ContactSuite pakketten

Alle communicatiediensten onder één dak,
makkelijker kunnen we het niet maken.

Per dienst heb je slechts één pakket nodig waarbij alle features zijn inbegrepen.
Alles inclusief betekent: geen ingewikkelde keuzes en berekeningen.  Wij houden het graag simpel.  Selecteer het gewenste pakket voor de dienst die je wilt gebruiken en je bent binnen no-time online.

ContactSuite pluspakket is de gratis beheermodule voor al uw servicenummers

Filter op categorie
filter_list arrow_drop_down
Performance
Bereikbaarheid
Beheer
Rapportages
ContactSuite Performance module
Performance Houd overzicht, controle en geef sturing op kwaliteit
Bereikbaarheid Alle instellingen voor jouw bereikbaarheid beheer je zelf.
Beheer Zelf op en afschalen. Maak gratis gebruikers aan, zoveel als je wilt.
Rapportages Meten is weten!
Wallscreens unfold_more

Altijd en overal inzicht in de KPI’s van jouw klantenservice? Met de Wallscreen module maak zelf dashboards en projecteer je jouw zelfgemaakte dashboard op iedere willekeurige “smart” TV.

Meldteksten wijzigen unfold_more

Meldteksten gebruik je in je belplan. Het is de stem die de beller begeleid als hij naar jouw servicenummer heeft gebeld. De meldteksten zijn bepalend voor een goede klantervaring.

Meldteksten beheer je zelf vanuit jouw ContactSuite omgeving.

 

 

Openingstijden wijzigen unfold_more

Via de openingstijden module bepaal je zelf wanneer je wel of niet telefonisch bereikbaar bent via jouw servicenummer. Daarnaast kan je specifieke dagen opgeven wanneer je gesloten bent. Feestdagen bijvoorbeeld. Openingstijden wijzig je eenvoudig zelf via jouw ContactSuite omgeving.

Eindbestemming wijzigen unfold_more

Je bepaalt zelf op welk telefoonnummer de gesprekken naar jouw servicenummer worden afgeleverd. Een aanpassing van deze eindbestemming doe je online  in ContactSuite waar en wanneer jij wil. Wijzigingen worden realtime doorgevoerd.

Belplanbeheer unfold_more

Met een belplan bepaal je het gedrag van ieder nummer.

Je kunt onbeperkt belplannen aanmaken om deze te kunnen koppelen aan je nummers.

 

Twee-factor-authenticatie unfold_more

Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.

Nummerbeheer unfold_more

Online beheer van jouw lokale, nationale en internationale nummers in één overzichtelijke omgeving. Activeer nummers, koppel VoIP accounts, koppel belplannen en regel zelf de bereikbaarheid van ieder nummer.

Vooraankondigings-melding unfold_more

Een informatieve melding aan jou medewerkers die wordt afgespeeld voorafgaand aan een gesprek. Zo krijgt de medewerker voor aanvang van het gesprek de juiste extra informatie waardoor het gesprek goed kan worden gestart.

Keuzemenu unfold_more

De keuzemenu functie koppelt de specifieke vraag van de beller aan de juiste persoon of afdeling. Zo krijgt de beller een medewerker aan de lijn die de vraag in een keer goed kan beantwoorden.

Fax2email unfold_more

Ontvang al jouw faxen op een door jouw aangegeven email adres. Simpel en eenvoudig alle faxberichten op een nummer van jouw keuze in de mail. Daarmee digitaliseer je al het faxverkeer zodat je het makkelijk kan archiveren.

Netwerk ACD en IVR unfold_more

Grote verzameling aan slimme features om de meest efficiënte bel plannen te maken voor jouw klantenservicenummer.

Kalender, Menu, Wachtrij, Voice2mail, Openingstijden, Meldteksten, Recording,  Plaagbel stop, Hulpgroepen en nog veel meer.

Wachtrijen unfold_more

Als het aanbod van gesprekken de capaciteit van de klantenservice overstijgt kan een wachtrij uitkomst bieden. Iedere wachtrij kan je voorzien van vele slimme toepassingen zoals muziek, een beurtmelder, het afspelen van advertenties, terugbel opties bij drukte,  enz.

