ContactSuite telefonie-integratie met Medicom van Pharmapartners

Terug naar overzicht
Medicom koppeling met ContactSuite

Veel zorgondernemers vertrouwen al jaren op de geavanceerde en veilige communicatiediensten van ContactMakers. Via slimme communicatieoplossingen wordt het contact tussen patiënt en de zorgpraktijk op een efficiënte wijze tot stand gebracht. Zowel de zorgprofessional als de patiënt profiteren hier optimaal van.

Telefonie-integratie met Medicom van Pharmapartners

Sinds kort heeft ContactMakers in samenwerking met Pharmapartners het Huisartsen Informatie Systeem (HIS) Medicom gekoppeld met haar telefooncentrale ContactSuite.

Een voordeel van deze koppeling is dat het contact met de patiënt nog makkelijker en efficiënter wordt gemaakt. De assistent is niet meer bezig met het opzoeken van het telefoonnummer van de patiënt en met het bellen zelf. Dankzij de integratie met Medicom gaat dit met één druk op de knop rechtstreeks vanuit het patiëntendossier.

Sneller telefoongesprekken afhandelen

Naast de tijdwinst die de integratie oplevert, wordt het voor de zorgmedewerker en patiënt ook persoonlijker. Zodra de patiënt belt naar de zorginstelling, weet de zorgmedewerker direct wie er belt. Zonder dat de zorgmedewerker dit nog handmatig hoeft op te zoeken.

Wat zijn de voordelen van deze integratie?

  • Het is tijd besparend
  • Het voorkomt fouten
  • Zorgt voor nog persoonlijker contact

Naast de integratie met Medicom zijn er vele slimme oplossingen waar zorgprofessionals van kunnen profiteren. Denk aan SMS contact en het geautomatiseerd terugbellen bij lange wachtrijen. Benieuwd wat dit voor jouw praktijk kan betekenen? Neem contact met ons op via het contactformulier, of bel naar: 0800-0770. Wij laten alle mogelijkheden graag aan je zien.

Wat is ContactSuite van ContactMakers?

ContactSuite is een online telefooncentrale waarbij het draait om de bereikbaarheid van jouw bedrijf. Het is een alles in één communicatieplatform waarin je gemakkelijk kunt communiceren met jouw klanten. Zo bied je jouw zorgmedewerkers de meest geavanceerde tools voor het beste klantcontact. Benieuwd hoe het werkt? Vraag een gratis demo aan.

De voordelen van ContactMakers

  • Uitgebreide support;
  • Veilig, betrouwbaar & een zeer hoge beschikbaarheid;
  • Geavanceerd communicatiesysteem voor het beste klantcontact en de hoogste patiënttevredenheid;
  • Naadloze telefoonintegratie met diverse externe systemen zoals. Medicom, Zendesk, Salesforce
  • Betaalbaar

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Instellingen en techniek

SIP Appliation Layer Gateway ofwel SIP ALG is een software component in veel routers waarmee specifieke applicatieprotocollen mee worden beheerd.
De software probeert NAT problemen in router firewalls op te lossen maar doet dat niet goed.
Deze software zorgt in veel gevallen niet voor de verbeteringen die je zou verwachten. Sterker nog wij adviseren je om SIP ALG in je router uit te zetten om kwaliteitsproblemen te voorkomen of te verhelpen.

Als SIP ALG aan staat zou dat de veroorzaker kunnen zijn van de volgende problemen;

Eenzijdige audio.
Verbroken gesprekken.
Doorverbind problemen.
Gesprekken in of uit de wacht halen werkt niet goed.
Niet alle toestellen rinkelen in een belgroep.
Toestellen blijven door rinkelen nadat er is opgenomen.

Als je ons belt kunnen we je helpen bij het uitzetten van SIP ALG in je router.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.