ContactSuite pakketten

Alle communicatiediensten onder één dak,
makkelijker kunnen we het niet maken.

ContactSuite pakketten

Alle communicatiediensten onder één dak,
makkelijker kunnen we het niet maken.

Per dienst heb je slechts één pakket nodig waarbij alle features zijn inbegrepen.
Alles inclusief betekent: geen ingewikkelde keuzes en berekeningen.  Wij houden het graag simpel.  Selecteer het gewenste pakket voor de dienst die je wilt gebruiken en je bent binnen no-time online.

ContactSuite pluspakket is de gratis beheermodule voor al uw servicenummers

Filter op categorie
filter_list arrow_drop_down
Bereikbaarheid
Beheer
Rapportages
Bereikbaarheid Alle instellingen voor jouw bereikbaarheid beheer je zelf.
Beheer Zelf op en afschalen. Maak gratis gebruikers aan, zoveel als je wilt.
Rapportages Meten is weten!
Belplanbeheer unfold_more

Met een belplan bepaal je het gedrag van ieder nummer. Je kunt onbeperkt belplannen aanmaken om deze te kunnen koppelen aan je nummers.  

Twee-factor-authenticatie unfold_more

Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.

Nummerbeheer unfold_more

Online beheer van alle lokale, nationale en internationale nummers in één overzichtelijke omgeving. Activeer nummers, koppel VoIP accounts, koppel belplannen en regel zelf de bereikbaarheid van ieder nummer.

Vooraankondigings-melding unfold_more

Een informatieve melding aan jou medewerkers die wordt afgespeeld voorafgaand aan een gesprek. Zo krijgt de medewerker voor aanvang van het gesprek de juiste extra informatie waardoor het gesprek goed kan worden gestart.

Keuzemenu unfold_more

De keuzemenu functie koppelt de specifieke vraag van de beller aan de juiste persoon of afdeling. Zo krijgt de beller een medewerker aan de lijn die de vraag in een keer goed kan beantwoorden.

Netwerk ACD en IVR unfold_more

Grote verzameling aan slimme features om de meest efficiënte bel plannen te maken voor uw klantenservicenummer. Kalender, Menu, Wachtrij, Voice2mail, Openingstijden, Meldteksten, Recording,  Plaagbel stop, Hulpgroepen, en nog veel meer.

Wachtrijen unfold_more

Als het aanbod van gesprekken uw capaciteit overstijgt kunt u wachtrijen instellen. De wachtrijen kunt u voorzien van vele slimme toepassingen zoals muziek, een beurtmelder, het afspelen van advertenties, terugbel opties bij drukte,  enz.

Audit log unfold_more

Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.

Recording unfold_more

Al jouw gesprekken kunnen worden opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden of als bewijs bij het sluiten van een overeenkomst.

Nummer rapportages unfold_more

Informatie over klantgesprekken per servicenummer.

  • Gespreksaanbod
  • % Beantwoord
  • Totale gespreksduur
  • Gemiddelde gespreksduur
  • Herkomst gesprekken
Sluit overzicht

ContactSuite essential pakket voor zakelijke telefonie per medewerker

Filter op categorie
filter_list arrow_drop_down
Bereikbaarheid
Beheer
Rapportages
Interactie
Bereikbaarheid Alle instellingen voor jouw bereikbaarheid beheer je zelf.
Beheer Zelf op en afschalen. Maak gratis gebruikers aan, zoveel als je wilt.
Rapportages Meten is weten!
Interactie Jouw persoonlijke communicatie cockpit
Zakelijk telefoonnummer unfold_more

Bij een Essential pakket krijg je 1 nummer gratis. Je kan kiezen uit de volgende nummertypes;

  1. Geografisch nummer
  2. 085 nummer
  3. 088 nummer (onderdeel van een nummerblok die je zelf aanvraagt bij de ACM)
Group ring unfold_more

Group ring zorgt ervoor dat alle telefoons uit dezelfde groep gaan rinkelen bij een inkomende oproep.

Persoonlijke Voicemail unfold_more

Als je even niet bereikbaar bent kunnen bellers een voicemail inspreken. Deze Voicemails ontvang je op een door jouw opgegeven email adres.

Doorschakelen unfold_more

Als je bereikbaar wil zijn vanaf een ander telefoonnummer of wanneer je jouw gesprekken wil doorschakelen naar de receptie.

Niet storen unfold_more

De niet storen functie gebruik je voor als je even niet gebeld wil worden. Gesprekken gaan dan automatisch naar jouw voicemail. Deze voicemails worden afgeleverd op je mailadres.

Twee-factor-authenticatie unfold_more

Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.

Nummerbeheer unfold_more

Online beheer van alle lokale, nationale en internationale nummers in één overzichtelijke omgeving. Activeer nummers, koppel VoIP accounts, koppel belplannen en regel zelf de bereikbaarheid van ieder nummer.

VoIP telefonie rapportages unfold_more

Informatie over alle uitgaande gesprekken. Zo heeft u volledig inzicht in belgedrag, frequent gebelde nummers en bijbehorende kosten.

