ContactSuite

Het alles in één cloud
communicatieplatform

ContactSuite

Het alles in één
cloud communicatieplatform

Met ContactSuite heb je alles zelf in de hand. Beheer jouw servicenummers online en geef iedere medewerker een persoonlijke online bedrijfstelefonie omgeving. Zo bied je jouw (klantenservice)medewerkers de meest geavanceerde tools voor het beste klantcontact!

De modules van ContactSuite

Jouw persoonlijke communicatie cockpit voor efficiënt klantcontact.

Met de Interactie-module kun je jouw klantcontact nog verder professionaliseren door middel van;

  • Chatmodule
  • WebRTC of bellen via de browser
  • Wachtrij indicator
  • CTI koppeling
  • Aanwezigheidsinformatie van jouw online contacten
  • En nog veel meer!

De Interactie-module wordt standaard geleverd bij de pakketten van Online Bedrijfstelefonie en Callcenter Software.

Start

Dé beheermodule voor alle nummers

Essential

Online telefonie voor alle medewerkers

Professional

Voor klantenservice medewerkers

Houd overzicht, controle en geef sturing op kwaliteit.

Met de Performance-module ben je altijd op de hoogte van de kwaliteit van jouw dienstverlening. Ook zie je direct hoe jouw klanten dit ervaren. Dankzij deze module heb je alle lastige situaties zelf in de hand.

Met de Performance-module kun je:

  • Meeluisteren met klantgesprekken
  • Inbreken bij lastige telefoongesprekken
  • Medewerkers coachen
  • De status van medewerkers wijzigen
  • Capaciteit van belgroepen aanpassen op basis van KPI’s.

De performance-module is onderdeel van het Professional Pakket

Start

Dé beheermodule voor alle nummers

Essential

Online telefonie voor alle medewerkers

Professional

Voor klantenservice medewerkers

Inzicht in de kwaliteit van jouw bereikbaarheid, servicelevels en de performance van jouw medewerkers.

De Rapportagemodule geeft je in één oogopslag inzicht in de kwaliteit van jouw dienstverlening. Je ziet direct hoeveel gesprekken er zijn binnengekomen, het aantal gemiste gesprekken, de ophang ratio en het percentage van de herhaal gesprekken.

Allemaal handige informatie voor het verbeteren van jouw bedrijfsproces.

De Rapportagemodule wordt standaard geleverd bij ieder ContactSuite pakket

Rapportage widget
Start

Dé beheermodule voor alle nummers

Essential

Online telefonie voor alle medewerkers

Professional

Voor klantenservice medewerkers

Leg de rode loper uit voor je klanten. Met de Bereikbaarheid-module regel je zelf de bereikbaarheid via krachtige bedrijfskritische functies.

Met onze slimme toepassingen kun je eenvoudig jouw bereikbaarheid verbeteren zoals jij dat wilt. Het is ook mogelijk om werkprocessen te optimaliseren. Je hebt het allemaal zelf in de hand. Ga jij voor 24/7? Met de Bereikbaarheid module ben je onder andere in staat om;

  • Alle telefoonnummers te managen
  • Geavanceerde belplannen te maken
  • Belgroepen in te stellen
  • Eindbestemming nummers te beheren

De module Bereikbaarheid is onderdeel van het Startpakket en wordt geleverd bij ieder servicenummer.

Start

Dé beheermodule voor alle nummers

Essential

Online telefonie voor alle medewerkers

Professional

Voor klantenservice medewerkers

Liever alles in eigen beheer? Met de Beheer module bepaal je zelf de grens.

Zelf gebruikers aanmaken of verwijderen? Dat kan, zoveel als je wilt. Of wil je graag bepaalde functies toevoegen? Denk niet in beperkingen en regel alles zelf met één druk op de knop. Bepaal zelf welke communicatiewensen je wilt uitbesteden bij ContactMakers.

De Beheermodule is een vast onderdeel in alle ContactSuite pakketten

Start

Dé beheermodule voor alle nummers

Essential

Online telefonie voor alle medewerkers

Professional

Voor klantenservice medewerkers

Functies

Alle communicatiediensten onder één dak, makkelijker kunnen we het niet maken.

Waarom ContactSuite

Volledig geo redundant platform

Zeer hoge beschikbaarheid

Veilig volgens de laatste techniek

ISO gecertificeerd en AVG Compliant

Gebruikt door Marktleiders

De beste organisaties gingen u voor

Klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Bestellen

Wij hebben diverse nummers op voorraad. Als je ons belt verzorgen wij het mooiste nummer voor je en regelen we dat je binnen 24 uur via dat nummer bereikbaar bent.

Hebben we je gewenste nummer niet op voorraad dan helpen we je gratis bij de nummeraanvraag bij de ACM. Dit aanvraag proces duurt zo’n 3 weken.

