ContactSuite telefonie-integratie met Medicom van Pharmapartners

Terug naar overzicht
Medicom koppeling met ContactSuite

Veel zorgondernemers vertrouwen al jaren op de geavanceerde en veilige communicatiediensten van ContactMakers. Via slimme communicatieoplossingen wordt het contact tussen patiënt en de zorgpraktijk op een efficiënte wijze tot stand gebracht. Zowel de zorgprofessional als de patiënt profiteren hier optimaal van.

Telefonie-integratie met Medicom van Pharmapartners

Sinds kort heeft ContactMakers in samenwerking met Pharmapartners het Huisartsen Informatie Systeem (HIS) Medicom gekoppeld met haar telefooncentrale ContactSuite.

Een voordeel van deze koppeling is dat het contact met de patiënt nog makkelijker en efficiënter wordt gemaakt. De assistent is niet meer bezig met het opzoeken van het telefoonnummer van de patiënt en met het bellen zelf. Dankzij de integratie met Medicom gaat dit met één druk op de knop rechtstreeks vanuit het patiëntendossier.

Sneller telefoongesprekken afhandelen

Naast de tijdwinst die de integratie oplevert, wordt het voor de zorgmedewerker en patiënt ook persoonlijker. Zodra de patiënt belt naar de zorginstelling, weet de zorgmedewerker direct wie er belt. Zonder dat de zorgmedewerker dit nog handmatig hoeft op te zoeken.

Wat zijn de voordelen van deze integratie?

  • Het is tijd besparend
  • Het voorkomt fouten
  • Zorgt voor nog persoonlijker contact

Naast de integratie met Medicom zijn er vele slimme oplossingen waar zorgprofessionals van kunnen profiteren. Denk aan SMS contact en het geautomatiseerd terugbellen bij lange wachtrijen. Benieuwd wat dit voor jouw praktijk kan betekenen? Neem contact met ons op via het contactformulier, of bel naar: 0800-0770. Wij laten alle mogelijkheden graag aan je zien.

Wat is ContactSuite van ContactMakers?

ContactSuite is een online telefooncentrale waarbij het draait om de bereikbaarheid van jouw bedrijf. Het is een alles in één communicatieplatform waarin je gemakkelijk kunt communiceren met jouw klanten. Zo bied je jouw zorgmedewerkers de meest geavanceerde tools voor het beste klantcontact. Benieuwd hoe het werkt? Vraag een gratis demo aan.

De voordelen van ContactMakers

  • Uitgebreide support;
  • Veilig, betrouwbaar & een zeer hoge beschikbaarheid;
  • Geavanceerd communicatiesysteem voor het beste klantcontact en de hoogste patiënttevredenheid;
  • Naadloze telefoonintegratie met diverse externe systemen zoals. Medicom, Zendesk, Salesforce
  • Betaalbaar

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Nummers

Als je een servicenummer besteld dan krijg je daar gratis het plus pakket bij. Met dit pakket kun je je telefonische bereikbaarheid optimaal inregelen.

Je krijgt alle slimme features die je nodig hebt om jouw klanten een goede ervaring te bezorgen. Zo kun je zelf meldteksten (laten) inspreken waarna je ze koppelt aan aan jouw belplan.

Om alle mogelijkheden goed te benutten helpen wij je op weg. Je bent dan snel, goed bereikbaar.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Pakketinformatie

Het Pluspakket is het pakket wat je gratis krijgt bij ieder servicenummer.

Dus bij aankoop van een servicenummer (25 Euro per maand) ontvang je daar gratis het Pluspakket bij.

Met het Pluspakket kun je voor ieder servicenummer onbeperkt gebruik maken van alle Pluspakket functies.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.