Audit log unfold_more

Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.

Recording unfold_more

Al jouw gesprekken kunnen worden opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden of als bewijs bij het sluiten van een overeenkomst.

Nummer rapportages unfold_more

Informatie over klantgesprekken per servicenummer.

  • Gespreksaanbod
  • % Beantwoord
  • Totale gespreksduur
  • Gemiddelde gespreksduur
  • Herkomst gesprekken
Sluit overzicht

ContactSuite essential pakket voor zakelijke telefonie per medewerker

Filter op categorie
filter_list arrow_drop_down
Bereikbaarheid
Beheer
Rapportages
Interactie
Bereikbaarheid Alle instellingen voor jouw bereikbaarheid beheer je zelf.
Beheer Zelf op en afschalen. Maak gratis gebruikers aan, zoveel als je wilt.
Rapportages Meten is weten!
Interactie Jouw persoonlijke communicatie cockpit
Zakelijk telefoonnummer unfold_more

Bij een Essential pakket krijg je 1 nummer gratis. Je kan kiezen uit de volgende nummertypes;

  1. Geografisch nummer
  2. 085 nummer
  3. 088 nummer (onderdeel van een nummerblok die je zelf aanvraagt bij de ACM)
Group ring unfold_more

Group ring zorgt ervoor dat alle telefoons uit dezelfde groep gaan rinkelen bij een inkomende oproep.

Persoonlijke Voicemail unfold_more

Als je even niet bereikbaar bent kunnen bellers een voicemail inspreken. Deze Voicemails ontvang je op een door jouw opgegeven email adres.

Doorschakelen unfold_more

Als je bereikbaar wil zijn vanaf een ander telefoonnummer of wanneer je jouw gesprekken wil doorschakelen naar de receptie.

Niet storen unfold_more

De niet storen functie gebruik je voor als je even niet gebeld wil worden. Gesprekken gaan dan automatisch naar jouw voicemail. Deze voicemails worden afgeleverd op je mailadres.

Twee-factor-authenticatie unfold_more

Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.

Nummerbeheer unfold_more

Online beheer van jouw lokale, nationale en internationale nummers in één overzichtelijke omgeving. Activeer nummers, koppel VoIP accounts, koppel belplannen en regel zelf de bereikbaarheid van ieder nummer.

VoIP telefonie rapportages unfold_more

Informatie over alle uitgaande gesprekken. Zo heeft u volledig inzicht in belgedrag, frequent gebelde nummers en bijbehorende kosten.

Fax2email unfold_more

Ontvang al jouw faxen op een door jouw aangegeven email adres. Simpel en eenvoudig alle faxberichten op een nummer van jouw keuze in de mail. Daarmee digitaliseer je al het faxverkeer zodat je het makkelijk kan archiveren.

Browser telefoon unfold_more

Een telefoon in de browser, naadloos geïntegreerd in ContactSuite. Het enige wat je verder nodig hebt is een internetverbinding en een headset!

Gebruikersbeheer unfold_more

Zelf gebruikers toevoegen en verwijderen. Uw communicatieomgeving schaalt moeiteloos met u mee.

Audit log unfold_more

Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.

VoIP account beheer unfold_more

Zelf VoIP accounts aanmaken en beheren. Koppel Voip accounts aan toestellen en nummers. Zo zijn uw medewerkers snel bereikbaar.

Interne chat unfold_more

ContactSuite Chat. Iedere gebruiker van ContactSuite kan met zijn of haar online collega’s chatten. Zo is het eenvoudig om via de chat tijdens een klantgesprek ruggespraak te houden met een collega of supervisor. Dit zorgt ervoor dat er steeds meer gesprekken in een keer goed worden beantwoord.

Uitgaande identiteit unfold_more

Met één druk op de knop je uitbelnummer wijzigen. Handig als je voor verschillende merken werkt.

Adresboek unfold_more

Al jouw (online) contacten overzichtelijk gepresenteerd. Vanuit deze omgeving kan je iedereen via verschillende kanalen bereiken.

