ContactSuite

Het alles in één cloud
communicatieplatform

Callcenter solutions op maat

Goede service is voor een bedrijf belangrijk. Je klanten willen er op kunnen rekenen dat jij voor ze klaarstaat en vragen kunt beantwoorden. Wanneer jij goede service kunt bieden aan de klant, zullen ze zich sneller loyaal naar jouw bedrijf voelen. Wanneer je service onder de maat is, zal de kans groter zijn dat men overstapt naar een van je concurrenten. Hoe zorg je er nu voor dat je klanten toch bij jou blijven?

Heeft jouw bedrijf regelmatig klantencontact? Dan is het belangrijk om te kijken wat de beste manier is om deze klanten te woord te staan. Hierbij gaat het om jouw verhaal, maar ook de technische kant die erbij komt kijken. Per slot van rekening kan een gesprek met jouw bedrijf zorgen voor een positief of een negatief beeld bij je klanten. Bij Contactmakers hebben we de beste callcenter solutions voor je klaarstaan. Oplossingen die eenvoudig zijn in gebruik en die zorgen voor een positief contactmoment met je klanten.

Wallscreens

Ieder bedrijf is anders en daarom ook wat jij belangrijk vind om te zien en op te sturen. Met ContactSuite kan je zelf wall screens configureren zodat je altijd een maatwerk dashboard op de TV...

Gespreksnotities

Houd gespreksnotities bij van ieder inkomend gesprek. Zo kan je altijd je beller direct van dienst zijn en heb je direct de juiste informatie bij de hand. Ook wanneer het vorige gesprek door je collega...

Belgroep dashboard

Overzicht hebben is belangrijk om te kunnen sturen. Onze dashboards geven jou tot in detail de informatie die je nodig hebt om de alledaagse zaken nauwlettend te sturen voor een optimale prestatie.

Coaching

Medewerkers helpen en nieuwelingen trainen wordt een fluitje van een cent met onze slimme coaching functies. Ongehoord kan je meeluisteren, influisteren en op die manier de kwaliteit omhoog tillen.

Telesales

Moeiteloos klanten nabellen op basis van een bellijst of marketing campagne. Automatisch uitbellen voor maximale efficiëntie op één of meerdere campagnes tegelijkertijd. Dit kan naadloos uitgaand en inkomend belverkeer combineren.

Browsertelefoon

Met onze browser telefoon ben je direct bereikbaar om te bellen en gebeld te worden vanaf je computer, tablet of mobiel. Zonder extra uitbel kosten bovenop het reguliere gesprek.

Vital10

Een platform dat al onze wensen vervult

Onze oude telefonie-omgeving was niet meer van deze tijd.
Omdat we een zorginstelling zijn is het voor ons extra belangrijk om altijd bereikbaar te zijn. We willen onze medewerkers op meerdere praktijken kunnen inzetten en de klant zo snel te woord staan.

Bij ContactMakers hebben we precies gevonden wat we zochten. Een heel fijn te configureren platform waar echt al onze wensen mee zijn vervuld. Klaar voor de toekomst en groei, iedereen kan overal werken, zeer eenvoudig te gebruiken en uitstekende gesprekskwaliteit.  Dat geeft hier blije gezichten.

Maarten Wildeman

Team Lead Service en Support

Vital10

Maarten Wildeman

Je bent in goed gezelschap

Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:

Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.
Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.

Dit is waarom je kiest voor ContactMakers

  • Klanttevredenheid en partnership staat bij ons voorop
  • Het beste Voice platform, gebruikt door marktleiders
  • Blijvend innovatief en continue doorontwikkeling
  • +20 jaar ervaring in telefonische bereikbaarheid
  • Alle diensten veilig vanuit de cloud geleverd en door ons gemanaged
Neem contact op

Positieve contactmomenten met Contactmakers

ContactMakers beschikt over jarenlange ervaring met het verzorgen van call center solutions. Het is belangrijk dat onze klanten een callcenter helemaal naar wens kunnen inrichten.

Goed klantencontact is nu eenmaal belangrijk, zodat zij hier een positief gevoel aan overhouden. Het maakt het niet uit of deze klanten bellen met een vraag, om producten of diensten van je af te nemen of om ergens over te klagen.

Elk gesprek levert jou een schat aan informatie op, maar ook een mogelijkheid om je klant een goed gevoel te geven over je bedrijf. Technisch moet natuurlijk ook alles helemaal kloppen en daar zorgen wij graag voor. ContactMakers zorgt ervoor dat de informatie die je bij een gesprek binnen krijgt ook goed en zorgvuldig wordt opgeslagen.

Callcenter solutions kopen bij Contactmakers

Wanneer je callcenter solutions wilt kopen, kun je hierover altijd contact met ons opnemen. Samen met jou kiezen we de juiste oplossing voor je bedrijf. Deze wordt helemaal op maat voor je gemaakt! Onze speciale software, ContactSuite, maakt voor jou duidelijke rapportages. Zo krijg je inzicht in de kwaliteit van de contactmomenten en kun je deze eenvoudig beheren. Binnen de software kun je bijvoorbeeld zelf nieuwe gebruikers aanmaken. Meer weten? Onze ContactMakers staan klaar om jouw vragen te beantwoorden.

Bedrijven die van onze diensten gebruik maken

Zij gebruiken al jaren onze ContactSuite tools om klanten succesvol van dienst te zijn.

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Nummers

Als je een servicenummer besteld dan krijg je daar gratis het plus pakket bij. Met dit pakket kun je je telefonische bereikbaarheid optimaal inregelen.

Je krijgt alle slimme features die je nodig hebt om jouw klanten een goede ervaring te bezorgen. Zo kun je zelf meldteksten (laten) inspreken waarna je ze koppelt aan aan jouw belplan.

Om alle mogelijkheden goed te benutten helpen wij je op weg. Je bent dan snel, goed bereikbaar.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Pakketinformatie

Het Pluspakket is het pakket wat je gratis krijgt bij ieder servicenummer.

Dus bij aankoop van een servicenummer (25 Euro per maand) ontvang je daar gratis het Pluspakket bij.

Met het Pluspakket kun je voor ieder servicenummer onbeperkt gebruik maken van alle Pluspakket functies.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.