Verbeter de online winkelervaring met de geavanceerde Online Assistent belknop

Terug naar overzicht
Online Assist Belknop

Afgelopen jaar is de druk op de klantenservice van webwinkels en huisartsenpraktijken enorm toegenomen. Online winkelen is met 55% gestegen (bron CBS) en in de zorg zijn er veel vragen over het Coronavirus.

Voor ons een uitgelezen mogelijkheid om een slimme oplossing te ontwikkelen die helpt om de klantervaring van websitebezoekers te verbeteren. Alles met als doel om de klant zo goed mogelijk te helpen bij zijn of haar aankoop of poging om contact op te nemen. Wij noemen dit ook wel de ‘Online Assistent belknop’. Een online assistent waarmee je de klant kunt koppelen aan de juiste product specialist of zorgmedewerker.

Hoe werkt deze Online Assistent belknop?

Wanneer een potentiële klant op jouw website bepaalde producten of diensten bekijkt, kun je de Online Assistent belknop aanbieden. Dit is een knop die je kunt inzetten op een hele specifieke product pagina, bijvoorbeeld de nieuwste Samsung TV.

In het oriënterende proces is het soms fijn om een specialist te spreken die de klant kan overtuigen dat dit het juiste product voor hem of haar is. Via deze ‘Online Assistent belknop’ kan de klant zijn of haar telefoonnummer invullen en wordt deze teruggebeld door een specialist.

Een belknop met een algoritme

Via een algoritme in ContactSuite wordt bepaald wanneer en met welke specialist het contact wordt opgezet. Als er sprake is van een wachtrij is dan wordt de klant daar virtueel in geplaatst totdat hij of zij aan de beurt is. De klant wacht dus in zijn eigen tijd en is dus niet aan de telefoon. Vlak voordat de klant aan de beurt is ontvangt hij of zij een bericht dat de specialist zo gaat bellen.

Alle beschikbare productinformatie, de bekeken pagina, de naam van de klant en het telefoonnummer wordt vooraf aan het telefoongesprek aan de klantenservice medewerker gepresenteerd. Zo kan de klantenservicemedewerker zich het gesprek voorbereiden om ‘deze nieuwe Samsung televisie’ te presenteren aan de bezoeker.

Van uitgebreid advies in de fysieke winkel naar een perfecte online ervaring

Eigenlijk kun je het vergelijken met een fysieke winkel. Als je als klant een fysieke winkel inloopt om de nieuwste Samsung TV te bekijken, komt er vaak direct een medewerker op af om te helpen. De Online Assistent belknop biedt de oriënterende klant een live product specialist aan op afstand.

Maar er zijn nog meer handige features:

  • De klant wordt via een SMS-bericht op de hoogte gehouden wanneer hij of zij wordt gebeld.
  • Je kunt meerdere Online Assistent belknoppen per product pagina instellen en zo per pagina maatwerk leveren.
  • Binnen de online omgeving van ContactSuite kun je alles zelf instellen.

Staat de klantbeleving bij jou ook centraal? Vraag gratis een demo aan.

ContactSuite is een online telefooncentrale waarbij het draait om de bereikbaarheid van jouw bedrijf. Het is een alles in één communicatieplatform waarin je gemakkelijk kunt communiceren met jouw klanten. Wil je weten hoe deze Online Assistent belknop in het echt werkt? Vraag een gratis demo aan.

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Nummers

Het voordeel van 0900, 0909, 0906 en 18xy nummers is dat je het gesprekstarief zelf kan bepalen.

Als je zo’n nummer aanvraagt dan krijg je van ons de vraag welk tarief je aan dit nummer wil koppelen.

Bij nieuwe nummers wordt het gesprekstarief dus tijdens het aanvraagproces geregeld.

Voor direct beschikbare nummers is dat anders. Deze nummers hebben reeds een bestaand gesprekstarief.

Je kan op deze website zoeken of er een nummer met het door jouw gewenste tarief beschikbaar is.

Heb je een mooi direct beschikbaar servicenummer gevonden maar heeft dit nummer niet het juiste tarief dan kun je dit gesprekstarief altijd achteraf veranderen.

Als je ons belt op 0800-0770 dan kunnen wij dat voor je regelen. Deze procedure neemt zo’n 7 werkdagen in beslag.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.