Binnenkort maken we het mogelijk om het volledige bestelproces via de website te laten plaatsvinden. Je kunt dan waar en wanneer je maar wilt online je nummers bestellen.

Vond u dit antwoord nuttig?
2
0

Wij gaan dan direct voor je aan de slag.
Je ontvangt van ons altijd een bevestiging van je bestelling in je mail.

Je heb een direct (binnen 24 uur) beschikbaar nummer besteld.
Je ontvangt van ons binnen 24 uur een email met daarin de account gegevens van ContactSuite. Dit is de applicatie waar je jou nieuwe nummer in kan beheren. Het nummer wat je hebt besteld kun je vinden in de module “Bereikbaar”. Daarin kun je zelf instellen hoe je via jou nummer bereikbaar wil zijn. Uiteraard helpen we je gratis met de inrichting van je nummer zodat je snel optimaal bereikbaar bent.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Stel je wil een nieuw beschikbaar nummer bestellen.

Je hebt een mooi nummer uitgekozen. Wij starten na je bestelling het aanvraagproces bij de ACM op. Daarvoor nemen we contact met je op om de benodigde gegevens in te vullen.

Omdat jij de aanvrager bent van het nummer ontvang je rechtstreeks van de ACM het bericht dat je nummer is toegekend. Zodra je dat aan ons hebt doorgegeven zorgen wij ervoor dat je nummer wordt geactiveerd.
Vervolgens ontvang je van ons via email je inloggegevens van ContactSuite. Hiermee kun je zelf je bereikbaarheid instellen zoals jij wil. Dit hele proces duurt ongeveer 3 weken. Daarna kun je aan de slag met je nieuwe nummer en kun je via ContactSuite je bereikbaarheid inregelen.

Uiteraard helpen wij je om je nummer zo goed mogelijk in te richten.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Betalen

Alle online bestellingen kun je betalen met iDEAL.

Als bestaande klant ontvang je van ContactMakers een factuur. Wij werken op basis van automatische incasso en hanteren een betaaltermijn van 14 dagen na factuurdatum.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Als je factuur niet klopt kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zoeken dan voor je uit wat er mis is gegaan. Als we de fout hebben geconstateerd dan corrigeren we dat uiteraard meteen.

Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Garantie

Op alle hardware ontvang je 1 jaar fabrieksgarantie. Als je product binnen de garantietermijn een probleem vertoont kun je dit bij ons aanmelden op Support@ContactMakers.nl. Wij zorgen er dan samen met jou voor dat het probleem bij de leverancier word aangemeld. Zo heb je een aanspraakpunt voor alle Contactmakers hardware.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Hardware

Je kunt alleen VoIP toestellen koppelen. De toestellen die wij ondersteunen kun je vinden op de website (hier).

Als je een toestel hebt die niet in de lijst staat dan horen we dat graag van je. We kunnen dit toestel certificeren zodat ook jou toestel aan ContactSuite kan worden gekoppeld.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

SIP Appliation Layer Gateway ofwel SIP ALG is een software component in veel routers waarmee specifieke applicatieprotocollen mee worden beheerd.
De software probeert NAT problemen in router firewalls op te lossen maar doet dat niet goed.
Deze software zorgt in veel gevallen niet voor de verbeteringen die je zou verwachten. Sterker nog wij adviseren je om SIP ALG in je router uit te zetten om kwaliteitsproblemen te voorkomen of te verhelpen.

Als SIP ALG aan staat zou dat de veroorzaker kunnen zijn van de volgende problemen;

Eenzijdige audio.
Verbroken gesprekken.
Doorverbind problemen.
Gesprekken in of uit de wacht halen werkt niet goed.
Niet alle toestellen rinkelen in een belgroep.
Toestellen blijven door rinkelen nadat er is opgenomen.

Als je ons belt kunnen we je helpen bij het uitzetten van SIP ALG in je router.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Prijzen

Dat is 65 Eurocent per minuut excl. BTW

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Support

We zijn er altijd voor je.

Waarom? Wij beschouwen jouw contact met klanten als missiekritiek. We staan dus altijd op scherp mochten zaken niet naar behoren werken of als je vragen hebt.

  • De openingstijden van onze supportafdeling zijn van 09:00 tot 17:30.
  • Wij zijn 24/7 bereikbaar tijdens storingen.
  • Support bij verstoringen is altijd kosteloos.
  • Hulp tijdens de implementatie van jouw ContactSuite communicatieomgeving is kosteloos
  • Je kan ons bereiken op de volgende nummers;
    • 088 54544000
    • 0800 0770 (vanaf 9 december)
  • Op de website kan je ook rechtstreeks contact zoeken met een van onze contactmakers. Zij helpen je graag verder.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Load More

Contact opnemen