een bellijst of uitbellen voor een marketingcampagne een fluitje van een cent.
Met enkele klikken kan je de reden van bellen vastleggen. Dit inzichtelijk krijgen is bijzonder nuttig want het levert houvast om waardevolle sturing te geven en je klanten nóg beter van dienst te zijn.
Een derde stem nodig? Met twee keer klikken maak je gemakkelijk van ieder gesprek een conference call.
Voicemails kun je gemakkelijk afluisteren in je Inbox, maar soms komt dat even onhandig uit. Als je Voice2Email hebt aangezet ontvang je een kopie van het bericht, gewoon in je e-mail.
Inzicht in je belverkeer? Dat vind je hier, wij helpen je waardevolle inzichten op te doen om zo keer op keer te blijven verbeteren.
Het nummer rapport toont de bereikbaarheid en prestatie van jouw servicenummers. Zo zie je in een oogopslag welk van je nummers het meest gebeld wordt en hoeveel gesprekken je om welke reden hebt gemist.
Geen infrastructurele verplichtingen, wij managen alles
AVG compliant en binnenkort ISO gecertificeerd
Dus continuiteit verzekerd
Alles wat je kunt bedenken en meer
Wel zo eerlijk
Dus je betaalt nooit te veel
Mis geen contact, wij garanderen 99,99% beschikbaarheid
Snel en eenvoudig up and running
Als je een servicenummer besteld dan krijg je daar gratis het plus pakket bij. Met dit pakket kun je je telefonische bereikbaarheid optimaal inregelen.
Je krijgt alle slimme features die je nodig hebt om jouw klanten een goede ervaring te bezorgen. Zo kun je zelf meldteksten (laten) inspreken waarna je ze koppelt aan aan jouw belplan.
Om alle mogelijkheden goed te benutten helpen wij je op weg. Je bent dan snel, goed bereikbaar.
Het Pluspakket is het pakket wat je gratis krijgt bij ieder servicenummer.
Dus bij aankoop van een servicenummer (25 Euro per maand) ontvang je daar gratis het Pluspakket bij.
Met het Pluspakket kun je voor ieder servicenummer onbeperkt gebruik maken van alle Pluspakket functies.