Nieuws over zakelijke communicatie

Zoek op:
Filter op:
Wis opties
Zor

Verbeter de online winkelervaring met de geavanceerde Online Assistent belknop

Bied jouw klant een persoonlijke ervaring met de online assistent belknop. Met deze tool koppel je altijd de juiste specialist aan jouw klanten.

Lees meer
Medicom koppeling met ContactSuite

ContactSuite telefonie-integratie met Medicom van Pharmapartners

Sinds kort heeft ContactMakers in samenwerking met Pharmapartners het Huisartsen Informatie Systeem (HIS) Medicom gekoppeld met haar telefooncentrale ContactSuite. Een voordeel van deze koppeling is dat het contact met de patiënt nog makkelijker en efficiënter wordt gemaakt. Benieuwd naar alle mogelijkheden?

Lees meer
Wat is een 085 nummer

Wat is een 085 nummer? En hoe vraag je dit aan?

In de laatste jaren stappen bedrijven steeds meer over naar een 085 nummer. Maar wat is een 085-nummer en waarvoor gebruik je dit nummer? Wij hebben alle kenmerken van 085 nummers voor je op een rij gezet.

Lees meer
Redenen waarom je een gesprek wil opnemen

Telefoongesprek opnemen? 5x belangrijke redenen…

Als ondernemer wil je jouw klanten optimale hulp bieden. Een mededeling die een klant bij het bellen vaak hoort is: dit telefoongesprek kan worden opgenomen voor kwaliteits- of trainingsdoeleinden. Maar waarom wil je als klantcontactcentrum of call center een telefoongesprek opnemen? Wij hebben 5 belangrijke redenen op een rij gezet.

Lees meer
Lang wachten aan de telefoon is vervelend

Verminder lange wachttijden

De telefonische bereikbaarheid staat in de coronacrisis bij veel bedrijven onder druk. In de zorg lopen de telefonische wachttijden flink op. Hoe kun je met lange wachtrijen de beller zo adequaat mogelijk helpen? In deze blog geven wij je gratis tips om de telefonische bereikbaarheid te vergroten.

Lees meer
VoIP Bellen Thuiswerken

Bellen via VoIP: hoe blijf je als bedrijf met thuiswerkers telefonisch goed bereikbaar?

Met VoIP telefonie vergroot je de bereikbaarheid en flexibiliteit van jouw medewerkers. Zo kun je gemakkelijk op afstand werken en heb je alle professionele functies van een telefooncentrale binnen handbereik. Benieuwd hoe dat werkt?

Lees meer
Vorige 1 2 Volgende

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Load More


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.