ContactSuite
VoIP Telefooncentrale
Met ContactSuite heb je alles zelf in de hand. Beheer jouw servicenummers online en geef iedere medewerker een persoonlijke online bedrijfstelefonie omgeving. Zo bied je jouw (klantenservice)medewerkers de meest geavanceerde tools voor het beste klantcontact!
De beste tools voor klantcontact zonder drempels
Jouw persoonlijke communicatie cockpit voor thuis en op de zaak.
Het maakt niet uit of je thuis werkt of op de zaak. Zodra je inlogt in ContactSuite ben je bereikbaar voor jouw klanten en collega's. Inclusief de juiste informatie voorafgaand aan ieder gesprek.
Met deze functies maak je van ieder contact een positieve ervaring:
- Aanwezigheidsinformatie van jouw online contacten
- Browsertelefoon
- Interne Chat
- Wachtrij informatie
- CRM koppeling
- Maak gespreksnotities
De Interactie-module wordt standaard geleverd bij de pakketten van Online Bedrijfstelefonie en Callcenter Software.
Dé beheermodule voor alle nummers
Online telefonie voor alle medewerkers
Voor klantenservice medewerkers
Houd overzicht, controle en geef sturing op kwaliteit.
Krachtige management tools voor supervisors, teamleiders en callcenter managers.
Stuur op KPI's en reageer op de gebeurtenissen van die dag. Voeg medewerkers toe om wachtrijen te verminderen en coach jouw medewerkers wanneer dit nodig is.
Alle aanpassingen zijn 24 uur geldig zodat je de volgende dag je vertrouwde instellingen weer terug hebt.
Via de Performance module beschikken de managers over de volgende informatie;
- Dashboards met statusinformatie van alle medewerkers op de klantenservice
- Diverse Callcenter KPI's zoals gemiddelde gesprekstijden (ATT) & afhandeltijd (AHT)
- Actuele wachtrij informatie
- Bezetting per belgroep
- Bereikbaarheid per belgroep
- % Verloren gesprekken
De performance-module is onderdeel van het Professional pakket
Dé beheermodule voor alle nummers
Online telefonie voor alle medewerkers
Voor klantenservice medewerkers
Inzicht in de kwaliteit van jouw bereikbaarheid, servicelevels en de performance van jouw medewerkers.
De Rapportagemodule geeft je in één oogopslag inzicht in de kwaliteit van jouw dienstverlening. Je ziet direct hoeveel gesprekken er zijn binnengekomen, het aantal gemiste gesprekken, de ophang ratio en het percentage van de herhaal gesprekken.
Allemaal handige informatie voor het verbeteren van jouw bedrijfsproces.
De Rapportagemodule wordt standaard geleverd bij ieder ContactSuite pakket
Dé beheermodule voor alle nummers
Online telefonie voor alle medewerkers
Voor klantenservice medewerkers
Leg de rode loper uit voor je klanten. Met de Bereikbaarheid-module regel je zelf de bereikbaarheid via krachtige bedrijfskritische functies.
In enkele minuten is de bereikbaarheid van jouw bedrijf goed geregeld. Met onze slimme toepassingen kun je eenvoudig jouw bereikbaarheid verbeteren zoals jij dat wilt. Je hebt het allemaal zelf in de hand.
Met deze module ben je onder andere in staat om;
- Alle (service)nummers te beheren
- Geavanceerde belplannen te maken
- Belgroepen in te stellen en te beheren
- Eindbestemming nummers te wijzigen
- Wachtrijen in te stellen
- Je openingstijden in te regelen
De module Bereikbaarheid is onderdeel van het Plus pakket en wordt geleverd bij ieder servicenummer.
Dé beheermodule voor alle nummers
Online telefonie voor alle medewerkers
Voor klantenservice medewerkers
Liever alles in eigen beheer? Met de Beheer module bepaal je zelf de grens.
Bepaal zelf welke communicatiewensen je wil uitbesteden bij ContactMakers. Veilig in de Cloud, zonder de lasten van eigen infrastructurele verplichtingen.
Denk niet in beperkingen en regel alles zelf met één druk op de knop.
- Zelf onbeperkt gebruikers aanmaken of verwijderen.
- Toestellen en VoIP accounts aanmaken voor je VoIP telefonie omgeving,
- Nieuwe communicatiefuncties toevoegen en koppelen aan de diverse rollen binnen jouw bedrijf.
- Beheer van externe apparaten waarop je jouw dashboard informatie kan projecteren.
De Beheermodule is een vast onderdeel in alle ContactSuite pakketten
Dé beheermodule voor alle nummers
Online telefonie voor alle medewerkers
Voor klantenservice medewerkers
Functies
Alle communicatiediensten onder één dak, makkelijker kunnen we het niet maken.