Fax2email unfold_more

Ontvang al uw faxen op een door u aangegeven email adres. Simpel en eenvoudig alle faxberichten op een nummer van uw keuze in de mail. Daarmee digitaliseert u al uw faxverkeer zodat u het makkelijk kunt archiveren.

Gebruikersbeheer unfold_more

Zelf gebruikers toevoegen en verwijderen. Uw communicatieomgeving schaalt moeiteloos met u mee.

Audit log unfold_more

Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.

VoIP account beheer unfold_more

Zelf VoIP accounts aanmaken en beheren. Koppel Voip accounts aan toestellen en nummers. Zo zijn uw medewerkers snel bereikbaar.

Interne chat unfold_more

ContactSuite Chat. Iedere gebruiker van ContactSuite kan met zijn of haar online collega's chatten. Zo is het eenvoudig om via de chat tijdens een klantgesprek ruggespraak te houden met een collega of supervisor. Dit zorgt ervoor dat er steeds meer gesprekken in een keer goed worden beantwoord.

Uitgaande identiteit unfold_more

Met één druk op de knop je uitbelnummer wijzigen. Handig als je voor verschillende merken werkt.

Adresboek unfold_more

Al jouw (online) contacten overzichtelijk gepresenteerd. Vanuit deze omgeving kan je iedereen via verschillende kanalen bereiken.

Conference unfold_more

Vanuit ContactSuite kunt u eenvoudig een conference met meerdere personen opzetten.

Sluit overzicht

ContactSuite professional pakket voor professionele tools voor uw klantenservice medewerkers

Filter op categorie
filter_list arrow_drop_down
Performance
Beheer
Rapportages
Interactie
Bereikbaarheid
ContactSuite Performance module
Performance Houd overzicht, controle en geef sturing op kwaliteit
Beheer Zelf op en afschalen. Maak gratis gebruikers aan, zoveel als je wilt.
Rapportages Meten is weten!
Interactie Jouw persoonlijke communicatie cockpit
Bereikbaarheid Alle instellingen voor jouw bereikbaarheid beheer je zelf.
Belgroep dashboard unfold_more

Live inzicht over de performance van jouw belgroepen. Informatie over de wachtrij, de status van uw medewerkers, en diverse KPI's

Coaching unfold_more

Uitgebreide mogelijkheden om de performance van jouw medewerkers nog beter te maken. Met een druk op de knop kun je meeluisteren tijdens een klantgesprek en jouw medewerker coachen. Mocht het nodig zijn dan kun je het gesprek zelfs helemaal overnemen. Voorzie nieuwe medewerkers van een coaching status om ze te kunnen trainen op specifieke vaardigheden.    

Twee-factor-authenticatie unfold_more

Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.

Belgroep rapportage unfold_more

Met de belgroep rapportage krijg je inzicht de bereikbaarheid van jouw afdelingen. Hou de prestaties bij van de klantenservice, de afdeling sales, of de spoedzorg. Verbeteren van de service naar jouw klanten begint hier.

  • Gespreksaanbod
  • % Beantwoord
  • % Verloren
  • SLA
  • Wachttijden
 
Telesales unfold_more

Gebruik ContactSuite voor uw telesales en marketing campagnes. ContactSuite beschikt over een geïntegreerde telesales module waarmee u eenvoudig belcampagnes kunt starten. Al het inbound- en outboundcontact kan geblend aan jouw medewerkers worden aangeboden.

Zendesk integratie unfold_more

Gebruikt u Zendesk als ticketing systeem? Geen probleem. ContactSuite zorgt voor een naadloze integratie met Zendesk zodat ook deze medewerkers uw klanten de kwaliteit kunnen bieden die ze verdienen. Alle faciliteiten van Zendesk werken zoals u gewend bent.

Wachtrijen unfold_more

Als het aanbod van gesprekken uw capaciteit overstijgt kunt u wachtrijen instellen. De wachtrijen kunt u voorzien van vele slimme toepassingen zoals muziek, een beurtmelder, het afspelen van advertenties, terugbel opties bij drukte,  enz.

Gebruikersbeheer unfold_more

Zelf gebruikers toevoegen en verwijderen. Uw communicatieomgeving schaalt moeiteloos met u mee.

Rollen beheer unfold_more

Zelf rollen samenstellen voor een ContactSuite Communicatieomgeving op maat. Iedere medewerker krijgt zo de functies die hij nodig heeft om zijn werk te doen.

Audit log unfold_more

Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.

VoIP account beheer unfold_more

Zelf VoIP accounts aanmaken en beheren. Koppel Voip accounts aan toestellen en nummers. Zo zijn uw medewerkers snel bereikbaar.

Agent dashboard unfold_more

Volg live de verrichtingen van uw callcenter medewerkers en Coach uw medewerkers waar nodig. Inclusief meeluister en influister functie.  