Conference unfold_more

Vanuit ContactSuite kunt u eenvoudig een conference met meerdere personen opzetten.

Sluit overzicht

ContactSuite professional pakket voor professionele tools voor uw klantenservice medewerkers

Filter op categorie
filter_list arrow_drop_down
Rapportages
Performance
Bereikbaarheid
Interactie
Beheer
Rapportages Meten is weten!
ContactSuite Performance module
Performance Houd overzicht, controle en geef sturing op kwaliteit
Bereikbaarheid Alle instellingen voor jouw bereikbaarheid beheer je zelf.
Interactie Jouw persoonlijke communicatie cockpit
Beheer Zelf op en afschalen. Maak gratis gebruikers aan, zoveel als je wilt.
Wachtrij details unfold_more

Met dit rapport heb je meteen zicht in de dynamiek van het gespreksaanbod, de wachtrijen, en de opgehangen gesprekken. Essentiële informatie om te sturen op kwaliteit.

Wallscreens unfold_more

Altijd en overal inzicht in de KPI’s van jouw klantenservice? Met de Wallscreen module maak zelf dashboards en projecteer je jouw zelfgemaakte dashboard op iedere willekeurige “smart” TV.

Meldteksten wijzigen unfold_more

Meldteksten gebruik je in je belplan. Het is de stem die de beller begeleid als hij naar jouw servicenummer heeft gebeld. De meldteksten zijn bepalend voor een goede klantervaring.

Meldteksten beheer je zelf vanuit jouw ContactSuite omgeving.

 

 

Gespreksnotities unfold_more

Maak na ieder gesprek een gespreksnotitie. Noteer wie er heeft gebeld en leg vast wat er besproken en afgesproken is. Voor jouzelf en voor je collega’s nuttige informatie om op terug te vallen als het nodig is.

Openingstijden wijzigen unfold_more

Via de openingstijden module bepaal je zelf wanneer je wel of niet telefonisch bereikbaar bent via jouw servicenummer. Daarnaast kan je specifieke dagen opgeven wanneer je gesloten bent. Feestdagen bijvoorbeeld. Openingstijden wijzig je eenvoudig zelf via jouw ContactSuite omgeving.

Belgroep dashboard unfold_more

Live inzicht over de performance van jouw belgroepen. Informatie over de wachtrij, de status van alle medewerkers, en diverse KPI’s

Coaching unfold_more

Uitgebreide mogelijkheden om de performance van jouw medewerkers nog beter te maken.

Met een druk op de knop kun je meeluisteren tijdens een klantgesprek en jouw medewerker coachen.

Mocht het nodig zijn dan kun je het gesprek zelfs helemaal overnemen.

Voorzie nieuwe medewerkers van een coaching status om ze te kunnen trainen op specifieke vaardigheden.

 

 

Twee-factor-authenticatie unfold_more

Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.

Belgroep rapportage unfold_more

Met de belgroep rapportage krijg je inzicht de bereikbaarheid van jouw afdelingen. Hou de prestaties bij van de klantenservice, de afdeling sales, of de spoedzorg.

Verbeteren van de service naar jouw klanten begint hier.

  • Gespreksaanbod
  • % Beantwoord
  • % Verloren
  • SLA
  • Wachttijden

 

Telesales unfold_more

Gebruik ContactSuite voor uw telesales en marketing campagnes. ContactSuite beschikt over een geïntegreerde telesales module waarmee u eenvoudig belcampagnes kunt starten. Al het inbound- en outboundcontact kan geblend aan jouw medewerkers worden aangeboden.

Zendesk integratie unfold_more

Gebruikt u Zendesk als ticketing systeem? Geen probleem. ContactSuite zorgt voor een naadloze integratie met Zendesk zodat ook deze medewerkers uw klanten de kwaliteit kunnen bieden die ze verdienen. Alle faciliteiten van Zendesk werken zoals u gewend bent.

Netwerk ACD en IVR unfold_more

Grote verzameling aan slimme features om de meest efficiënte bel plannen te maken voor jouw klantenservicenummer.

