ContactSuite pakketten
Alle communicatiediensten onder één dak,
makkelijker kunnen we het niet maken.
Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.
Online beheer van alle nationale en internationale nummers in één overzichtelijke omgeving. Activeer nummers, koppel belplannen en regel zelf de bereikbaarheid van ieder nummer.
Een informatieve melding aan jou medewerkers die wordt afgespeeld voorafgaand aan een gesprek. Zo krijgt de medewerker voor aanvang van het gesprek wat extra informatie waardoor het gesprek goed kan worden gestart.
De keuzemenu functie koppelt de specifieke vraag van de beller aan de juiste afdeling. Zo krijgt de beller een medewerker aan de lijn die de vraag in een keer goed kan beantwoorden.
Ontvang al uw faxen op een door u aangegeven email adres. Simpel en eenvoudig alle faxberichten op een nummer van uw keuze in de mail. Daarmee digitaliseert u al uw faxverkeer zodat u het makkelijk kunt archiveren.
Grote verzameling aan slimme features om de meest efficiënte bel plannen te maken voor uw klantenservicenummer. Kalender, Menu, Wachtrij, Voice2mail, Openingstijden, Meldteksten, Recording, Plaagbel stop, Hulpgroepen, en nog veel meer.
Als het aanbod van gesprekken uw capaciteit overstijgt kunt u wachtrijen instellen. De wachtrijen kunt u voorzien van vele slimme toepassingen zoals muziek, een beurtmelder, het afspelen van advertenties, terugbel opties bij drukte, enz.
Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.
Al uw gesprekken kunnen worden opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden of als bewijs bij het sluiten van een overeenkomst.
Informatie over klantgesprekken per servicenummer.
Al uw nationale en internationale nummers duidelijk gepresenteerd en te koppelen aan alle diensten van ContactMakers.
Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.
Informatie over alle uitgaande gesprekken. Zo heeft u volledig inzicht in belgedrag, frequent gebelde nummers en bijbehorende kosten.
Zelf gebruikers toevoegen en verwijderen. Uw communicatieomgeving schaalt moeiteloos met u mee.
Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.
Zelf VoIP accounts aanmaken en beheren. Koppel Voip accounts aan toestellen en nummers. Zo zijn uw medewerkers snel bereikbaar.
Wijzig realtime je eindbestemming zodat je bereikbaar blijft als je onderweg bent
ContactSuite Chat. Iedere gebruiker van ContactSuite kan met zijn of haar online collega's chatten. Zo is het eenvoudig om via de chat tijdens een klantgesprek ruggespraak te houden met een collega of supervisor. Dit zorgt ervoor dat er steeds meer gesprekken in een keer goed worden beantwoord.
Alle ingelogde medewerkers in ContactSuite kunnen hun beschikbaarheid status aangeven zodat iedereen ziet of ze wel of niet bereikbaar zijn.
Met één druk op de knop je uitbelnummer wijzigen. Handig als je voor verschillende merken werkt.
Al uw nummers live in enkele minuten. Overzicht, gemak en snelle time to market!
Al uw contacten overzichtelijk gepresenteerd. Vanuit deze omgeving kunt u iedereen via verschillende kanalen bereiken.
Vanuit ContactSuite kunt u eenvoudig een conference met meerdere personen opzetten.
Live inzicht over de performance van jouw belgroepen. Informatie over de wachtrij, de status van uw medewerkers, en diverse KPI's
Uitgebreide coaching mogelijkheden om gericht de performance van jouw medewerkers te verbeteren. Supervisors of coaches kunnen;
Een extra beveiliging voor je ContactSuite account waarbij jouw identiteit als gebruiker wordt vastgesteld door middel van 2 factoren.
Inzicht in de prestaties van uw belgroepen.
Verstuur op maat gemaakte SMS berichten vanuit uw eigen klantenservice proces. Via een directe aansturing op de ContactSuite SMS module wordt SMS als kanaal geïntegreerd in uw bedrijfsproces. Uw klanten ontvangen meldingen, herinneringen, of waarschuwingen wanneer het proces dat verlangt. Zo zijn uw klanten altijd goed geïnformeerd.
Gebruik ContactSuite voor uw telesales en marketing campagnes. ContactSuite beschikt over een geïntegreerde telesales module waarmee u eenvoudig belcampagnes kunt starten. Al het inbound- en outboundcontact kan geblend aan jouw medewerkers worden aangeboden.
