VoIP Zakelijk

Flexibel zakelijk bellen waar je ook bent

  • Je krijgt superieure gesprekskwaliteit
  • Voor op de zaak en thuis
  • Inclusief mobiele APP 
  • Zeer scherpe belkosten

Callcenter software

Alle functies voor de beste klantenservice

  • De beste garantie voor een goede service
  • Voor op de zaak en voor medewerkers thuis
  • Betalen naar gebruik
  • Aansturing via KPI's en slimme dashboards

Zakelijke telefonie en Callcenter software via één slimme applicatie.

Probleemloos communiceren begint bij ContactSuite. Ontdek de mogelijkheden van onze VoIP communicatiediensten.

App om mee te bellen
Interactie
Creëer de perfecte klantervaring

Een overzichtelijke interface voor dagelijks klantcontact. Bellen, chatten en SMS-en om zaken onderling en met klanten goed te regelen.

ContactSuite Performance module
Performance
Realtime monitoring en sturing

Met één druk op de knop inzicht in live informatie. Een supervisor of teamleider beschikt hierdoor over volledige controle!

Rapportages
Reporting & Business Intelligence

Meten is weten. Uitgebreide informatie over de kwaliteit van jouw medewerkers. Samen gaan we voor superieur klantcontact.

Bereikbaarheid
Perfecte bereikbaarheid

Met de geavanceerde instellingen regel je de bereikbaarheid van jouw klantenservice. Beheer je al je VoIP (telefoon)nummers, creëer je eigen belplannen en stel je teams samen. Om klanten de perfecte ervaring te bezorgen.

Rapportage widget
Rapportage widget
App om mee te bellen
Interactie
Creëer de perfecte klantervaring

Een overzichtelijke interface voor dagelijks klantcontact. Bellen, chatten en SMS-en om zaken onderling en met klanten goed te regelen.

Rapportages
Reporting & Business Intelligence

Met één druk op de knop inzicht in live informatie. Een supervisor of teamleider beschikt hierdoor over volledige controle!

Performance
Realtime monitoring en sturing

Meten is weten. Uitgebreide informatie over de kwaliteit van jouw medewerkers. Samen gaan we voor superieur klantcontact.

Bereikbaarheid
Beheer zelf je Nummers & Belplannen

Met de geavanceerde instellingen regel je de bereikbaarheid van jouw klantenservice. Beheer je al je (telefoon)nummers, creëer je eigen belplannen en stel je teams samen. Om klanten de perfecte ervaring te bezorgen.

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

Meer dan 2000 bedrijven gebruiken ContactSuite voor het realiseren van geweldige klantervaringen.

ContactSuite
medicom
Integratie
Samenwerken wordt gemakkelijk. Niet alleen met je collega’s, ook met de programma’s die je makkelijk kunt koppelen met ContactSuite.

Je bent in goed gezelschap

Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:

Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.
Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.

Marktleiders die gebruik maken van ContactSuite

Wij werken samen met en voor de leukste klanten

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.