Kalender, Menu, Wachtrij, Voice2mail, Openingstijden, Meldteksten, Recording,  Plaagbel stop, Hulpgroepen en nog veel meer.

Wachtrijen unfold_more

Als het aanbod van gesprekken de capaciteit van de klantenservice overstijgt kan een wachtrij uitkomst bieden. Iedere wachtrij kan je voorzien van vele slimme toepassingen zoals muziek, een beurtmelder, het afspelen van advertenties, terugbel opties bij drukte,  enz.

Gebruikersbeheer unfold_more

Zelf gebruikers toevoegen en verwijderen. Uw communicatieomgeving schaalt moeiteloos met u mee.

Rollen beheer unfold_more

Zelf rollen samenstellen voor een ContactSuite Communicatieomgeving op maat. Iedere medewerker krijgt zo de functies die hij nodig heeft om zijn werk te doen.

Audit log unfold_more

Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.

VoIP account beheer unfold_more

Zelf VoIP accounts aanmaken en beheren. Koppel Voip accounts aan toestellen en nummers. Zo zijn uw medewerkers snel bereikbaar.

Agent dashboard unfold_more

Volg live de verrichtingen van jouw callcenter medewerkers en Coach ze waar nodig. Inclusief meeluister en influister functie.

Toestel wijzigen unfold_more

Wijzig realtime je eindbestemming zodat je bereikbaar blijft als je onderweg bent

Interne chat unfold_more

ContactSuite Chat. Iedere gebruiker van ContactSuite kan met zijn of haar online collega’s chatten. Zo is het eenvoudig om via de chat tijdens een klantgesprek ruggespraak te houden met een collega of supervisor. Dit zorgt ervoor dat er steeds meer gesprekken in een keer goed worden beantwoord.

Wachtrij dashboard unfold_more

Jouw klantenservice medewerkers zien de actuele status van de wachtrij voor de belgroepen waar zij in deelnemen

Presence unfold_more

Alle ingelogde medewerkers in ContactSuite kunnen hun beschikbaarheid status aangeven zodat iedereen ziet of ze wel of niet bereikbaar zijn.

Case management unfold_more

De perfecte tool voor het automatiseren van bel acties zoals telesales of terugbel programma’s. Voorzien van workflows en dialer toepassing.

CRM koppeling unfold_more

Zodra een gesprek word afgeleverd bij een medewerker wordt in de Interactie module desgewenst een koppeling gemaakt met uw CRM omgeving. Als de beller wordt herkent kan uw medewerker het gesprek vanuit het juiste scherm verder afhandelen.

Uitgaande identiteit unfold_more

Met één druk op de knop je uitbelnummer wijzigen. Handig als je voor verschillende merken werkt.

Terugbelafspraken unfold_more

Werk efficiënter en plan eenvoudig een terugbelafspraak in als het klantcontact even niet gelegen komt. Een volledig automatisch proces waarbij de medewerker bij inloggen op de dag aan de afspraak wordt herinnerd.

Persoonlijke dagstatistieken unfold_more

Informatie over je persoonlijke performance van die dag. Je hebt inzage in je beantwoorde gesprekken, je gemiste gesprekken en je gemiddelde afhandeltijd en gespreksduur.

Recording unfold_more

Al jouw gesprekken kunnen worden opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden of als bewijs bij het sluiten van een overeenkomst.

Adresboek unfold_more

Al jouw (online) contacten overzichtelijk gepresenteerd. Vanuit deze omgeving kan je iedereen via verschillende kanalen bereiken.

Progressive Dialer unfold_more

Applicatie voor het automatiseren van telefoongesprekken. Denk aan automatische terugbel acties of telesales toepassingen.

Gespreksredenen unfold_more

Na ieder klantgesprek kan binnen 10 seconden het gesprek door uw medewerker worden voorzien van een label. Zo kunt u achteraf makkelijker gespreksonderwerpen analyseren.

Conference unfold_more

Vanuit ContactSuite kunt u eenvoudig een conference met meerdere personen opzetten.

