Bellen via VoIP: hoe blijf je als bedrijf met thuiswerkers telefonisch goed bereikbaar?

Terug naar overzicht
VoIP Bellen Thuiswerken

Bellen via VoIP: hoe blijf je als bedrijf met thuiswerkers telefonisch goed bereikbaar?

Vanwege het Coronavirus wordt iedereen dringend geadviseerd om thuis te werken. Eén van de uitdagingen is om ervoor te zorgen dat jouw bedrijf en medewerkers telefonisch bereikbaar blijven. Maar hoe regel je dat? En hoe zorg je ervoor dat jouw medewerkers zonder problemen overschakelen van de ene naar de andere werkplek? En wat heb je er allemaal voor nodig?

Dit zijn vragen waar wij als ContactMakers het antwoord op weten. In deze blog vertellen we je meer over het zogeheten ‘bellen via VoIP’.

Werkt je personeel vanuit huis? VoIP telefonie is dé oplossing voor een optimale bereikbaarheid!

Veel werknemers van bedrijven gebruiken tegenwoordig bij het thuiswerken hun mobiele telefoon. De bereikbaarheid via een servicenummer is dan geregeld, maar door de hoge kosten en het beperkte gebruiksgemak is deze oplossing niet optimaal. Daarnaast heb je als werkgever geen zicht op de geleverde kwaliteit door jouw medewerkers en is het bijsturen op afstand een lastige opgave. Met VoIP telefonie heb je als werkgever hier juist wel inzicht op, heb je lagere kosten en vergroot je het gebruiksgemak voor iedere medewerker.

Met VoIP, – ook wel Voice over Internet Protocol genoemd – bel je niet langer via de analoge of digitale lijn, maar bel je via het internet. Overal waar een internetverbinding actief is kun je bellen en gebeld worden!

Thuiswerken met VoIP telefonie = een perfecte combinatie

Wil je jouw medewerkers een écht fijne thuiswerkplek aanbieden? Dan is VoIP technologie voor jou als ondernemer de oplossing. Via VoIP Cloud applicaties kun je de totale telefonische bereikbaarheid van jouw bedrijf en van je medewerkers virtueel inrichten. Met de applicatie regel je virtueel alle werkplekken en maak je van elke internetbrowser een professionele telefoon.

Geen apart VoIP toestel meer nodig met een browsertelefoon
Maak van elke internetbrowser een telefoon. Het enige wat jouw medewerker nodig heeft is een computer of een mobiele telefoon en een internetverbinding. Vervolgens kun je via de internetbrowser alle telefoonzaken regelen en zijn jouw medewerkers optimaal bereikbaar. Het is zelfs mogelijk om gesprekken in de wacht te zetten, door te verbinden of onderling met collega’s te chatten. Bellen via de internetbrowser is ideaal voor elke thuiswerkplek.

Vaste telefoonnummers & servicenummers doorschakelen
Met onze VoIP applicatie schakel je gemakkelijk telefoonnummers door naar de juiste plek waar een medewerker actief is. Zie je dat het afhaakpercentage van de bellers te groot wordt? Dan hebben wij handige tips op een rijtje gezet om de telefonische wachttijd te verminderen.

Monitoren en bijsturen
Veel bedrijven raken de controle kwijt als medewerkers op afstand werken. Zo zijn veel telefoongesprekken niet inzichtelijk, kun je de kwaliteit van gesprekken niet meten en is de bezettingsgraad niet inzichtelijk waardoor je niet direct medewerkers kunt opschalen. Met de VoIP oplossingen heb je deze gegevens allemaal inzichtelijk. Je hebt de volledige controle over de bereikbaarheid van jouw bedrijf en je kunt bijsturen waar nodig.

VoIP telefooncentrale: ideaal voor elke thuiswerkplek
Heb je als bedrijf een klantcontactcentrum die je in deze tijd op afstand moet bedienen? Dan hebben wij ook een krachtige VoIP telefooncentrale waarbij jouw medewerkers vanaf elke thuiswerkplek bereikbaar zijn. Dankzij de browser telefoon technologie hebben medewerkers alleen een computer, internetverbinding en eventueel een headset nodig. Zo zijn jouw medewerkers optimaal bereikbaar via elk klantcontact telefoonnummer.

VoIP telefonie voor thuiswerkers, iets voor jou?

Omdat je telefonie en internet combineert profiteren je medewerkers van een prettige werkomgeving om zijn of haar werk te doen. Ook zijn jouw medewerkers bereikbaar via het reguliere bedrijfsnummer en houd je alle telefonie activiteiten binnen jouw bedrijf inzichtelijk en controleerbaar.  Ben je benieuwd wat er allemaal mogelijk is voor jouw bedrijf? Wij laten je graag de mogelijkheden zien. Bel ons via: 0800 – 0770 of vul het contactformulier in.

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Nummers

Het voordeel van 0900, 0909, 0906 en 18xy nummers is dat je het gesprekstarief zelf kan bepalen.

Als je zo’n nummer aanvraagt dan krijg je van ons de vraag welk tarief je aan dit nummer wil koppelen.

Bij nieuwe nummers wordt het gesprekstarief dus tijdens het aanvraagproces geregeld.

Voor direct beschikbare nummers is dat anders. Deze nummers hebben reeds een bestaand gesprekstarief.

Je kan op deze website zoeken of er een nummer met het door jouw gewenste tarief beschikbaar is.

Heb je een mooi direct beschikbaar servicenummer gevonden maar heeft dit nummer niet het juiste tarief dan kun je dit gesprekstarief altijd achteraf veranderen.

Als je ons belt op 0800-0770 dan kunnen wij dat voor je regelen. Deze procedure neemt zo’n 7 werkdagen in beslag.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.