Alle tools voor inspirerende klantervaringen.

We brengen je in contact met je klanten, presenteren relevante informatie en zorgen voor de perfecte afhandeling.

Jouw klanten, onze prioriteit

Wallscreens

Ieder bedrijf is anders en daarom ook wat jij belangrijk vind om te zien en op te sturen. Met ContactSuite kan je zelf wall screens configureren zodat je altijd een maatwerk dashboard op de TV...

Gespreksnotities

Houd gespreksnotities bij van ieder inkomend gesprek. Zo kan je altijd je beller direct van dienst zijn en heb je direct de juiste informatie bij de hand. Ook wanneer het vorige gesprek door je collega...

Belgroep dashboard

Overzicht hebben is belangrijk om te kunnen sturen. Onze dashboards geven jou tot in detail de informatie die je nodig hebt om de alledaagse zaken nauwlettend te sturen voor een optimale prestatie.

Coaching

Medewerkers helpen en nieuwelingen trainen wordt een fluitje van een cent met onze slimme coaching functies. Ongehoord kan je meeluisteren, influisteren en op die manier de kwaliteit omhoog tillen.

Telesales

Moeiteloos klanten nabellen op basis van een bellijst of marketing campagne. Automatisch uitbellen voor maximale efficiëntie op één of meerdere campagnes tegelijkertijd. Dit kan naadloos uitgaand en inkomend belverkeer combineren.

Browsertelefoon

Met onze browser telefoon ben je direct bereikbaar om te bellen en gebeld te worden vanaf je computer, tablet of mobiel. Zonder extra uitbel kosten bovenop het reguliere gesprek.

Vital10

Een platform dat al onze wensen vervult

Onze oude telefonie-omgeving was niet meer van deze tijd.
Omdat we een zorginstelling zijn is het voor ons extra belangrijk om altijd bereikbaar te zijn. We willen onze medewerkers op meerdere praktijken kunnen inzetten en de klant zo snel te woord staan.

Bij ContactMakers hebben we precies gevonden wat we zochten. Een heel fijn te configureren platform waar echt al onze wensen mee zijn vervuld. Klaar voor de toekomst en groei, iedereen kan overal werken, zeer eenvoudig te gebruiken en uitstekende gesprekskwaliteit.  Dat geeft hier blije gezichten.

Maarten Wildeman

Team Lead Service en Support

Vital10

Maarten Wildeman

Je bent in goed gezelschap

Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:

Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.
Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.

Dit is waarom je kiest voor ContactMakers

  • Klanttevredenheid en partnership staat bij ons voorop
  • Het beste Voice platform, gebruikt door marktleiders
  • Blijvend innovatief en continue doorontwikkeling
  • +20 jaar ervaring in telefonische bereikbaarheid
  • Alle diensten veilig vanuit de cloud geleverd en door ons gemanaged
Neem contact op

Slimme oplossingen en inspiratie

Het belang van voice logging: 5 redenen

Heeft u ooit gehoord van voice logging en evaluatie? Zo niet, dan bent u niet de enige. Veel mensen zijn niet op de hoogte van de voordelen die het kan bieden aan bedrijven. Voice logging is het proces van het opnemen en opslaan van spraakcommunicatie...

Aanscherping regels Abonnee-Informatiediensten en doorschakeldiensten

Per 16 december 2022 zijn de regels voor abonnee informatie & doorschakeldiensten aangescherpt. Belangrijkste reden voor aanscherping van de regelgeving is het beschermen van de consument tegen hoge doorschakelkosten.
In dit artikel worden de belangrijkste wijzigingen op een rijtje gezet;

ContactSuite telefonie-integratie met Medicom van Pharmapartners

Sinds kort heeft ContactMakers in samenwerking met Pharmapartners het Huisartsen Informatie Systeem (HIS) Medicom gekoppeld met haar telefooncentrale ContactSuite. Een voordeel van deze koppeling is dat het contact met de patiënt nog makkelijker en efficiënter wordt gemaakt. Benieuwd naar alle mogelijkheden?

Telefoongesprek opnemen? 5x belangrijke redenen…

Als ondernemer wil je jouw klanten optimale hulp bieden. Een mededeling die een klant bij het bellen vaak hoort is: dit telefoongesprek kan worden opgenomen voor kwaliteits- of trainingsdoeleinden. Maar waarom wil je als klantcontactcentrum of call center een telefoongesprek opnemen? Wij hebben 5 belangrijke...

Verminder lange wachttijden

De telefonische bereikbaarheid staat in de coronacrisis bij veel bedrijven onder druk. In de zorg lopen de telefonische wachttijden flink op. Hoe kun je met lange wachtrijen de beller zo adequaat mogelijk helpen? In deze blog geven wij je gratis tips om de telefonische bereikbaarheid...

    Of wil je ContactSuite liever voor

    Zakelijke VoIP telefonie
    • Telefooncentrale uit de Cloud
    • Met enkele klikken bereikbaar
    • On-the-fly uitbreiden
    • Je browser als telefoon
    • Je smartphone koppelen
    Meer informatie

    Fantastische bereikbaarheid

    • 0800-, 090X of lokale nummers
    • Inclusief heel veel slimme features
    • Voor een optimale merkbeleving
    • Nooit meer een gesprek missen
    • Werkt met al je telefoons
    Meer informatie

    Klantenservice

    Edwin van de klantenservice

    Hoe kunnen wij je helpen?

    We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

    0800 0770

    Bestellen

    Als je een servicenummer of een VoIP account bestelt op de website dan ga je een overeenkomst aan voor de duur van 12 maanden.

     

     

    Vond u dit antwoord nuttig?
    0
    0

    Meer laden


    Contact opnemen

    Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
    Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
    • Geen producten in de winkelwagen.