Voicemail 2 inbox unfold_more

Als klanten een bericht achterlaten dan worden deze berichten in de inbox van de juiste belgroep geplaatst geplaatst. Iedere medewerker in deze belgroep kan het bericht beluisteren en de klant desgewenst terugbellen.

360 graden beeld van de organisatie unfold_more

Maak zelf rapportages. Verkrijg precies de gewenste informatie over de performance van uw nummers en medewerkers.

Zo heeft u inzicht in onder meer het aantal oproepen per medewerker, aantal verbroken, gemiddeld gespreksduur, duur van agent status per periode en nog veel meer.

Nummer rapportages unfold_more

Informatie over klantgesprekken per servicenummer.

  • Gespreksaanbod
  • % Beantwoord
  • Totale gespreksduur
  • Gemiddelde gespreksduur
  • Herkomst gesprekken
Sluit overzicht

De zekerheden van ContactSuite

Volledig in de Cloud

Geen infrastructurele verplichtingen, wij managen alles

Veilig

AVG compliant en binnenkort ISO gecertificeerd

Continue doorontwikkeling

Dus continuiteit verzekerd

Vele slimme functies om je bereikbaarheid in te richten

Alles wat je kunt bedenken en meer

Betalen naar gebruik

Wel zo eerlijk

Zelf op en afschalen van medewerkers en functies

Dus je betaalt nooit te veel

Betrouwbaar

Mis geen contact, wij garanderen 99,99% beschikbaarheid

Makkelijk in gebruik

Snel en eenvoudig up and running

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Bestellen

Servicenummers kun je eenvoudig online bestellen.

Kies het juiste nummertype en kies het door jou gewenste nummer.

Je kan een “mooi” nummer kiezen maar ook voor “direct beschikbare” nummers.

Bij direct beschikbare nummer ben je op werkdagen binnen 24 uur via dat nummer bereikbaar.

Het bestellen van een nummer is eenvoudig:

  1. Kies je nummer,
  2. Vul je gegevens in
  3. Voer de betaling uit

Je krijgt van ons per mail een bevestiging van je aanvraag.

We gaan dan direct voor je aan de slag en zorgen ervoor dat je nummer wordt opgeleverd in jouw ContactSuite omgeving.

Samen zorgen we er dan voor dat het gewenste belscript wordt geactiveerd.

Vond u dit antwoord nuttig?
2
0

Wij gaan dan direct voor je aan de slag.
Je ontvangt van ons altijd een bevestiging van je on-line bestelling in je mail.

Je heb een direct (binnen 24 uur) beschikbaar nummer besteld.
Je ontvangt van ons binnen 24 uur een email met daarin de account gegevens van ContactSuite. Dit is de applicatie waar je jou nieuwe nummer in kan beheren.

Het nummer wat je hebt besteld kun je vinden in de module “Bereikbaarheid”.

Daarin kun je zelf instellen hoe je via jouw nummer bereikbaar wil zijn.

Uiteraard helpen we je gratis met de inrichting van je nummer zodat je snel optimaal bereikbaar bent.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Stel je wil een nieuw beschikbaar nummer bestellen.

Je hebt een mooi nummer uitgekozen. Direct na je on-line bestelling op onze website starten we het aanvraagproces bij de ACM op. Daarvoor nemen we contact met je op om de benodigde gegevens in te vullen.

Omdat jij de aanvrager bent van het nummer ontvang je rechtstreeks van de ACM het bericht dat je nummer is toegekend. Zodra je dat aan ons hebt doorgegeven zorgen wij ervoor dat je nummer wordt geactiveerd.
Vervolgens ontvang je van ons via email je inloggegevens van ContactSuite. Hiermee kun je zelf je bereikbaarheid instellen zoals jij wil. Dit hele proces duurt ongeveer 3 weken. Daarna kun je aan de slag met je nieuwe nummer en kun je via ContactSuite je bereikbaarheid inregelen.

Uiteraard helpen wij je om je nummer zo goed mogelijk in te richten.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Betalen

Alle online bestellingen kun je betalen met iDEAL.