Toestel wijzigen unfold_more

Wijzig realtime je eindbestemming zodat je bereikbaar blijft als je onderweg bent

Interne chat unfold_more

ContactSuite Chat. Iedere gebruiker van ContactSuite kan met zijn of haar online collega's chatten. Zo is het eenvoudig om via de chat tijdens een klantgesprek ruggespraak te houden met een collega of supervisor. Dit zorgt ervoor dat er steeds meer gesprekken in een keer goed worden beantwoord.

Wachtrij dashboard unfold_more

Uw klantenservice medewerkers zien de actuele status van de wachtrij voor de belgroepen waar zij in deelnemen

Presence unfold_more

Alle ingelogde medewerkers in ContactSuite kunnen hun beschikbaarheid status aangeven zodat iedereen ziet of ze wel of niet bereikbaar zijn.

Case management unfold_more

De perfecte tool voor het automatiseren van bel acties zoals telesales of terugbel programma's. Voorzien van workflows en dialer toepassing.

CRM koppeling unfold_more

Zodra een gesprek word afgeleverd bij een medewerker wordt in de Interactie module desgewenst een koppeling gemaakt met uw CRM omgeving. Als de beller wordt herkent kan uw medewerker het gesprek vanuit het juiste scherm verder afhandelen.

Uitgaande identiteit unfold_more

Met één druk op de knop je uitbelnummer wijzigen. Handig als je voor verschillende merken werkt.

Terugbelafspraken unfold_more

Werk efficiënter en plan eenvoudig een terugbelafspraak in als het klantcontact even niet gelegen komt. Een volledig automatisch proces waarbij de medewerker bij inloggen op de dag aan de afspraak wordt herinnerd.

Persoonlijke dagstatistieken unfold_more

Informatie over je persoonlijke performance van die dag. Je hebt inzage in je beantwoorde gesprekken, je gemiste gesprekken en je gemiddelde afhandeltijd en gespreksduur.

Recording unfold_more

Al jouw gesprekken kunnen worden opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden of als bewijs bij het sluiten van een overeenkomst.

Adresboek unfold_more

Al jouw (online) contacten overzichtelijk gepresenteerd. Vanuit deze omgeving kan je iedereen via verschillende kanalen bereiken.

Progressive Dialer unfold_more

Applicatie voor het automatiseren van telefoongesprekken. Denk aan automatische terugbel acties of telesales toepassingen.

Gespreksredenen unfold_more

Na ieder klantgesprek kan binnen 10 seconden het gesprek door uw medewerker worden voorzien van een label. Zo kunt u achteraf makkelijker gespreksonderwerpen analyseren.

Conference unfold_more

Vanuit ContactSuite kunt u eenvoudig een conference met meerdere personen opzetten.

Voicemail 2 inbox unfold_more

Als klanten een bericht achterlaten dan worden deze berichten in de inbox van de juiste belgroep geplaatst geplaatst. Iedere medewerker in deze belgroep kan het bericht beluisteren en de klant desgewenst terugbellen.

360 graden beeld van de organisatie unfold_more

Maak zelf rapportages. Verkrijg precies de gewenste informatie over de performance van uw nummers en medewerkers. Zo heeft u inzicht in onder meer het aantal oproepen per medewerker, aantal verbroken, gemiddeld gespreksduur, duur van agent status per periode en nog veel meer.

Nummer rapportages unfold_more

Informatie over klantgesprekken per servicenummer.

  • Gespreksaanbod
  • % Beantwoord
  • Totale gespreksduur
  • Gemiddelde gespreksduur
  • Herkomst gesprekken
Sluit overzicht

De zekerheden van ContactSuite

Volledig in de Cloud

Geen infrastructurele verplichtingen, wij managen alles

Veilig

AVG compliant en binnenkort ISO gecertificeerd

Continue doorontwikkeling

Dus continuiteit verzekerd

Vele slimme functies om je bereikbaarheid in te richten

Alles wat je kunt bedenken en meer

Betalen naar gebruik

Wel zo eerlijk

Zelf op en afschalen van medewerkers en functies

Dus je betaalt nooit te veel

Betrouwbaar

Mis geen contact, wij garanderen 99,99% beschikbaarheid

Makkelijk in gebruik

Snel en eenvoudig up and running

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Nummers

Het voordeel van 0900, 0909, 0906 en 18xy nummers is dat je het gesprekstarief zelf kan bepalen.

Als je zo’n nummer aanvraagt dan krijg je van ons de vraag welk tarief je aan dit nummer wil koppelen.

Bij nieuwe nummers wordt het gesprekstarief dus tijdens het aanvraagproces geregeld.

Voor direct beschikbare nummers is dat anders. Deze nummers hebben reeds een bestaand gesprekstarief.

Je kan op deze website zoeken of er een nummer met het door jouw gewenste tarief beschikbaar is.

Heb je een mooi direct beschikbaar servicenummer gevonden maar heeft dit nummer niet het juiste tarief dan kun je dit gesprekstarief altijd achteraf veranderen.

Als je ons belt op 0800-0770 dan kunnen wij dat voor je regelen. Deze procedure neemt zo’n 7 werkdagen in beslag.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Load More

Contact opnemen
Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Cart Item Removed. Undo Have a coupon ?
  • No products in the cart.