ContactSuite

Het alles in één cloud
communicatieplatform

Op zoek naar de beste callcenter oplossingen?

Met de juiste software je klanten tevreden houden

Een goed klantcontact is een belangrijk aspect voor ieder bedrijf. De callcenter oplossingen van ContactMakers bieden jouw bedrijf hierin alle mogelijkheden .

Staat jouw bedrijf voor goed contact met zijn of haar klanten? ContactMakers laat jou niet verder zoeken en biedt hierin de callcenter oplossing die je zoekt. ContactMakers heeft al meer dan 15 jaar ervaring op dit gebied en helpt jou graag bij het maken van een keuze voor de beste oplossing, die wij helemaal naar jouw wensen inrichten.

Wallscreens

Ieder bedrijf is anders en daarom ook wat jij belangrijk vind om te zien en op te sturen. Met ContactSuite kan je zelf wall screens configureren zodat je altijd een maatwerk dashboard op de TV...

Gespreksnotities

Houd gespreksnotities bij van ieder inkomend gesprek. Zo kan je altijd je beller direct van dienst zijn en heb je direct de juiste informatie bij de hand. Ook wanneer het vorige gesprek door je collega...

Belgroep dashboard

Overzicht hebben is belangrijk om te kunnen sturen. Onze dashboards geven jou tot in detail de informatie die je nodig hebt om de alledaagse zaken nauwlettend te sturen voor een optimale prestatie.

Coaching

Medewerkers helpen en nieuwelingen trainen wordt een fluitje van een cent met onze slimme coaching functies. Ongehoord kan je meeluisteren, influisteren en op die manier de kwaliteit omhoog tillen.

Telesales

Moeiteloos klanten nabellen op basis van een bellijst of marketing campagne. Automatisch uitbellen voor maximale efficiëntie op één of meerdere campagnes tegelijkertijd. Dit kan naadloos uitgaand en inkomend belverkeer combineren.

Browsertelefoon

Met onze browser telefoon ben je direct bereikbaar om te bellen en gebeld te worden vanaf je computer, tablet of mobiel. Zonder extra uitbel kosten bovenop het reguliere gesprek.

Vital10

Een platform dat al onze wensen vervult

Onze oude telefonie-omgeving was niet meer van deze tijd.
Omdat we een zorginstelling zijn is het voor ons extra belangrijk om altijd bereikbaar te zijn. We willen onze medewerkers op meerdere praktijken kunnen inzetten en de klant zo snel te woord staan.

Bij ContactMakers hebben we precies gevonden wat we zochten. Een heel fijn te configureren platform waar echt al onze wensen mee zijn vervuld. Klaar voor de toekomst en groei, iedereen kan overal werken, zeer eenvoudig te gebruiken en uitstekende gesprekskwaliteit.  Dat geeft hier blije gezichten.

Maarten Wildeman

Team Lead Service en Support

Vital10

Maarten Wildeman

Je bent in goed gezelschap

Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:

Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.
Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.

Dit is waarom je kiest voor ContactMakers

  • Klanttevredenheid en partnership staat bij ons voorop
  • Het beste Voice platform, gebruikt door marktleiders
  • Blijvend innovatief en continue doorontwikkeling
  • +20 jaar ervaring in telefonische bereikbaarheid
  • Alle diensten veilig vanuit de cloud geleverd en door ons gemanaged
Neem contact op

Slimme oplossingen voor ieder bedrijf

Bij ContactMakers zit het maken van contact in het bloed. Wij willen alle mogelijke bedrijven helpen met het zo eenvoudig mogelijk beheren van hun callcenter of klantencontact.

Onze mensen staan klaar om je alles te vertellen wat een goed callcenter nodig heeft. Wil jij hier meer over weten? We gaan graag een keer met je in gesprek om onze callcenter oplossingen met je door te nemen. We bieden jou de service die je nodig hebt, tegen een zeer scherpe prijs. Wij zijn er van overtuigd dat wij jouw bedrijf kunnen helpen jullie klanten helemaal tevreden te houden.

Meer weten over onze call center oplossingen?

Indien je meer wilt weten over de oplossingen die wij voor jouw bedrijf klaar hebben staan, dan kun je hier altijd even contact over opnemen met ons. We helpen jou om zicht te houden op de snelle wereld van de telecommunicatie sector. Neem gerust een kijkje bij de uitgebreide informatie op deze website, zodat jij helemaal op de hoogte bent van wat ContactMakers jou allemaal te bieden heeft.

Bedrijven die van onze diensten gebruik maken

Zij gebruiken al jaren onze ContactSuite tools om klanten succesvol van dienst te zijn.

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Pakketinformatie

Een VoIP Zakelijk Essential pakket is inzetbaar voor de volgende onderdelen van jouw telefonische bereikbaarheid;

Per pakket kun je kiezen uit één van de volgende mogelijkheden;

  1. Het inregelen van persoonlijke telefonie voor één van jouw medewerkers.
  2. Het inregelen van je zakelijke telefoonnummer voor op de website
  3. Het inregelen van een Fax nummer (Fax-naar-email)

Dus voor 6,95 Euro per Essential Pakket per maand regel je één van bovenstaande onderdelen van jouw bereikbaarheid.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.