Gebruikt u Zendesk als ticketing systeem? Geen probleem. ContactSuite zorgt voor een naadloze integratie met Zendesk zodat ook deze medewerkers uw klanten de kwaliteit kunnen bieden die ze verdienen. Alle faciliteiten van Zendesk werken zoals u gewend bent.
Grote verzameling aan slimme features om de meest efficiënte bel plannen te maken voor uw klantenservicenummer. Kalender, Menu, Wachtrij, Voice2mail, Openingstijden, Meldteksten, Recording, Plaagbel stop, Hulpgroepen, en nog veel meer.
Als het aanbod van gesprekken uw capaciteit overstijgt kunt u wachtrijen instellen. De wachtrijen kunt u voorzien van vele slimme toepassingen zoals muziek, een beurtmelder, het afspelen van advertenties, terugbel opties bij drukte, enz.
Zelf gebruikers toevoegen en verwijderen. Uw communicatieomgeving schaalt moeiteloos met u mee.
Zelf rollen samenstellen voor een ContactSuite Communicatieomgeving op maat. Iedere medewerker krijgt zo de functies die hij nodig heeft om zijn werk te doen.
Iedere wijziging in ContactSuite wordt vastgelegd in een Audit log. Zo kunt u achteraf nagaan wie welke wijziging heeft doorgevoerd en wanneer dit is gebeurd.
Zelf VoIP accounts aanmaken en beheren. Koppel Voip accounts aan toestellen en nummers. Zo zijn uw medewerkers snel bereikbaar.
Volg live de verrichtingen van uw callcenter medewerkers en Coach uw medewerkers waar nodig. Inclusief meeluister en influister functie.
Wijzig realtime je eindbestemming zodat je bereikbaar blijft als je onderweg bent
ContactSuite Chat. Iedere gebruiker van ContactSuite kan met zijn of haar online collega's chatten. Zo is het eenvoudig om via de chat tijdens een klantgesprek ruggespraak te houden met een collega of supervisor. Dit zorgt ervoor dat er steeds meer gesprekken in een keer goed worden beantwoord.
Uw klantenservice medewerkers zien de actuele status van de wachtrij voor de belgroepen waar zij in deelnemen
Alle ingelogde medewerkers in ContactSuite kunnen hun beschikbaarheid status aangeven zodat iedereen ziet of ze wel of niet bereikbaar zijn.
De perfecte tool voor het automatiseren van bel acties zoals telesales of terugbel programma's. Voorzien van workflows en dialer toepassing.
Zodra een gesprek word afgeleverd bij een medewerker wordt in de Interactie module desgewenst een koppeling gemaakt met uw CRM omgeving. Als de beller wordt herkent kan uw medewerker het gesprek vanuit het juiste scherm verder afhandelen.
Met één druk op de knop je uitbelnummer wijzigen. Handig als je voor verschillende merken werkt.
Al uw nummers live in enkele minuten. Overzicht, gemak en snelle time to market!
Informatie over je persoonlijke performance van die dag. Je hebt inzage in je beantwoorde gesprekken, je gemiste gesprekken en je gemiddelde afhandeltijd en gespreksduur.
Al uw gesprekken kunnen worden opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden of als bewijs bij het sluiten van een overeenkomst.
Al uw contacten overzichtelijk gepresenteerd. Vanuit deze omgeving kunt u iedereen via verschillende kanalen bereiken.
Applicatie voor het automatiseren van telefoongesprekken. Denk aan automatische terugbel acties of telesales toepassingen.
Na ieder klantgesprek kan binnen 10 seconden het gesprek door uw medewerker worden voorzien van een label. Zo kunt u achteraf makkelijker gespreksonderwerpen analyseren.
Vanuit ContactSuite kunt u eenvoudig een conference met meerdere personen opzetten.
Al uw nummers live in enkele minuten. Overzicht, gemak en snelle time to market!
Maak zelf rapportages. Verkrijg precies de gewenste informatie over de performance van uw nummers en medewerkers. Zo heeft u inzicht in onder meer het aantal oproepen per medewerker, aantal verbroken, gemiddeld gespreksduur, duur van agent status per periode en nog veel meer.
Informatie over klantgesprekken per servicenummer.
Geen infrastructurele verplichtingen, wij managen alles
AVG compliant en binnenkort ISO gecertificeerd
Dus continuiteit verzekerd
Alles wat je kunt bedenken en meer
Wel zo eerlijk
Dus je betaalt nooit te veel
Mis geen contact, wij garanderen 99,99% beschikbaarheid
Snel en eenvoudig up and running