ContactSuite

Het alles in één cloud
communicatieplatform

Hét perfecte callcenter programma voor je bedrijf

Hoe is de klantenservice bij jouw organisatie geregeld? Klanten hebben steeds hogere verwachtingen als het gaat over service. Slechte service kan ervoor zorgen dat meer dan de helft van de klanten overstapt naar de concurrent. Dat willen we natuurlijk voorkomen! De juiste klantondersteuning is belangrijk als het gaat om de reputatie van jouw merk.

Heb jij bij je bedrijf vaak contact met klanten en wil jij deze klanten zo goed mogelijk helpen? Is jouw doel ervoor zorgen dat ze de telefoon tevreden neerleggen? ContactMakers is de ideale partner in het perfectioneren van dit proces. Bij ons kun je terecht voor een callcenter programma dat ontwikkeld is om ervoor te zorgen dat jouw mensen elke klant gemakkelijk te woord kunnen staan.

Op deze manier krijgt het klantcontact een boost en kun je meer informatie uit de gesprekken halen met de klant. Zo wordt een gesprek afgesloten met een goed gevoel!

Wallscreens

Ieder bedrijf is anders en daarom ook wat jij belangrijk vind om te zien en op te sturen. Met ContactSuite kan je zelf wall screens configureren zodat je altijd een maatwerk dashboard op de TV...

Gespreksnotities

Houd gespreksnotities bij van ieder inkomend gesprek. Zo kan je altijd je beller direct van dienst zijn en heb je direct de juiste informatie bij de hand. Ook wanneer het vorige gesprek door je collega...

Belgroep dashboard

Overzicht hebben is belangrijk om te kunnen sturen. Onze dashboards geven jou tot in detail de informatie die je nodig hebt om de alledaagse zaken nauwlettend te sturen voor een optimale prestatie.

Coaching

Medewerkers helpen en nieuwelingen trainen wordt een fluitje van een cent met onze slimme coaching functies. Ongehoord kan je meeluisteren, influisteren en op die manier de kwaliteit omhoog tillen.

Telesales

Moeiteloos klanten nabellen op basis van een bellijst of marketing campagne. Automatisch uitbellen voor maximale efficiëntie op één of meerdere campagnes tegelijkertijd. Dit kan naadloos uitgaand en inkomend belverkeer combineren.

Browsertelefoon

Met onze browser telefoon ben je direct bereikbaar om te bellen en gebeld te worden vanaf je computer, tablet of mobiel. Zonder extra uitbel kosten bovenop het reguliere gesprek.

Vital10

Een platform dat al onze wensen vervult

Onze oude telefonie-omgeving was niet meer van deze tijd.
Omdat we een zorginstelling zijn is het voor ons extra belangrijk om altijd bereikbaar te zijn. We willen onze medewerkers op meerdere praktijken kunnen inzetten en de klant zo snel te woord staan.

Bij ContactMakers hebben we precies gevonden wat we zochten. Een heel fijn te configureren platform waar echt al onze wensen mee zijn vervuld. Klaar voor de toekomst en groei, iedereen kan overal werken, zeer eenvoudig te gebruiken en uitstekende gesprekskwaliteit.  Dat geeft hier blije gezichten.

Maarten Wildeman

Team Lead Service en Support

Vital10

Maarten Wildeman

Je bent in goed gezelschap

Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:

Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.
Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.

Dit is waarom je kiest voor ContactMakers

  • Klanttevredenheid en partnership staat bij ons voorop
  • Het beste Voice platform, gebruikt door marktleiders
  • Blijvend innovatief en continue doorontwikkeling
  • +20 jaar ervaring in telefonische bereikbaarheid
  • Alle diensten veilig vanuit de cloud geleverd en door ons gemanaged
Neem contact op

Aan de slag met ons call center programma

Met het juiste programma voor je callcenter is het mogelijk om het contact met je klanten een flinke boost te geven. De juist informatie uit deze gesprekken halen is ook van groot belang. Tijdens een gesprek kan er heel wat informatie op je afkomen. Je beantwoordt niet alleen de vragen van je klanten, maar je biedt ook oplossingen die klanten blij maken. ContactMakers zorgt er graag voor dat je daarbij een betere bereikbaarheid kan bieden aan je klanten en dat de wachttijd zoveel mogelijk wordt beperkt. Dit callcenter programma biedt ook meerdere oplossingen die van pas kunnen komen bij de thuiswerkende werknemers.

Meer te weten komen over ons call center programma?

Voor meer informatie over ons programma voor jouw callcenter, kun je altijd even contact met ons opnemen.

Onze ContactMakers staan klaar om je vragen te beantwoorden en samen met jou te bekijken wat de beste oplossing is voor jouw bedrijf. Wij helpen je graag met het aanbieden van een zo goed mogelijke service aan jouw klanten. Zo weet je zeker dat klanten een positief gevoel overhouden aan het contact dat ze met je hebben en over je bedrijf als geheel!

Bedrijven die van onze diensten gebruik maken

Zij gebruiken al jaren onze ContactSuite tools om klanten succesvol van dienst te zijn.

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Instellingen en techniek

SIP Appliation Layer Gateway ofwel SIP ALG is een software component in veel routers waarmee specifieke applicatieprotocollen mee worden beheerd.
De software probeert NAT problemen in router firewalls op te lossen maar doet dat niet goed.
Deze software zorgt in veel gevallen niet voor de verbeteringen die je zou verwachten. Sterker nog wij adviseren je om SIP ALG in je router uit te zetten om kwaliteitsproblemen te voorkomen of te verhelpen.

Als SIP ALG aan staat zou dat de veroorzaker kunnen zijn van de volgende problemen;

Eenzijdige audio.
Verbroken gesprekken.
Doorverbind problemen.
Gesprekken in of uit de wacht halen werkt niet goed.
Niet alle toestellen rinkelen in een belgroep.
Toestellen blijven door rinkelen nadat er is opgenomen.

Als je ons belt kunnen we je helpen bij het uitzetten van SIP ALG in je router.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.