Als bestaande klant ontvang je van ContactMakers een factuur. Wij werken op basis van automatische incasso en hanteren een betaaltermijn van 14 dagen na factuurdatum.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Als je factuur niet klopt kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zoeken dan voor je uit wat er mis is gegaan. Als we de fout hebben geconstateerd dan corrigeren we dat uiteraard meteen.

Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Garantie

Op alle hardware ontvang je 1 jaar fabrieksgarantie. Als je product binnen de garantietermijn een probleem vertoont kun je dit bij ons aanmelden op [email protected] Wij zorgen er dan samen met jou voor dat het probleem bij de leverancier word aangemeld. Zo heb je een aanspraakpunt voor alle Contactmakers hardware.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Hardware

Je kunt alleen VoIP toestellen koppelen. Wij ondersteunen de volgende toestellen;

  • Yealink T19P E2
  • Yealink T41S
  • Yealink T42S
  • Snom D717
  • Yealink T53W
  • Snom D735
  • Yealink T54W
  • Snom D785
  • Yealink T57W
  • Yealink CP930W Dect vergadertoestel
  • Yealink CP930W Dect Base
  • Yealink W60P Base + handset
  • Linphone (softphone, open source)

Alle toestellen kun je ook bij ons kopen. Wij garanderen een plug & play installatie en koppeling met ContactSuite.

Als je een toestel hebt die niet in de lijst staat dan horen we dat graag van je. We kunnen dit toestel certificeren zodat ook jou toestel aan ContactSuite kan worden gekoppeld.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

SIP Appliation Layer Gateway ofwel SIP ALG is een software component in veel routers waarmee specifieke applicatieprotocollen mee worden beheerd.
De software probeert NAT problemen in router firewalls op te lossen maar doet dat niet goed.
Deze software zorgt in veel gevallen niet voor de verbeteringen die je zou verwachten. Sterker nog wij adviseren je om SIP ALG in je router uit te zetten om kwaliteitsproblemen te voorkomen of te verhelpen.

Als SIP ALG aan staat zou dat de veroorzaker kunnen zijn van de volgende problemen;

Eenzijdige audio.
Verbroken gesprekken.
Doorverbind problemen.
Gesprekken in of uit de wacht halen werkt niet goed.
Niet alle toestellen rinkelen in een belgroep.
Toestellen blijven door rinkelen nadat er is opgenomen.

Als je ons belt kunnen we je helpen bij het uitzetten van SIP ALG in je router.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Nummers

De kosten voor een nummer zijn afhankelijk van het type en het gekozen pakket.

In onderstaande tabel zie je de maandelijkse nummerkosten in één overzicht.

De kosten zijn per nummer per maand.

DIENST
NUMMER SERVICENUMMERS VOIP ZAKELIJK
TYPE plus essential
0800 € 25,00 n/a
0900 € 25,00 n/a
0909 € 25,00 n/a
0906 € 25,00 n/a
18xy € 25,00 n/a
088 € 25,00 € 6,95
085 € 25,00 € 6,95
Geografisch € 25,00 € 6,95

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Als je een servicenummer besteld dan krijg je daar gratis het plus pakket bij. Met dit pakket kun je je telefonische bereikbaarheid optimaal inregelen.

Je krijgt alle slimme features die je nodig hebt om jouw klanten een goede ervaring te bezorgen. Zo kun je zelf meldteksten (laten) inspreken waarna je ze koppelt aan aan jouw belplan.

Om alle mogelijkheden goed te benutten helpen wij je op weg. Je bent dan snel, goed bereikbaar.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Het voordeel van 0900, 0909, 0906 en 18xy nummers is dat je het gesprekstarief zelf kan bepalen.

Als je zo’n nummer aanvraagt dan krijg je van ons de vraag welk tarief je aan dit nummer wil koppelen.

Bij nieuwe nummers wordt het gesprekstarief dus tijdens het aanvraagproces geregeld.

Voor direct beschikbare nummers is dat anders. Deze nummers hebben reeds een bestaand gesprekstarief.

Je kan op deze website zoeken of er een nummer met het door jouw gewenste tarief beschikbaar is.

Heb je een mooi direct beschikbaar servicenummer gevonden maar heeft dit nummer niet het juiste tarief dan kun je dit gesprekstarief altijd achteraf veranderen.

