ContactSuite

Het alles in één cloud
communicatieplatform

ContactSuite

Het alles in één
cloud communicatieplatform

Met ContactSuite heb je alles zelf in de hand. Beheer jouw servicenummers online en geef iedere medewerker een persoonlijke online bedrijfstelefonie omgeving. Zo bied je jouw (klantenservice)medewerkers de meest geavanceerde tools voor het beste klantcontact!

De modules van ContactSuite

Jouw persoonlijke communicatie cockpit voor efficiënt klantcontact.

Met de Interactie-module heb je de volgende slimme tools tot je beschikking;

  • Aanwezigheidsinformatie van jouw online contacten
  • Interne Chat
  • Wachtrij indicator
  • CRM koppeling
  • SMS Broadcast
  • En nog veel meer!

De Interactie-module wordt standaard geleverd bij de pakketten van Online Bedrijfstelefonie en Callcenter Software.

ContactSuite Interactiemodule
Plus pakket
Plus

Dé beheermodule voor alle nummers

Essential

Online telefonie voor alle medewerkers

Professional

Voor klantenservice medewerkers

Houd overzicht, controle en geef sturing op kwaliteit.

Met de Performance module ben je de ogen en oren van de organisatie. Stuur dagelijks op de kwaliteit van jouw klantenservice.

Stuur op KPI’s en reageer op de gebeurtenissen van die dag. Voeg medewerkers toe om wachtrijen te verminderen en coach jouw medewerkers wanneer dit nodig is.

Alle aanpassingen zijn 24 uur geldig zodat je de volgende dag je vertrouwde instellingen weer terug hebt.

Met de Performance-module kun je:

  • Meeluisteren met klantgesprekken
  • Inbreken bij lastige telefoongesprekken
  • Medewerkers coachen
  • De status van medewerkers wijzigen
  • Capaciteit van belgroepen aanpassen op basis van KPI’s.

De performance-module is onderdeel van het Professional pakket

Plus pakket
Start

Dé beheermodule voor alle nummers

Essential

Online telefonie voor alle medewerkers

Professional

Voor klantenservice medewerkers

Inzicht in de kwaliteit van jouw bereikbaarheid, servicelevels en de performance van jouw medewerkers.

De Rapportagemodule geeft je in één oogopslag inzicht in de kwaliteit van jouw dienstverlening. Je ziet direct hoeveel gesprekken er zijn binnengekomen, het aantal gemiste gesprekken, de ophang ratio en het percentage van de herhaal gesprekken.

Allemaal handige informatie voor het verbeteren van jouw bedrijfsproces.

De Rapportagemodule wordt standaard geleverd bij ieder ContactSuite pakket

Rapportage widget
Plus pakket
Start

Dé beheermodule voor alle nummers

Essential

Online telefonie voor alle medewerkers

Professional

Voor klantenservice medewerkers

Leg de rode loper uit voor je klanten. Met de Bereikbaarheid-module regel je zelf de bereikbaarheid via krachtige bedrijfskritische functies.

In enkele minuten is de bereikbaarheid van jouw bedrijf goed geregeld. Met onze slimme toepassingen kun je eenvoudig jouw bereikbaarheid verbeteren zoals jij dat wilt. Je hebt het allemaal zelf in de hand.

Met deze module ben je onder andere in staat om;

  • Alle (service)nummers te beheren
  • Geavanceerde belplannen te maken
  • Belgroepen in te stellen en te beheren
  • Eindbestemming nummers te wijzigen
  • Wachtrijen in te stellen
  • Je openingstijden in te regelen

De module Bereikbaarheid is onderdeel van het Plus pakket en wordt geleverd bij ieder servicenummer.

Plus pakket
Start

Dé beheermodule voor alle nummers

Essential

Online telefonie voor alle medewerkers

Professional

Voor klantenservice medewerkers

Liever alles in eigen beheer? Met de Beheer module bepaal je zelf de grens.

Bepaal zelf welke communicatiewensen je wil uitbesteden bij ContactMakers. Veilig in de Cloud, zonder de lasten van eigen infrastructurele verplichtingen.

Denk niet in beperkingen en regel alles zelf met één druk op de knop.

  • Zelf onbeperkt gebruikers aanmaken of verwijderen.
  • Toestellen en VoIP accounts aanmaken voor je VoIP telefonie omgeving,
  • Nieuwe communicatiefuncties toevoegen en koppelen aan de diverse rollen binnen jouw bedrijf.
  • Beheer van externe apparaten waarop je jouw dashboard informatie kan projecteren.

De Beheermodule is een vast onderdeel in alle ContactSuite pakketten

Plus pakket
Start

Dé beheermodule voor alle nummers

Essential

Online telefonie voor alle medewerkers

Professional

Voor klantenservice medewerkers

Functies

Alle communicatiediensten onder één dak, makkelijker kunnen we het niet maken.

Waarom ContactSuite

Volledig geo redundant platform

Veilig volgens de laatste techniek

Gebruikt door Marktleiders

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Instellingen en techniek

SIP Appliation Layer Gateway ofwel SIP ALG is een software component in veel routers waarmee specifieke applicatieprotocollen mee worden beheerd.
De software probeert NAT problemen in router firewalls op te lossen maar doet dat niet goed.
Deze software zorgt in veel gevallen niet voor de verbeteringen die je zou verwachten. Sterker nog wij adviseren je om SIP ALG in je router uit te zetten om kwaliteitsproblemen te voorkomen of te verhelpen.

Als SIP ALG aan staat zou dat de veroorzaker kunnen zijn van de volgende problemen;

Eenzijdige audio.
Verbroken gesprekken.
Doorverbind problemen.
Gesprekken in of uit de wacht halen werkt niet goed.
Niet alle toestellen rinkelen in een belgroep.
Toestellen blijven door rinkelen nadat er is opgenomen.

Als je ons belt kunnen we je helpen bij het uitzetten van SIP ALG in je router.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Load More

Contact opnemen
Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.