ContactSuite
Met ContactSuite heb je alles zelf in de hand. Beheer jouw servicenummers online en geef iedere medewerker een persoonlijke online bedrijfstelefonie omgeving. Zo bied je jouw (klantenservice)medewerkers de meest geavanceerde tools voor het beste klantcontact!
De modules van ContactSuite
Jouw persoonlijke communicatie cockpit voor efficiënt klantcontact.
Met de Interactie-module kun je jouw klantcontact nog verder professionaliseren door middel van;
- Chatmodule
- WebRTC of bellen via de browser
- Wachtrij indicator
- CTI koppeling
- Aanwezigheidsinformatie van jouw online contacten
- En nog veel meer!
De Interactie-module wordt standaard geleverd bij de pakketten van Online Bedrijfstelefonie en Callcenter Software.
Dé beheermodule voor alle nummers
Online telefonie voor alle medewerkers
Voor klantenservice medewerkers
Houd overzicht, controle en geef sturing op kwaliteit.
Met de Performance-module ben je altijd op de hoogte van de kwaliteit van jouw dienstverlening. Ook zie je direct hoe jouw klanten dit ervaren. Dankzij deze module heb je alle lastige situaties zelf in de hand.
Met de Performance-module kun je:
- Meeluisteren met klantgesprekken
- Inbreken bij lastige telefoongesprekken
- Medewerkers coachen
- De status van medewerkers wijzigen
- Capaciteit van belgroepen aanpassen op basis van KPI’s.
De performance-module is onderdeel van het Professional Pakket
Dé beheermodule voor alle nummers
Online telefonie voor alle medewerkers
Voor klantenservice medewerkers
Inzicht in de kwaliteit van jouw bereikbaarheid, servicelevels en de performance van jouw medewerkers.
De Rapportagemodule geeft je in één oogopslag inzicht in de kwaliteit van jouw dienstverlening. Je ziet direct hoeveel gesprekken er zijn binnengekomen, het aantal gemiste gesprekken, de ophang ratio en het percentage van de herhaal gesprekken.
Allemaal handige informatie voor het verbeteren van jouw bedrijfsproces.
De Rapportagemodule wordt standaard geleverd bij ieder ContactSuite pakket
Dé beheermodule voor alle nummers
Online telefonie voor alle medewerkers
Voor klantenservice medewerkers
Leg de rode loper uit voor je klanten. Met de Bereikbaarheid-module regel je zelf de bereikbaarheid via krachtige bedrijfskritische functies.
Met onze slimme toepassingen kun je eenvoudig jouw bereikbaarheid verbeteren zoals jij dat wilt. Het is ook mogelijk om werkprocessen te optimaliseren. Je hebt het allemaal zelf in de hand. Ga jij voor 24/7? Met de Bereikbaarheid module ben je onder andere in staat om;
- Alle telefoonnummers te managen
- Geavanceerde belplannen te maken
- Belgroepen in te stellen
- Eindbestemming nummers te beheren
De module Bereikbaarheid is onderdeel van het Startpakket en wordt geleverd bij ieder servicenummer.
Dé beheermodule voor alle nummers
Online telefonie voor alle medewerkers
Voor klantenservice medewerkers
Liever alles in eigen beheer? Met de Beheer module bepaal je zelf de grens.
Zelf gebruikers aanmaken of verwijderen? Dat kan, zoveel als je wilt. Of wil je graag bepaalde functies toevoegen? Denk niet in beperkingen en regel alles zelf met één druk op de knop. Bepaal zelf welke communicatiewensen je wilt uitbesteden bij ContactMakers.
De Beheermodule is een vast onderdeel in alle ContactSuite pakketten
Dé beheermodule voor alle nummers
Online telefonie voor alle medewerkers
Voor klantenservice medewerkers
Functies
Alle communicatiediensten onder één dak, makkelijker kunnen we het niet maken.

Waarom ContactSuite
Volledig geo redundant platform
Zeer hoge beschikbaarheid
Veilig volgens de laatste techniek
ISO gecertificeerd en AVG Compliant
Gebruikt door Marktleiders
De beste organisaties gingen u voor