Als je ons belt op 0800-0770 dan kunnen wij dat voor je regelen. Deze procedure neemt zo’n 7 werkdagen in beslag.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Pakketinformatie

Een VoIP Zakelijk Essential pakket is inzetbaar voor de volgende onderdelen van jouw telefonische bereikbaarheid;

Per pakket kun je kiezen uit één van de volgende mogelijkheden;

  1. Het inregelen van persoonlijke telefonie voor één van jouw medewerkers.
  2. Het inregelen van je zakelijke telefoonnummer voor op de website
  3. Het inregelen van een Fax nummer (Fax-naar-email)

Dus voor 6,95 Euro per Essential Pakket per maand regel je één van bovenstaande onderdelen van jouw bereikbaarheid.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Voor 6,95 Euro per VoIP Zakelijk Essential pakket per maand krijg je het volgende;

1. Eén VoIP account om mee te kunnen bellen en gebeld te worden.

2. Eén telefoonnummer (keuze uit een 085, 088, of een Geo nummer)

3. Maximaal 2 doorgangen per telefoonnummer of VoIP account

4. Diverse slimme toepassingen die je aan je telefoonnummer kan koppelen

5. Gebruiker toegang tot ContactSuite: Rol beheerder en VoIP zakelijk gebruiker

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Het Pluspakket is het pakket wat je gratis krijgt bij ieder servicenummer.

Dus bij aankoop van een servicenummer (25 Euro per maand) ontvang je daar gratis het Pluspakket bij.

Met het Pluspakket kun je voor ieder servicenummer onbeperkt gebruik maken van alle Pluspakket functies.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Prijzen en Opbrengsten

De opbrengsten van een 0909 of 0906 servicenummer zijn afhankelijk van een aantal zaken.

Jij levert je dienst tegen een bepaald tarief. Dit tarief bepaal je zelf en wordt gedurende het gesprek naar jouw 0909 servicenummer aan de beller berekend.

Afhankelijk van het aantal bellers en de gespreksduur levert dat omzet op. Deze omzet wordt na aftrek van kosten aan je uitbetaald.

 

Hieronder geven we een indicatie wat je verdient aan een 0909 nummer met een tarief van 0,90 Euro per minuut inclusief btw.

Stel je hebt 1000 gesprekken gehad in één maand met een gemiddelde gespreksduur van 10 minuten. Jouw werktijden zijn maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur.

Jouw verdiensten voor die maand zijn dan ongeveer 6425 Euro exclusief btw

Dit bedrag wordt door ons op iedere 10 de werkdag van de volgende maand aan je uitbetaald.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
1

De kosten voor een nummer zijn afhankelijk van het type en het gekozen pakket.

In onderstaande tabel zie je de maandelijkse nummerkosten in één overzicht.

De kosten zijn per nummer per maand.

DIENST
NUMMER SERVICENUMMERS VOIP ZAKELIJK
TYPE plus essential
0800 € 25,00 n/a
0900 € 25,00 n/a
0909 € 25,00 n/a
0906 € 25,00 n/a
18xy € 25,00 n/a
088 € 25,00 € 6,95
085 € 25,00 € 6,95
Geografisch € 25,00 € 6,95

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Support

We zijn er altijd voor je.

Waarom? Wij beschouwen jouw contact met klanten als missiekritiek. We staan dus altijd op scherp mochten zaken niet naar behoren werken of als je vragen hebt.

  • De openingstijden van onze supportafdeling zijn van 08:30 tot 17:30.
  • Wij zijn 24/7 bereikbaar tijdens storingen.
  • Support bij verstoringen is altijd kosteloos.
  • Hulp tijdens de implementatie van jouw ContactSuite communicatieomgeving is kosteloos
  • Je kan ons bereiken op de volgende nummers;
    • 088 5454000 (24 uur)
    • 0800 0770 (gedurende openingstijden)
  • Op de website kan je ook rechtstreeks contact zoeken met een van onze contactmakers. Zij helpen je graag verder.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Load More


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.